Du Har for travlt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

gædde/gitte

Kay skriver:

uhhh er det ik september der er fri læge hus valgs måned??? hvor man gratisk kan skifte lægehus??? mener jeg....

lorte læger er der nok af her i verden

ja..... den læge er sgu ikke skattekronerne værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er folk bare nogle idioter! Jeg kan forstå at man får at vide, hvis man har prøvet i 4 måneder, at man nok lige skal slappe lidt af og se hvad der sker, men fandme ikke i 4 år!!! Hvad bilder folk sig egentlig ind?

Det er helt sikkert nogle der ikke har prøvet i lang tid, der siger sådan nogle tåbelige ting, og tænk engang at man vil være bekendt at sige, at så er det nok fordi l ikke passer sammen! Hvis man tænker det, så hold kæft!

Jeg håber snart der er styr på alle prøver, så l kan komme ordentligt i gang!

B er så far til 2 børn, som han angiveligt ikke skulle kunne få... fordi han med en tidliger kæreste var barnløs i 10 år............... så han burde egentligt holde kæft...........

Det toppede da også lige at se hans kone brokke sig over deres 1. barn ..... ungen stod og hylede og ville op til mor (som er i uge 28)

"tag ham b, jeg gider ikke slæbe rundt på ham"

der gik 5 min. inden nogen gjode noget(han kan kun li mor)

hun stod i køkkenet og fortalte at hun var træt af ham for tiden...og det var dyrt med børn.

a skældte hende ud og sagde "de har ikke valgt at være her"

åh................ syntes jeg er ked i dag................

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

gædde skriver:

B er så far til 2 børn, som han angiveligt ikke skulle kunne få... fordi han med en tidliger kæreste var barnløs i 10 år............... så han burde egentligt holde kæft...........

Det toppede da også lige at se hans kone brokke sig over deres 1. barn ..... ungen stod og hylede og ville op til mor (som er i uge 28)

"tag ham b, jeg gider ikke slæbe rundt på ham"

der gik 5 min. inden nogen gjode noget(han kan kun li mor)

hun stod i køkkenet og fortalte at hun var træt af ham for tiden...og det var dyrt med børn.

a skældte hende ud og sagde "de har ikke valgt at være her"

åh................ syntes jeg er ked i dag................

Åhh hvor er det et af de tilfælde hvor jeg bare bliver helt utrolig træt!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

gædde skriver:

en sætning som jeg efterhånden har hørt såååååå mange gange at der er fare for at jeg bliver direkte modbydelig.....

Nu er næsten alt familie sat ind i at vi prøver at få fyldt børneværelserne op.

De ved vi er igang med udredning, fordi vi på 4 år ikke har ramt plet endnu....

ALLIGEVEL så får jeg ofte den der sætning "I er også altid så forjaget... Du tænker for meget over det og det kommer nok"

4 år..... hvornår skal man så begynde at søge svar?? om 10 år?....jeg er 28.... min far er den eneste(har lige taget kontakt efter 15 år adskillelse) der forstår mig og siger "du bliver ikke yngere, husk det...så kom I, igang"

MEN...Det er som om, at fordi man er kvinde, så ER MAN AUTOMATISK HYSTERISK SKRUK, fordi man godt kunne tænke sig børn....... folk tror simpelthen ikke på at hvis jeg slappede mere af så ville jeg skulle henligges i koma.

jeg har aldrig været skruk og bliver det ikke før jeg bliver gravid, for før kan jeg overhovede ikke forholde mig til det. Sådan er jeg med ALT.

Jeg sukker ikke når jeg ser gravide maver (de kan dog godt gøre mig lidt jaloux lige i øjeblikket) og himler ikke op når jeg ser en baby.

Jeg arbejder til tider meget, men jeg har sgu da også fri.... laver intet i hverdagen af stressende ting. På de 4 år har jeg da også været doven og arbejdsløs i 3 mrd. - det var stressende.

Jeg snakker ikke om pb hver dag, men har da brokket mig over min læges manglende håndtering af prøver, opfølgning osv.

