Hvis du ikke har set sæson 8 af Desperate Housewives, så kig bort for jeg vil så nødig fortælle alle hvad der sker!!..... Kig vææææk...... NU! 
Virkelig, det er kun for dem der er hurtigt ude.....
Du får liiige en chance mere for at kigge væk, for jeg tænker at du er ret nysgerrig.................
Sidste chance!
Goodie.... HVAD sker der lige for den sæson!??

Helt ærligt har lige set det sidste afsnit og jeg er simpelthen i chok! Ej okay, jeg var i chok det afsnit hvor Mike Delfino bliver skudt og dør (læs: tudede i en halv time bagefter og hele det næste afsnit), men at alle tøserne flytter?? Det er jo bare helt blasfemisk i min verden... VIDUNDERLIGT at Tom og Lynette finder sammen igen, altså VIRKELIG vidunderligt... Men hvad skal der ske? Er det hele så bare slut nu eller?? Kan da slet ikke forestille mig at den serie skal gå videre uden, Gabrielle, Susan, Lynette, Bree, Tom og Carlos.. Kunne heller ikke forestille mig den skulle gå videre uden Mike, derfor sagde jeg faktisk til Anders at jeg var sikker på at den her sæson ikke stod til at redde og desværre så fik jeg jo ret....
Bliver simpelthen nød til at komme ud med det, for den serie har bare rørt mig! Man har grint, krummet tæer, følt med dem og bare levet sig ind i den verden i så mange år nu at jeg føler mig faktisk lidt fortabt lige nu... 
Hvad med jer andre?? Vil i diskutere lidt hvordan i føler afslutningen var?
I min verden var det absolut ikke nødvendigt at Mike skulle dø for at Susan skulle have en grund til at flytte... Hvad mener du?
Blev den afsluttet som du gerne ville?
Tror du der kommer en sæson mere, eller er det slut nu?
Anmeld