DH... Sæson 8 (Spoiler advarsel!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.616 visninger
46 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Muhmi

Hvis du ikke har set sæson 8 af Desperate Housewives, så kig bort for jeg vil så nødig fortælle alle hvad der sker!!..... Kig vææææk...... NU!

Virkelig, det er kun for dem der er hurtigt ude.....

Du får liiige en chance mere for at kigge væk, for jeg tænker at du er ret nysgerrig.................

Sidste chance!

Goodie.... HVAD sker der lige for den sæson!??

Helt ærligt har lige set det sidste afsnit og jeg er simpelthen i chok! Ej okay, jeg var i chok det afsnit hvor Mike Delfino bliver skudt og dør (læs: tudede i en halv time bagefter og hele det næste afsnit), men at alle tøserne flytter?? Det er jo bare helt blasfemisk i min verden... VIDUNDERLIGT at Tom og Lynette finder sammen igen, altså VIRKELIG vidunderligt... Men hvad skal der ske? Er det hele så bare slut nu eller?? Kan da slet ikke forestille mig at den serie skal gå videre uden, Gabrielle, Susan, Lynette, Bree, Tom og Carlos.. Kunne heller ikke forestille mig den skulle gå videre uden Mike, derfor sagde jeg faktisk til Anders at jeg var sikker på at den her sæson ikke stod til at redde og desværre så fik jeg jo ret....

Bliver simpelthen nød til at komme ud med det, for den serie har bare rørt mig! Man har grint, krummet tæer, følt med dem og bare levet sig ind i den verden i så mange år nu at jeg føler mig faktisk lidt fortabt lige nu... 

Hvad med jer andre?? Vil i diskutere lidt hvordan i føler afslutningen var?

I min verden var det absolut ikke nødvendigt at Mike skulle dø for at Susan skulle have en grund til at flytte... Hvad mener du?

Blev den afsluttet som du gerne ville?

Tror du der kommer en sæson mere, eller er det slut nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Nettemor

Har ikke rigtig fulgt med i de sidste mange sæsoner så kan ikke komme med de vilde input men ville bare lige give dig for din advarsel

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Har ikke rigtig fulgt med i de sidste mange sæsoner så kan ikke komme med de vilde input men ville bare lige give dig for din advarsel

Haha... Jamen jeg kender det fra mig selv, kan sku næsten ikke lade være med at glo selvom jeg egentlig ikke vil

Anmeld

15. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Har ikke set den... Men kunne ikke lade være med at kigge!  Haha.. Ej, har ikke fulgt så meget med i serien.

Mon man skulle starte fra sæson 1?

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Haha... Jamen jeg kender det fra mig selv, kan sku næsten ikke lade være med at glo selvom jeg egentlig ikke vil

Hehe ja kender det godt. Og bagefter tænker man: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ hvorfor gjorde jeg nu det!!!

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Har ikke set den... Men kunne ikke lade være med at kigge!  Haha.. Ej, har ikke fulgt så meget med i serien.

Hehe det kunne godt være du skulle det Og så kan du jo lade være med at knytte dig til Mike

Anmeld

15. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fulgt den fra starten og kommer også til at "mangle" den.

Der er nemlig ikke mange serier, der ikke er enten politi eller sygehus drama, og nogle gange vil man bare gerne se noget andet.

Jeg synes ikke, afslutningen var fantastisk, og jeg manglede en opfølgning eller sådan noget.

Men jeg synes faktisk aldrig, serier ender, som de skulle. Enten for brat, for langtrukkent eller for underligt.

Anmeld

15. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hehe det kunne godt være du skulle det Og så kan du jo lade være med at knytte dig til Mike

Haha  Har set noget af den... Og han er jo pisse lækker den mand

Anmeld

15. september 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hvis du ikke har set sæson 8 af Desperate Housewives, så kig bort for jeg vil så nødig fortælle alle hvad der sker!!..... Kig vææææk...... NU!

Virkelig, det er kun for dem der er hurtigt ude.....

Du får liiige en chance mere for at kigge væk, for jeg tænker at du er ret nysgerrig.................

Sidste chance!

Goodie.... HVAD sker der lige for den sæson!??

Helt ærligt har lige set det sidste afsnit og jeg er simpelthen i chok! Ej okay, jeg var i chok det afsnit hvor Mike Delfino bliver skudt og dør (læs: tudede i en halv time bagefter og hele det næste afsnit), men at alle tøserne flytter?? Det er jo bare helt blasfemisk i min verden... VIDUNDERLIGT at Tom og Lynette finder sammen igen, altså VIRKELIG vidunderligt... Men hvad skal der ske? Er det hele så bare slut nu eller?? Kan da slet ikke forestille mig at den serie skal gå videre uden, Gabrielle, Susan, Lynette, Bree, Tom og Carlos.. Kunne heller ikke forestille mig den skulle gå videre uden Mike, derfor sagde jeg faktisk til Anders at jeg var sikker på at den her sæson ikke stod til at redde og desværre så fik jeg jo ret....

Bliver simpelthen nød til at komme ud med det, for den serie har bare rørt mig! Man har grint, krummet tæer, følt med dem og bare levet sig ind i den verden i så mange år nu at jeg føler mig faktisk lidt fortabt lige nu... 

Hvad med jer andre?? Vil i diskutere lidt hvordan i føler afslutningen var?

I min verden var det absolut ikke nødvendigt at Mike skulle dø for at Susan skulle have en grund til at flytte... Hvad mener du?

Blev den afsluttet som du gerne ville?

Tror du der kommer en sæson mere, eller er det slut nu?

Jeg har også set sidste afsnit.. Og jeg er i CHOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tudbrølede da Mike døde... Tudbrølede da det sluttede .. Kan slet ikke forstå det er ovre, og at nu kommer de ikke igen.. 

Jeg tror aldrig det kommer igen.. Ikke når de er blevet delt op.. Og folk dør, og flytter .. 

Jeg syntes ikke Mike havde behøvet at dø 

Om der kunne havde været en bedre afslutning, det ved jeg ikke.. 

Men sørgeligt, mærkeligt og underligt er det at vide det ikke kommer igen.. Og at jeg har fulgt med i det så mange år.. 

Anmeld

15. september 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Haha, som Nettemor siger, så skal du i hvert fald lade være med at knytte dig til Mike, selvom det er MEGA svært, for han er da bare en good guy, som også er hammerlækker Hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.