pylremor eller bare realistisk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2012

2721

Aldrig om jeg ville accepter det. Du skal holde fast, det du mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

TeamRocket

Synes et barn på 2 år er alt for lille til at sove ude 4 dage- og så et fremmed sted med en fraværende farmor? Ej tak vel.

Anmeld

15. september 2012

Tulle28

Niksen biksen, det ville jeg ALDRIG i livet gå med til. Det vil jo udelukkende være for farmors skyld... Og hvorfor? Så hun kan vise din datter frem? Aj det synes jeg du blankt skal afvise. Det er ikke i din datters tarv. Og kan din mand ikke se det, er det ham der er dybt åndssvag i mine øjne!

Anmeld

15. september 2012

dorthemus

Anonym skriver:

min datter er 2 år og har aldrig rigtig haft noget forhold til sin farmor.. hun er blevet passet af hende 1 gang da hun var 8 mdr, og der var det faktisk hendes fastre og ikke famor, fandt i ud af...

når farmor er på besøg, snakker hun slet ikke med min datter, og min datter opsøger hende ikke. farmor siger selv at hun ikke har noget forhold til vores datter da hun ikke så godt kan lide piger, men hellere drenge

hun skulle se efter vores datter 2 timer for et par mdr siden og det endte med at vores datter blev så ulykkelig at vi måtte hente hende...

nu har hun så ringet at hun vil have vores datter med til kbh( 100 km fra os) ind til en veninde, et sted vores datter aldrig har været og mennesker hun aldrig har set før. hun vil have hende i 4 dage...

jeg vil ikke have hun kommer afsted, da hun bliver dybt ulykkelig og garanteret ikke vil sætte sig ind i bilen når de skal køre..

min mand mener jeg er dybt åndsvag og at hun bare skal afsted, som han siger" når vi ikke er der, så skal det hele nok gå"... jeg kan bare ikke få mig selv til at sige ja, skal lige siges at vi ser farmor en gang hveranden måned ca, og hver gang har hende og min datter ingen kontakt..

hvad ville i gøre???

Det ville jeg ikke gå med til...ud fra din beskrivelse kender de jo slet ikke hinanden og sidst endte det i tårer. Hvorfor vil hun dog have din datter med og så i så mange dage??

Nixen bixen farmor!

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Niksen biksen, det ville jeg ALDRIG i livet gå med til. Det vil jo udelukkende være for farmors skyld... Og hvorfor? Så hun kan vise din datter frem? Aj det synes jeg du blankt skal afvise. Det er ikke i din datters tarv. Og kan din mand ikke se det, er det ham der er dybt åndssvag i mine øjne!

jamen jeg har det osse sådan... min mand mener jeg er åndsvag og kun er ude på at gøre hans mor ked af det..

jeg har tilbudt hende at hun kan hente min datter og have hende en hel dag og aflevere hende om aftenen, og hvis det går godt så kan hun sove der næste gang..

mig og min mand har skændtes om det siden igår aftes og har sovet hver for sig i nat

vi har skændtes om det lige indtil han kørte på arbejde for et kvarter siden... jeg er grædefærdig... han mener bare jeg er ude på at såre hans mor..

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Det ville jeg ikke gå med til...ud fra din beskrivelse kender de jo slet ikke hinanden og sidst endte det i tårer. Hvorfor vil hun dog have din datter med og så i så mange dage??

Nixen bixen farmor!

jamen nu bliver der for alvor familiefejde IGEN.....

de mener jo alle jeg er åndsvag...

har lyst til at tage mine børn og rejse til verdens ende...

Anmeld

15. september 2012

Mumto3

Anonym skriver:

min datter er 2 år og har aldrig rigtig haft noget forhold til sin farmor.. hun er blevet passet af hende 1 gang da hun var 8 mdr, og der var det faktisk hendes fastre og ikke famor, fandt i ud af...

når farmor er på besøg, snakker hun slet ikke med min datter, og min datter opsøger hende ikke. farmor siger selv at hun ikke har noget forhold til vores datter da hun ikke så godt kan lide piger, men hellere drenge

hun skulle se efter vores datter 2 timer for et par mdr siden og det endte med at vores datter blev så ulykkelig at vi måtte hente hende...

nu har hun så ringet at hun vil have vores datter med til kbh( 100 km fra os) ind til en veninde, et sted vores datter aldrig har været og mennesker hun aldrig har set før. hun vil have hende i 4 dage...

jeg vil ikke have hun kommer afsted, da hun bliver dybt ulykkelig og garanteret ikke vil sætte sig ind i bilen når de skal køre..

min mand mener jeg er dybt åndsvag og at hun bare skal afsted, som han siger" når vi ikke er der, så skal det hele nok gå"... jeg kan bare ikke få mig selv til at sige ja, skal lige siges at vi ser farmor en gang hveranden måned ca, og hver gang har hende og min datter ingen kontakt..

hvad ville i gøre???

Når man er 2 år, så er man stor i forhold til en lille bitte nyfødt baby, men som 2årige er man et MEGET LILLE BARN!!! Et meget lille barn har brug for tryghed, og det lyder ikke til at farmor giver tryghed.

Jeg ville spørger hende: HVorfor vil du gerne have hende i 4 dage? Hvorfor skal hun med ind til din veninde? Hvad vil du gøre NÅR hun bliver ked af det og ulykkelig? Hvad vil du gøre når hun skal puttes? Hvad skal hun have til morgenmad? hvad vil du læse af godnathistorie? Hvad skal I lave om eftermiddagen? Hvordan kommer I frem og tilbage? Hvorfor skal det være så længe? Hvad håber du på, at få ud af turen?

Måske har hun tænkt meget over det, måske er det helt uovervejet.

Jeg viller personligt selv sige NEJ, men foreslå at hun fik min datter en hel dag alene, og hvis det gik godt, så kunne I altid overveje EN overnatning. Måske farmor helt selv bakker ud af det, måske kan det blive begyndelsen på et tættere forhold.

Men husk at du er MOR, og der er kun en eneste i hele verden der kan forsvare og beskytte sit barn optimalt og det er MOR!!! Lyt til din mavefornemmelse og være gør ikke noget mod din egen vilje!!!

Held og lykke med svigermor...

Anmeld

15. september 2012

Mor til L&S

No way om jeg ville sende hende med farmor......

Anmeld

15. september 2012

Den lykkelige

Det ville jeg IKKE gøre!!! Ja så bare kald mig en pylremor også!!

Anmeld

15. september 2012

VIPpigen

Jeg gjorde det ikke NÅR mit barn åbenbart ikke kender sin farmor.

Her har Lilje et rigtig godt forhold til sin farmor og farfar, og sender vi hende på weekend ved dem, så får vi kys, knus og så vinker hun og siger mojn..... Så hun er tryg, meget tryg... Sådan er det når vi er de fleste steder, faster, moster, bedstemor MEN når morfar er i nærheden, så er mor, far og onkel bedst. Min datter kender ikke sin morfar særlig godt, og ser ham ikke særlig ofte. Hun fylder 2 om 1 1/2 måned, og han har set hende 3 gange siden hendes 1 års fødselsdag....

Han er såret og ked når hun afviser ham, men det har han selv valgt fordi han ikke ser mere til hende... 

Farmor har selv valgt det hjemme ved jer, hun har valgt sit barnebarn fra, sorry to say it... Og din datter har lige nu ikke tryghed ved hende. Så nej, 4 dage uden hendes faste omsorgspersoner, det er ikke iorden.....

Stå ved, og lad manden være pigesur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.