DH... Sæson 8 (Spoiler advarsel!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Må prøve... Ellers har jeg en bærbar også
Skal bruge min tid på et eller andet da jeg er sygemeldt nu...

Tror den vil være sjovest på bærbar, så kommer den jo lidt op i skærmstørrelse

Arrgh det er kedeligt at være sygemeldt, hvad fejler du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Muhmi

MortilElias2010 skriver:

Vil også meget gerne bede om en pm! Glemmer hvornår de er i tv og laver som regle alt muligt andet når jeg finder ud af at det har været der. Ville være rart bare at kunne se den når det passer ind 

Har sendt

Anmeld

15. september 2012

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Tror den vil være sjovest på bærbar, så kommer den jo lidt op i skærmstørrelse

Arrgh det er kedeligt at være sygemeldt, hvad fejler du?

Tror også jeg vil hente programmet ned på den bærbare...
Tak for linket

Jeg har døjet meget med plukveer siden uge 19 (er i uge 26 nu) og natten til fredag vågnede jeg med veer... På fødegangen fandt de så ud af af jeg har en urinvejsinfektion, som jeg har gået med længe uden symptomer, som så har sat gang i nogle veer...!
Lige nu har jeg "bare" kraftige plukveer, men har fået besked på at tage den med ro resten af graviditeten...!
Skal ikke risikere noget...

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

_-Kathrine-_ skriver:

Tror også jeg vil hente programmet ned på den bærbare...
Tak for linket

Jeg har døjet meget med plukveer siden uge 19 (er i uge 26 nu) og natten til fredag vågnede jeg med veer... På fødegangen fandt de så ud af af jeg har en urinvejsinfektion, som jeg har gået med længe uden symptomer, som så har sat gang i nogle veer...!
Lige nu har jeg "bare" kraftige plukveer, men har fået besked på at tage den med ro resten af graviditeten...!
Skal ikke risikere noget...

Velbekomme Det fede ved at gøre det på den måde istedet for at streame er at man HAR hele sæsonen på sin computer, så man altid kan se den igen og IKKE skal vente på at den streamer og at man skal vente 72 minutter for at se næste afsnit osv.

Puha ja, så er det bare at lade være med at tage chancer, godt det blev opdaget i tide

Anmeld

15. september 2012

_-Kathrine-_

Muhmi skriver:

Velbekomme Det fede ved at gøre det på den måde istedet for at streame er at man HAR hele sæsonen på sin computer, så man altid kan se den igen og IKKE skal vente på at den streamer og at man skal vente 72 minutter for at se næste afsnit osv.

Puha ja, så er det bare at lade være med at tage chancer, godt det blev opdaget i tide

Ja det er sgu smart!
Må igang på mandag

Anmeld

16. september 2012

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Har også læst lidt at det var en anden instruktør der var på sidste sæson... Det kan man faktisk godt mærke... Det føles lidt underligt det hele nemlig... F.eks. den måde Bree bare laver den der fest for Andrew og at han alligevel tilgiver hende... Det virker bare som om der er kørt rimlig hurtigt og nemt over det i sidste sæson, fordi man skulle presse så meget ind som muligt, men uden alle de der saftige detaljer som jeg jo er vild med hehe

Lige præcis.

Anmeld

16. september 2012

Benjamins'mor

Frk.Jensen. skriver:

Hvor har du lært henne at Eva longoria blev fyret ?

Det stod i et eller andet amerikansk blad, OK MAGAZINE tror jeg det hed, der havde de snakket med hende.
Det er nogle måneder siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.