Er træt af at folk sætter mig i den bås......... min bedste veninde er dog mere nervøs for om jeg overhoved er seriøs omkring det. Fordi jeg virker "kold" ... men jeg glæder mig da!- men der skal da lige være noget at glæde sig til først. snyder lidt indimellem og tænker på inretning af værelse, tøj... barnevogne.... Ting jeg kan se og forholde mig til .... er det virkelig så slemt?

Er begyndt at holde opdateringer på "projektet" for mig selv, for gud nåde og trøst hvis jeg skulle komme til at snakke om det, for så stresser jeg jo mig selv........ ihhhh..............

I er de eneste jeg har delt alt med  I fatter ligesom hvad det drejer sig om.

og TAK FOR DET.

Ps. Manden er stolt af at have "OL- svømmere"

pps. alle prøver er taget  håber jeg

Det er utroligt så travlt nogle skal have med at vise hvad der er bedst for en, og fordi de lige har hørt om et par der ikke kunne få børn, og fx fik der efter en adoption ja så kan alle jo selvfølgelig selv blive gravid. Argh. Hov det vækkede du vist et lille monster. Hihi. Men det et sgu så træls.
4 år er agu da lang tid og ja vi bliver ikke yngre så selvfølgelig skal man da tage imod al den hjælp man kan få. Det skal nok komme
Så må de jo om at, baby projektet er kommet til dem uden problemer, så de ikke har haft de bekymringer.

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Åhh hvor er det et af de tilfælde hvor jeg bare bliver helt utrolig træt!

ja... hvis ikke det var for min mands humor, så tror jeg satme også jeg var blevet helt flad...

hans onkel råbte da vi tog hjem om han ikke snart skulle smide en bolle i ovnen(han ved ikke vi kæmper)

min mand råbte ".... det er svært! .... hun vil kun ha den i røvern, det bliver hun sgu ikke gravid af!"

HA HA HA HA !!!  lige min stil

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

Det er den værste kommentar at folk kan komme med, og sjovt nok fik jeg den også fra "veninder" som gik LANGT mere op i PB da de begyndte end mig. De blev bare gravide efter et par måneder alligevel, sjovt nok

Havde engang en der spurgte mig, om vi havde prøvet at have sex omkring ÆL tidspunktet....for fanden, hvad tror du selv, nej vi dyrker kun sex udenfor ÆL tidspunktet, for sådan tror vi nemlig man bliver gravide.....

Faktisk er det bevist videnskabligt, at de stresshormoner som nogle barnløse udskiller i et behandlingsgforløb IKKE har noget at sige i succesraten. Så det der med at slappe af og ikke tænke på det, det hjælper altså ikke, når man har et reelt fertilitetsproblem(hvilket man har efter 4 år uden succes). Stress i en sådan grad, hvor man ikke har ÆL, har selvfølgelig noget at sige, men det er vist de færreste, som oplever det.

Så suma sumarum, den idiotiske kommentar med at slappe af, kommer kun fra folk som ikke ved hvad de snakker om. Barnløshed er en lidelse, som i de fleste tilfælde kan behandles og afhjælpes, men ingen klinikker eller fagfolk med respekt for sig selv, vil ordinere 14 dage på sofaen som "medicin". Der skal andre midler i brug. BUM

Med den kommentar, vil jeg lige ønske dig alt mulig held og lykke - håber at du snart står med to fine streger - og selvfølgelig vælger at overhøre folk, som ikke ved hvad de snakker om.

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

La´chrissen skriver:

Det er utroligt så travlt nogle skal have med at vise hvad der er bedst for en, og fordi de lige har hørt om et par der ikke kunne få børn, og fx fik der efter en adoption ja så kan alle jo selvfølgelig selv blive gravid. Argh. Hov det vækkede du vist et lille monster. Hihi. Men det et sgu så træls.
4 år er agu da lang tid og ja vi bliver ikke yngre så selvfølgelig skal man da tage imod al den hjælp man kan få. Det skal nok komme
Så må de jo om at, baby projektet er kommet til dem uden problemer, så de ikke har haft de bekymringer.

nemlig. og det er også det jeg siger hver gang "I er så nogen af de heldige" .............. men kender du det der med at hvis man hører "du er fed" tit nok..... så begynder spejlbilledet at se anderledes ud....?

alt det her var i lørdags.... og der havde jeg det ok.... søndag også...... men nu er det som om min selvtillid svigter mig.... og jeg begynder at tænke " er jeg besat af tanken om børn?" "er jeg klar?" "hvad mente min mand da han sagde...." "kan man ikke-passe sammen?"

suuuuuuuk.................. har kørt bolsjer og cola ind i stride strømme............... det virker heller ik på humøret............

