Venner af modsat køn - hvorfor/hvorfor ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Blev inspireret af en anden debat, og når jeg gennemlæser diverse andre debatter, syntes jeg, at der er meget delte meninger, om det faktum at have venner af det modsatte køn..

Og så var det, at min nysgerrighed blev vakt ..

Hvordan er jeres syn på dette - og begrund gerne...?

Min personlige holdning:

Jeg er et voksent menneske i et voksent forhold - og derfor bestemmer jeg selv, i alle henseender hvem min omgangskreds skal indeholde - både hvad angår mænd og kvinder.

Jeg bestemmer ikke hvem min mand skal omgås, og under hvilke former (så længe der ikke er tale om utroskab), hvis de vil mødes hjemme ved os, på en cafe, hos vennen, eller des ligende, er mig underordnet - min mand er et voksent menneske, som forlængst er flyttet hjemmefra, og derfor bestemmer han fuldkommen selv - det samme gælder selvfølgelig for mig.

Selvfølgelig, gælder det så også at vi er åbne og tillidsfulde overfor hinanden, og fortæller hvem vi skal ses med, og hvor.. Men det er nu også set i lyset af et praktisk spørgsmål- vi kan ikke planlægge os ud af huset på samme tid, da vi har børn.

Anyway - jeg håber at I vil give jeres mening tilkende.

Knuz

Har nøjagtig samme holdning som dig - så sent som i Lørdags var manden min afsted med en gammel veninde - de havde haft en go aften - jeg stoler 100% på min mand og hvis han alligevel skulle skuffe mig, ved han hvor døren i huset befinder sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

jydeinden

Dustmuz skriver:

For mit vedkommende er jeg sådanset rørende ligeglad med hvem min kæreste omgåes, så længe man ved at det ikke er utroskab, og ved hun har det på samme måde..

hvis man har et problem med en person den anden part ser, så syntes jeg da at man skal give det til udtrykke, men man kan i bund og grund ikke "forbyde" ens kæreste at mødes med personen hvis det er det de har lyst til..

De er jo for hutlan voksne mennesker, og bestemmer selv

du ved jo jeg er enig med dig hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.