Så er det slut.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

metski83

Putomanen skriver:

Det er rigtig svært at erkende og acceptere, at man skal have hjælp til at få børn, lige meget hvilken behandling man skal i. Jeg vil dog sige, at det ændrer sig, og at lysten til at få et barn overskygger alt.

Jeg er sikker på, at vi slet ikke vil tænke på metoden, når vi står med vores lille guldklump i armene

Jeg håber, at insemination vil gøre, at det lykkes for jer

Det er heller ikke så meget selve metoden, men mere det at der ikke sker noget. At ens krop ikke kan finde ud af det. 

Håber virkelig også at inseminering er det der skal til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

metski83

Nessie skriver:

Jeg kan godt forstå at du er ked af det.

Men husk at det er meget få det ikke lykkes for, så det skal NOK lykkes for jer også, der er bare en lang og bumlet omvej dertil.

VI joker med at det der lagengymnastik er ulækkert, så vi går på klinik for at få børn, og det tager lige den alvorlige trykken fra hele situationen

Håber virkelig at det kan lykkes med inseminering

Den var god. 

Vi går på klinik for at få børn, vi er de fine fruer, der får andre til at gøre arbejdet for os. 

Anmeld

18. september 2012

Putomanen

metski83 skriver:

Det er heller ikke så meget selve metoden, men mere det at der ikke sker noget. At ens krop ikke kan finde ud af det. 

Håber virkelig også at inseminering er det der skal til. 

Jeg mente blot, at det er svært for alle, lige meget om man skal insemineres, anvende reagensglasmetoden eller andet  Det er svært at acceptere, at man ikke selv kan gøre det, som ligger så fundamentalt i vores natur...

Jeg  for dig.

Anmeld

18. september 2012

metski83

Putomanen skriver:

Jeg mente blot, at det er svært for alle, lige meget om man skal insemineres, anvende reagensglasmetoden eller andet  Det er svært at acceptere, at man ikke selv kan gøre det, som ligger så fundamentalt i vores natur...

Jeg  for dig.

Tak for det 

Anmeld

18. september 2012

Camillos

metski83 skriver:

Mens er kommet i dag, så nu er det slut med "bare" at spise hormoner. 

Næste skridt er insiminering og den 27 sep. Skal vi til samtale ang. Det. 

Jeg er ked af det, ked af det ikke lykkedes naturligt, med hormoner kunne det heller ikke. Så har den største frygt for, at insiminering heller ikke lykkedes. 

Anmeld

18. september 2012

metski83

Camillos skriver:

Tak for det 

Anmeld

20. september 2012

Nessie

metski83 skriver:

Den var god. 

Vi går på klinik for at få børn, vi er de fine fruer, der får andre til at gøre arbejdet for os. 

Præcis, der må folk til det "grove og beskidte" arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.