min datter er 2 år og har aldrig rigtig haft noget forhold til sin farmor.. hun er blevet passet af hende 1 gang da hun var 8 mdr, og der var det faktisk hendes fastre og ikke famor, fandt i ud af...
når farmor er på besøg, snakker hun slet ikke med min datter, og min datter opsøger hende ikke. farmor siger selv at hun ikke har noget forhold til vores datter da hun ikke så godt kan lide piger, men hellere drenge
hun skulle se efter vores datter 2 timer for et par mdr siden og det endte med at vores datter blev så ulykkelig at vi måtte hente hende...
nu har hun så ringet at hun vil have vores datter med til kbh( 100 km fra os) ind til en veninde, et sted vores datter aldrig har været og mennesker hun aldrig har set før. hun vil have hende i 4 dage...
jeg vil ikke have hun kommer afsted, da hun bliver dybt ulykkelig og garanteret ikke vil sætte sig ind i bilen når de skal køre..
min mand mener jeg er dybt åndsvag og at hun bare skal afsted, som han siger" når vi ikke er der, så skal det hele nok gå"... jeg kan bare ikke få mig selv til at sige ja, skal lige siges at vi ser farmor en gang hveranden måned ca, og hver gang har hende og min datter ingen kontakt..
hvad ville i gøre???
Anmeld