DH... Sæson 8 (Spoiler advarsel!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

Muhmi

N1 skriver:

Hvor ser i det henne?

Ja det er jo så det...

Det er ulovligt at jeg har set det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Benjamins'mor

Abc studios der laver serien siger der ikke kommer flere, sæson 8 er den sidste.

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Abc studios der laver serien siger der ikke kommer flere, sæson 8 er den sidste.

Okay... Kan jeg faktisk godt forstå Det kan ikke gå videre efter den afslutning

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Jeg har fulgt den fra starten og kommer også til at "mangle" den.

Der er nemlig ikke mange serier, der ikke er enten politi eller sygehus drama, og nogle gange vil man bare gerne se noget andet.

Jeg synes ikke, afslutningen var fantastisk, og jeg manglede en opfølgning eller sådan noget.

Men jeg synes faktisk aldrig, serier ender, som de skulle. Enten for brat, for langtrukkent eller for underligt.

Præcis... Og den serie havde simpelthen bare den helt rette mængde af det hele, drama, komedie, thrill, action, alvorlig og bare pjattet til tider... Det kommer jeg virkelig også til at savne! 

Jeg synes også jeg mangler noget ved den afslutning... Men sådan havde jeg det også med afslutningen af "Friends" Den afslutning var bare helt forkert i mine øjne, altså den allersidste scene, fungerede bare ikke for mig... Men her har jeg dog at jeg synes det var en dejlig afslutning med at man fik at vide hvor de var tyve år frem i tiden...  Det var dog bare slet ikke nok....  Jeg kunne have set på de dejlige trunter i 20 år endnu, men så ville det jo også bare blive langtrukket... 

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Jeg har også set sidste afsnit.. Og jeg er i CHOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tudbrølede da Mike døde... Tudbrølede da det sluttede .. Kan slet ikke forstå det er ovre, og at nu kommer de ikke igen.. 

Jeg tror aldrig det kommer igen.. Ikke når de er blevet delt op.. Og folk dør, og flytter .. 

Jeg syntes ikke Mike havde behøvet at dø 

Om der kunne havde været en bedre afslutning, det ved jeg ikke.. 

Men sørgeligt, mærkeligt og underligt er det at vide det ikke kommer igen.. Og at jeg har fulgt med i det så mange år.. 

Har det på præcis samme måde... Anders gloede underligt på mig til sidste afsnit her, men heldigvis tudede jeg ikke alene til Mike's begravelse, den var Anders også med på 

Men jeg kan simpelthen sidde og blive så trist over at vide jeg har set det allersidste afnsit der kommer af den serie... Det er ganske forfærdeligt hvor meget en serie kan komme til at betyde for én... man relaterer jo utroligt meget til de karakterer der er med og derfor er det hårdt at man ikke skal se mere til dem... Altså, heldigvis kan jeg jo se serien igen, men vil jo altid have i baghovedet at Mike dør for tidligt og den tanke tror jeg bliver svær at have med at gøre når jeg ser at Mike og Susan bliver gift og får MJ og så videre...

Nej vel?? Helt ærligt, der kunne have været sket så meget andet som gjorde at de besluttede sig for at flytte... Han behøvede slet slet ikke at dø

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Faith skriver:

Ja jeg tænker osse at man måske burde starte fra sæson 1. Har aldrig rigtig fulgt med i serien. Men det lyder dælme da spændende!

Jamen den ER da super spændende!! Synes bestemt du skal give dig i kast med den også selvom du kender slutningen nu

Anmeld

15. september 2012

Eliza

Muhmi skriver:

Ja det er jo så det...

Det er ulovligt at jeg har set det 

kunne du ikke smide en pm om det?? 

Anmeld

15. september 2012

Benjamins'mor

Muhmi skriver:

Okay... Kan jeg faktisk godt forstå Det kan ikke gå videre efter den afslutning

Eva longoria (gabrielle) blev fyret lige inden premieren.
Og marcia cross (bree) ville vidst ikke mere.
Men som du selv skrev, nÅr alle rejser kan de ikke fortsætte.
Det ville aldrig blive det samme og det ville ikke blive så populært

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Eva longoria (gabrielle) blev fyret lige inden premieren.
Og marcia cross (bree) ville vidst ikke mere.
Men som du selv skrev, nÅr alle rejser kan de ikke fortsætte.
Det ville aldrig blive det samme og det ville ikke blive så populært

Har også læst lidt at det var en anden instruktør der var på sidste sæson... Det kan man faktisk godt mærke... Det føles lidt underligt det hele nemlig... F.eks. den måde Bree bare laver den der fest for Andrew og at han alligevel tilgiver hende... Det virker bare som om der er kørt rimlig hurtigt og nemt over det i sidste sæson, fordi man skulle presse så meget ind som muligt, men uden alle de der saftige detaljer som jeg jo er vild med hehe

Anmeld

15. september 2012

_-Kathrine-_

Har ikke set slutningen, men har læst mig lidt frem til den
Kan slet ikke lade være, jeg SKAL bare vide hvordan tingene ender inden jeg får det set færdigt
Hvem dræber Mike??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.