Anonym skriver:
Hej igen,
Tak til de af jer, som allerede har givet jeres meninger tilkende..
Det har pirret min nysgerrighed lidt mere.. En skriver, at det virker som en naturlig ting, at man ikke længere har venner af de modsatte køn, når man er i et forhold.. Hvordan menes der naturligt?
En anden skriver, at der altiv vil være seksulle undertoner involveret - eller noget i den stil - er det ikke en lidt grov generalisering? Jeg mener det behøves der vel ikke at være?
Håber på svar.
Knus.
måske er der forskel på at have gamle venner af modsat køn, når man får en kæreste, og så at skabe sig nye venner af modsat køn, når man har en kæreste.
Selvfølgelig er vi alle forskellige, og har forskellige behov og forventninger til venskaber.
Hvis min mand kommer hjem en dag, og siger: "Pamela fra mit arbejde har spurgt om vi ikke skal gå i bio sammen på lørdag, det er da ok ik?"
Eller: "Mens du er i bio med din søster på lørdag, så kommer Pamela fra mit arbejde lige og drikker en kop te, når børnene sover".
Jeg mærker virkelig efter her... NEJ, det synes jeg sku bare ikke er ok.
Én nævte noget med, at hendes kæreste havde en veninde, han godt nok havde knaldet med en gang, men nu var de bare venner.
Også her: NEJ, der tror jeg så at Pamela kan komme til lasagne på søndag, mens børnene og jeg er her. Hvis hun virkelig er sådan en god ven.
-Måske er jeg i virkeligheden pisse jaloux?! Måske har der bare ikke været grund til at aktivere det.