Overvejer du at blive ægdonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ved ikke om hormonspiral har betydning i den sammenhæng, det skal du nok forhøre dig om hos en fertilitetsklinik.

Det er korrekt at der nu også er åbnet op for at donoren kan være kendt. Det vi ønsker er dog en krydsdonation hvor anonymiteten bevares.

Det må jeg prøve at undersøge, og så skal det selvfølgelig vendes godt og grundigt med kæresten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Nettemor

Jeg er helt klart for ægdonation. Og synes det er fantastisk at krydsdonation bliver en mulighed. Havde ikke lige hørt om det..

Jeg vil gerne være ægdonor engang. Men jeg er alligevel så egoistisk at jeg vil have de børn jeg selv skal have først Ville være mega nervøs for at give alle mine æg væk og så selv ikke kunne blive gravid bagefter. Det er sikkert irrationelt men det er sådan jeg tænker.

Anmeld

16. september 2012

dina1980

En ting er sikker jeg skal være doner, vil bare lige have et barn selv først, og for jeg kun 1 er jeg oven ud lykkelig.. eller lad mig sige jeg er 32 og har jeg ikke et barn inden jeg bliver 35 så vil jeg ikke prøve mere, så ryger de til andre kvinder der kan få lykke af dem. ville hjælpe alle hvis jeg kunne, for ønsker ikke nogen skal kæmpe så forfærdelig hårdt som vi har gjordt.

Anmeld

16. september 2012

henh01

Hejsa,

Hvad kræver det for at blive godkendt til æg donation?

Anmeld

16. september 2012

Faith

dina1980 skriver:

En ting er sikker jeg skal være doner, vil bare lige have et barn selv først, og for jeg kun 1 er jeg oven ud lykkelig.. eller lad mig sige jeg er 32 og har jeg ikke et barn inden jeg bliver 35 så vil jeg ikke prøve mere, så ryger de til andre kvinder der kan få lykke af dem. ville hjælpe alle hvis jeg kunne, for ønsker ikke nogen skal kæmpe så forfærdelig hårdt som vi har gjordt.

Anmeld

16. september 2012

Faith

henh01 skriver:

Hejsa,

Hvad kræver det for at blive godkendt til æg donation?

Man skal igennem en masse undersøgelser,

Man må ikke lide af arvelige sygdomme, og så må man selvfølgelig ikke have kønssygdomme.

Anmeld

16. september 2012

twinny

Jeg har selv gået og tænkt på det. Men jeg er tvivl, jeg ved ikke hvordan jeg vil have det med at have "dna" derude uden at vide hvem og sådan. Jeg har også vendt det med manden, han er også i tvivl.

Men vil så gerne hjælpe. Så er virkelig splittet.

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Man må ikke lide af arvelige sygdomme, og så må man selvfølgelig ikke have kønssygdomme.

ja som en anden skriver så er der selvfølgelig nogle krav man skal opfylde for at kunne blive donor. Vil anbefale dig at skrive ægdonation på Google, så kommer der flere hjemmesider frem fra fertilitetsklinikker, hvor du kan læse de nøjagtige krav der stilles.

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

ja som en anden skriver så er der selvfølgelig nogle krav man skal opfylde for at kunne blive donor. Vil anbefale dig at skrive ægdonation på Google, så kommer der flere hjemmesider frem fra fertilitetsklinikker, hvor du kan læse de nøjagtige krav der stilles.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.