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

nielsen80 skriver:

Det er den værste kommentar at folk kan komme med, og sjovt nok fik jeg den også fra "veninder" som gik LANGT mere op i PB da de begyndte end mig. De blev bare gravide efter et par måneder alligevel, sjovt nok

Havde engang en der spurgte mig, om vi havde prøvet at have sex omkring ÆL tidspunktet....for fanden, hvad tror du selv, nej vi dyrker kun sex udenfor ÆL tidspunktet, for sådan tror vi nemlig man bliver gravide.....

Faktisk er det bevist videnskabligt, at de stresshormoner som nogle barnløse udskiller i et behandlingsgforløb IKKE har noget at sige i succesraten. Så det der med at slappe af og ikke tænke på det, det hjælper altså ikke, når man har et reelt fertilitetsproblem(hvilket man har efter 4 år uden succes). Stress i en sådan grad, hvor man ikke har ÆL, har selvfølgelig noget at sige, men det er vist de færreste, som oplever det.

Så suma sumarum, den idiotiske kommentar med at slappe af, kommer kun fra folk som ikke ved hvad de snakker om. Barnløshed er en lidelse, som i de fleste tilfælde kan behandles og afhjælpes, men ingen klinikker eller fagfolk med respekt for sig selv, vil ordinere 14 dage på sofaen som "medicin". Der skal andre midler i brug. BUM

Med den kommentar, vil jeg lige ønske dig alt mulig held og lykke - håber at du snart står med to fine streger - og selvfølgelig vælger at overhøre folk, som ikke ved hvad de snakker om.

åhhhh............ så kan jeg da lige aflevere det FAKTUM videre til min mand! Mænd kan af en eller anden årsag ikke modargumentere uden fakta fra eksperter _ sort på hvidt

er sikker på nogen siger det samme til ham og han er blevet påvirket!

Jeg har jo ÆL - det grønstemplede mine blodprøver og div. tests jo.

Han har kanon sædkvalitet....

Det glæder jeg mig til at fortælle ham At vi ikke via vores jobs er dem der ødelægger det for os selv!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

gædde skriver:

nemlig. og det er også det jeg siger hver gang "I er så nogen af de heldige" .............. men kender du det der med at hvis man hører "du er fed" tit nok..... så begynder spejlbilledet at se anderledes ud....?

alt det her var i lørdags.... og der havde jeg det ok.... søndag også...... men nu er det som om min selvtillid svigter mig.... og jeg begynder at tænke " er jeg besat af tanken om børn?" "er jeg klar?" "hvad mente min mand da han sagde...." "kan man ikke-passe sammen?"

suuuuuuuk.................. har kørt bolsjer og cola ind i stride strømme............... det virker heller ik på humøret............

Ja jeg kender det alt for godt. Man bliver nogle gange helt usikker på alt det man har gang i. Men vi har sgu fortjent at få vores ønskebarn, skruk eller ej. Og hvis du begynder at blive det efter 4 år, så er set også mere end ok. Og nyd du din cola og dine bolsjer. Og tag en god lur, det plejer at være godt for mit hoved
Det hele skal nok gå

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

La´chrissen skriver:

Ja jeg kender det alt for godt. Man bliver nogle gange helt usikker på alt det man har gang i. Men vi har sgu fortjent at få vores ønskebarn, skruk eller ej. Og hvis du begynder at blive det efter 4 år, så er set også mere end ok. Og nyd du din cola og dine bolsjer. Og tag en god lur, det plejer at være godt for mit hoved
Det hele skal nok gå

Tak!.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.