Så er det slut.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

metski83

Nettemor skriver:

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

metski83

Muhmi skriver:

Kan godt forstå det er trist at det ikke kan lykkes naturligt... Men pris dig lykkelig for at der er så mange forskellige tilbud for at hjælpe folk med at få børn.. Synes det er så vidunderligt at man kan hjælpe så meget til, så folk får deres ønskebørn!

Kram til dig, det skal nok lykkes en dag! 

Tak. 

Er også glad for at man kan få hjælp, og håber så inderligt det lykkedes. 

Anmeld

15. september 2012

ønskebørn74

metski83 skriver:

Mens er kommet i dag, så nu er det slut med "bare" at spise hormoner. 

Næste skridt er insiminering og den 27 sep. Skal vi til samtale ang. Det. 

Jeg er ked af det, ked af det ikke lykkedes naturligt, med hormoner kunne det heller ikke. Så har den største frygt for, at insiminering heller ikke lykkedes. 

Øv søde.. Kæmpe krammer..

Anmeld

15. september 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Øv søde.. Kæmpe krammer..

Tak for det 

Anmeld

16. september 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Mens er kommet i dag, så nu er det slut med "bare" at spise hormoner. 

Næste skridt er insiminering og den 27 sep. Skal vi til samtale ang. Det. 

Jeg er ked af det, ked af det ikke lykkedes naturligt, med hormoner kunne det heller ikke. Så har den største frygt for, at insiminering heller ikke lykkedes. 

Øv søde! Kan godt forstå det er rigtig hårdt! Men tro mig, når du finder ud af at prøven er positiv og du skal være moar så bliver du lykkelig og glad og glemmer alt det bøvl der har været!

Plan B skal nok lykkedes og husk at ellers er der altså også plan C du skal nok opleve den størreste lykke, vejen dertil er bare lidt mere hullet end for de fleste andre!

Kæmpe og forsøg at glæde dig over, at nu er der andre og rigtig dygtige mennesker der tager over og hjælper jer på vej!

Anmeld

16. september 2012

La´chrissen

Det skal nok komme

Anmeld

16. september 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Øv søde! Kan godt forstå det er rigtig hårdt! Men tro mig, når du finder ud af at prøven er positiv og du skal være moar så bliver du lykkelig og glad og glemmer alt det bøvl der har været!

Plan B skal nok lykkedes og husk at ellers er der altså også plan C du skal nok opleve den størreste lykke, vejen dertil er bare lidt mere hullet end for de fleste andre!

Kæmpe og forsøg at glæde dig over, at nu er der andre og rigtig dygtige mennesker der tager over og hjælper jer på vej!

Tak for det 

Håber virkelig plan B virker, kan slet ikke overskue flere nederlag. 

Nu håber jeg vi kommer igang i denne cyklus. 

Anmeld

16. september 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Det skal nok komme

Det håber jeg 

Anmeld

16. september 2012

Putomanen

Det er rigtig svært at erkende og acceptere, at man skal have hjælp til at få børn, lige meget hvilken behandling man skal i. Jeg vil dog sige, at det ændrer sig, og at lysten til at få et barn overskygger alt.

Jeg er sikker på, at vi slet ikke vil tænke på metoden, når vi står med vores lille guldklump i armene

Jeg håber, at insemination vil gøre, at det lykkes for jer

Anmeld

16. september 2012

Nessie

Jeg kan godt forstå at du er ked af det.

Men husk at det er meget få det ikke lykkes for, så det skal NOK lykkes for jer også, der er bare en lang og bumlet omvej dertil.

VI joker med at det der lagengymnastik er ulækkert, så vi går på klinik for at få børn, og det tager lige den alvorlige trykken fra hele situationen

Håber virkelig at det kan lykkes med inseminering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.