Så er det slut.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. september 2012

metski83

Mens er kommet i dag, så nu er det slut med "bare" at spise hormoner. 

Næste skridt er insiminering og den 27 sep. Skal vi til samtale ang. Det. 

Jeg er ked af det, ked af det ikke lykkedes naturligt, med hormoner kunne det heller ikke. Så har den største frygt for, at insiminering heller ikke lykkedes. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

BigHope13

Det er forfærdeligt at være nået dertil, selvfølgelig vil man helst håbe det sker naturligt. Men det vi ønsker i sidste ende er en baby og så kan det være lige meget om den er lavet hjemme i sengen eller på en klinik, det vil stadig være et kærlighedsbarn i mine øjne.
Men det er en periode hvor man bare skal acceptere at man desværre skal have hjælp.
Håber det lykkedes for jer

Anmeld

15. september 2012

chael

15. september 2012

nielsen80

Det er ikke sjovt, når man når dertil. Du får lige et kæmpe knus

Jeg forstår udemærket dine tanker omkring, man gerne vil have det hele sker naturligt og af sig selv. Det føltes lidt som et nederlag at skulle have hjælp. Men tro mig, når du først står med det lille barn i armene, så er du så ligeglad med befrugtningsmetoden - så er du bare mor helt naturligt!!!!!!!!!! Og søde du bliver mor, vejen dertil er bare lidt længere og kompliceret end mange andre oplever.

Jeg krydser for, at du snart står med en positiv test.

Anmeld

15. september 2012

Nettemor

15. september 2012

Muhmi

Kan godt forstå det er trist at det ikke kan lykkes naturligt... Men pris dig lykkelig for at der er så mange forskellige tilbud for at hjælpe folk med at få børn.. Synes det er så vidunderligt at man kan hjælpe så meget til, så folk får deres ønskebørn!

Kram til dig, det skal nok lykkes en dag! 

Anmeld

15. september 2012

Giraffen

metski83 skriver:

Mens er kommet i dag, så nu er det slut med "bare" at spise hormoner. 

Næste skridt er insiminering og den 27 sep. Skal vi til samtale ang. Det. 

Jeg er ked af det, ked af det ikke lykkedes naturligt, med hormoner kunne det heller ikke. Så har den største frygt for, at insiminering heller ikke lykkedes. 

til jer - og bare der kommer en baby i sidste ende og at vejen dertil er inseminering

Anmeld

15. september 2012

metski83

BigBabyWish12 skriver:

Det er forfærdeligt at være nået dertil, selvfølgelig vil man helst håbe det sker naturligt. Men det vi ønsker i sidste ende er en baby og så kan det være lige meget om den er lavet hjemme i sengen eller på en klinik, det vil stadig være et kærlighedsbarn i mine øjne.
Men det er en periode hvor man bare skal acceptere at man desværre skal have hjælp.
Håber det lykkedes for jer

Tak for det 

Jeg er egentlig også fuldstændig ligeglad med hvordan babyen bliver til, bare vi får en. 

Det der er så frustrerende er bare at det ikke lykkedes. Ved godt vi ikke er langt i forløbet. Mere at plan A med hormonbehandling virkede ikke, hvad så hvis plan B heller ikke virker. 

Anmeld

15. september 2012

metski83

chael skriver:

Tak 

Anmeld

15. september 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Det er ikke sjovt, når man når dertil. Du får lige et kæmpe knus

Jeg forstår udemærket dine tanker omkring, man gerne vil have det hele sker naturligt og af sig selv. Det føltes lidt som et nederlag at skulle have hjælp. Men tro mig, når du først står med det lille barn i armene, så er du så ligeglad med befrugtningsmetoden - så er du bare mor helt naturligt!!!!!!!!!! Og søde du bliver mor, vejen dertil er bare lidt længere og kompliceret end mange andre oplever.

Jeg krydser for, at du snart står med en positiv test.

Tak, du er så sød 

Der kom lige en lille tåre, da jeg læste det du skrev: og du bliver mor.

Det er heller ikke så meget det at vi ikke kan naturligt, det der er så frustrerende er bare at det hverken lykkedes på den ene eller anden måde. Selvom vi ikke er så langt i forløbet, er det bare hårdt.

Men det er virkelig rart med en som dig, som ved 100% hvordan jeg har det. Tak for det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.