AalborgPigen skriver:
Jeg har også set sidste afsnit.. Og jeg er i CHOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tudbrølede da Mike døde... Tudbrølede da det sluttede .. Kan slet ikke forstå det er ovre, og at nu kommer de ikke igen..
Jeg tror aldrig det kommer igen.. Ikke når de er blevet delt op.. Og folk dør, og flytter ..
Jeg syntes ikke Mike havde behøvet at dø 

Om der kunne havde været en bedre afslutning, det ved jeg ikke..
Men sørgeligt, mærkeligt og underligt er det at vide det ikke kommer igen.. Og at jeg har fulgt med i det så mange år..
Har det på præcis samme måde... Anders gloede underligt på mig til sidste afsnit her, men heldigvis tudede jeg ikke alene til Mike's begravelse, den var Anders også med på 

Men jeg kan simpelthen sidde og blive så trist over at vide jeg har set det allersidste afnsit der kommer af den serie... Det er ganske forfærdeligt hvor meget en serie kan komme til at betyde for én... man relaterer jo utroligt meget til de karakterer der er med og derfor er det hårdt at man ikke skal se mere til dem...
Altså, heldigvis kan jeg jo se serien igen, men vil jo altid have i baghovedet at Mike dør for tidligt og den tanke tror jeg bliver svær at have med at gøre når jeg ser at Mike og Susan bliver gift og får MJ og så videre...
Nej vel?? Helt ærligt, der kunne have været sket så meget andet som gjorde at de besluttede sig for at flytte... Han behøvede slet slet ikke at dø 
Anmeld