Overvejer du at blive ægdonor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

MogN

Vi har snakket meget om det herhjemme, for har et ønske om at donere .. men nu skal den her graviditet lige overstås

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Anonym trådstarter

Kære Lone

Det er fantasktisk flot af dig - du hjælper mange par med at få opfyldt deres største ønske. Tusind tak!

og tak for de krydsede fingre på vores vegne

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg overvejer det kraftigt. Var selv i fertilitetsbehandling og havde mange fine æg - selve behandlingen og ægudtagningen var naturligvis ikke super sjovt men heller ikke så slemt igen 

Kan godt forstå at det er en stor og vanskelig beslutning som kræver grundig overvejelse. Hvis du beslutter dig for at donere håber jeg at du vil overveje at skrive til mig igen.

Anmeld

16. september 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Kan godt forstå at det er en stor og vanskelig beslutning som kræver grundig overvejelse. Hvis du beslutter dig for at donere håber jeg at du vil overveje at skrive til mig igen.

Jeg skal nok huske denne tråd 

Anmeld

16. september 2012

betina23

Måske et dumt spg sorry

Men er det ligesom når mænd donerer sæd og bli'r far et sted
Nu det bare en kvinde er det lidt det samme er lidt dårlig til a forklare men håber du forstår.

Anmeld

16. september 2012

ano14316

Man kan vel ikke donere æg hvis man har homonspiral? 

Jeg har faktisk overvejet det før, men min far talte mig fra det, fordi der på et tidspunkt var snak om at donor børn sulle have ret til at kende donorens identitet... Men jeg kunne sagtens overveje det igen.. men lige nu venter jeg på mens, så jeg kan få homonspiral. 

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

betina23 skriver:

Måske et dumt spg sorry

Men er det ligesom når mænd donerer sæd og bli'r far et sted
Nu det bare en kvinde er det lidt det samme er lidt dårlig til a forklare men håber du forstår.

Ja det er samme princip. Men i modsætning til mændene er det en noget større omgang man som kvinde skal igennem for at kunne donere. Kvinden skal igennem en hormonbehandling inden æggene kan tages ud og doneres.

Anmeld

16. september 2012

Nessie

Synes faktisk at det lyder rigtig godt, at der kan doneres på den måde fremover

Jeg overvejede selv at donere æg, da vi var i behandling, men turde ikke, for hvis det ikke lykkedes ville vi altid spekulere på om andre havde fået de "gode" æg.

Håber for jer at I finder én der vil donere

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Man kan vel ikke donere æg hvis man har homonspiral? 

Jeg har faktisk overvejet det før, men min far talte mig fra det, fordi der på et tidspunkt var snak om at donor børn sulle have ret til at kende donorens identitet... Men jeg kunne sagtens overveje det igen.. men lige nu venter jeg på mens, så jeg kan få homonspiral. 

Ved ikke om hormonspiral har betydning i den sammenhæng, det skal du nok forhøre dig om hos en fertilitetsklinik.

Det er korrekt at der nu også er åbnet op for at donoren kan være kendt. Det vi ønsker er dog en krydsdonation hvor anonymiteten bevares.

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Synes faktisk at det lyder rigtig godt, at der kan doneres på den måde fremover

Jeg overvejede selv at donere æg, da vi var i behandling, men turde ikke, for hvis det ikke lykkedes ville vi altid spekulere på om andre havde fået de "gode" æg.

Håber for jer at I finder én der vil donere

Det forstår jeg fuldt ud! Tror jeg ville have det på samme måde hvis jeg havde været i den situation. Tak for de krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.