Tauf skriver:
Godmorgen piger
Jeg læser tit her inde eller høre andre steder at folk brokker sig over læger og sygehuse.
Jeg ved ikke om jeg bare altid er heldig eller hvad det er. Men her hjemme syntes jeg aldrig vi er blevet dårligt behandlet af en vagtlæge eller at de har været træls på sygehuset.
Nå vi har haft ringet til vagtlægen har de med det samme sagt at vi skulle komme ind og blive kigget på. Og er altid blevet behandlet pænt på sygehuset.
Jeg ved ikke om det er fordi at jeg ser positivt på det og godt ved at de kan ha travlt på sygehuset. Så hvis jeg ikke er ved at dø ja så kommer jeg ikke i første række.
Her da jeg var indlagt i weekend kom der først en læge efter en time og hun var der i 2min og så skulle hun skynde sig videre. Hun kom så igen ca en time senere og igen kun få min. Men kunne hurtig se det var blindtarmen den var gal med. Så hun snakkede kørt med mig og fik de oplysninger hun skulle ha og så gik hun igen. Maks 5min.
Jeg tror ud fra hvad jeg høre ude fra og læser her inde, så var der mange der ville blive sure.
Men det har jeg bare svært ved at blive for de passer jo bare deres arbejde og der var travlt. Jeg var jo ikke ved at dø, havde ondt men det fik jeg lidt smertestillende mod mens jeg vente..
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her, måske bare sige tak til det danske sygehus væsen. I er altid søde og rare:-):-)
Jeg syntes at du lyder heldig 
Har skam intet problem med at de skal passe deres arbejde og at det selvfølgelig tager tid, men jeg har bare så mange historier om hvor "onde" og lede de har været ved mig.
Min morfar er f.eks. på sygehuset lige nu, han fik en blodprop i lungen (han har det heldigvis okay, så det er ikke så galt) MEN det tog dem 14 dage at finde ud af at han havde fået en blodprop og i det første lange stykke tid lå han og kunne knap nok trække vejret, alt imens lægerne bare sagde at de ikke vidste hvad der var i vejen med ham 
Så bliver man altså lidt harm - men ud over det har de jo været så super søde og passet rigtig godt på ham, men så snakker vi jo så sygeplejersker og ikke læger.
Har selv brækket armen da jeg var lille og den blev vendt og drejet til røntgen uden der blev taget hensyn til at det måske gør en lille smule ondt.
Fik for et par år siden et fiskeben til at sidde fast i halsen, tog til vagtlægen hvor en kvindelig læge sad og stak ting ned i halsen på mig selvom benet egentligt var i min mandel - man gad hun og hører på hvad jeg sagde? Nej! Og så fik jeg bare en: "ork, det her kan du da ikke finde ud af"
Skulle sidde med åben mund og undgå at brække mig imens hun faktisk fik ødelagt mine brækreflekser.
Ja undskyld, men danske læger er virkelig ikke at råbe hurra for, det er sjældent jeg har mødt nogen med en lille smule kompetence. Dog er sygeplejerskene meget søde 
Anmeld