pylremor eller bare realistisk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.227 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Anonym trådstarter

min datter er 2 år og har aldrig rigtig haft noget forhold til sin farmor.. hun er blevet passet af hende 1 gang da hun var 8 mdr, og der var det faktisk hendes fastre og ikke famor, fandt i ud af...

når farmor er på besøg, snakker hun slet ikke med min datter, og min datter opsøger hende ikke. farmor siger selv at hun ikke har noget forhold til vores datter da hun ikke så godt kan lide piger, men hellere drenge

hun skulle se efter vores datter 2 timer for et par mdr siden og det endte med at vores datter blev så ulykkelig at vi måtte hente hende...

nu har hun så ringet at hun vil have vores datter med til kbh( 100 km fra os) ind til en veninde, et sted vores datter aldrig har været og mennesker hun aldrig har set før. hun vil have hende i 4 dage...

jeg vil ikke have hun kommer afsted, da hun bliver dybt ulykkelig og garanteret ikke vil sætte sig ind i bilen når de skal køre..

min mand mener jeg er dybt åndsvag og at hun bare skal afsted, som han siger" når vi ikke er der, så skal det hele nok gå"... jeg kan bare ikke få mig selv til at sige ja, skal lige siges at vi ser farmor en gang hveranden måned ca, og hver gang har hende og min datter ingen kontakt..

hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

ESV

Anonym skriver:

min datter er 2 år og har aldrig rigtig haft noget forhold til sin farmor.. hun er blevet passet af hende 1 gang da hun var 8 mdr, og der var det faktisk hendes fastre og ikke famor, fandt i ud af...

når farmor er på besøg, snakker hun slet ikke med min datter, og min datter opsøger hende ikke. farmor siger selv at hun ikke har noget forhold til vores datter da hun ikke så godt kan lide piger, men hellere drenge

hun skulle se efter vores datter 2 timer for et par mdr siden og det endte med at vores datter blev så ulykkelig at vi måtte hente hende...

nu har hun så ringet at hun vil have vores datter med til kbh( 100 km fra os) ind til en veninde, et sted vores datter aldrig har været og mennesker hun aldrig har set før. hun vil have hende i 4 dage...

jeg vil ikke have hun kommer afsted, da hun bliver dybt ulykkelig og garanteret ikke vil sætte sig ind i bilen når de skal køre..

min mand mener jeg er dybt åndsvag og at hun bare skal afsted, som han siger" når vi ikke er der, så skal det hele nok gå"... jeg kan bare ikke få mig selv til at sige ja, skal lige siges at vi ser farmor en gang hveranden måned ca, og hver gang har hende og min datter ingen kontakt..

hvad ville i gøre???

Okay for det første så er du muligvis en pylremor men så et jeg også for det der ville jeg aldrig gå med til.. Ud over barnets manglende kontakt med farmor ville je aldrig lade en 2 årig være væk hjemmefra så længe.
I min verden er det no go at skylle med farmor i 4 dage

Anmeld

15. september 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

hvad ville i gøre???

Jeg ville ikke sende hende afsted . For det første synes jeg det er en meget mærkelig udtalelse hun er kommet med, at hun ikk så godt kan lide piger 

For det andet, hvis de intet forhold har, så ville det (næsten) i princippet være som at overlade jeres datter til en fremmed... En hun har set, men ikke kender. Hvis du forstår? I kender hende, men jeres datter har som du skriver intet forhold med hende, og på den måde kender jeres datter hende ikke. 

Det ville jeg ikke "udsætte" min datter for, og SLET ikke i 4 dage. 

Anmeld

15. september 2012

Kakao

Ud fra din beskrivelse, ville jeg helt klart IKKE lade min datter tage med sin farmor

Hvis de ingen kontakt har når i er sammen, så skal hun da ikke afsted. Din datter søger hende aldring. Hun søger ikke din datter.. Hvorfor skal de så være sammen i 4 dage? (Så hun kan vise sit barnebarn frem for nogle venner derovre?)

En anden ting er, at måske hun ikke rigtigt kan finde ud af hvordan hun skal lege med din datter, hvis hun kun har haft drenge og det er lang tid siden.. Måske skal hun lige guides og hjælpes på vej.. Hvis hun har interessen, så kan du måske lægge op til at de kan lave perler sammen, eller lign.. og så starte i det små..

Anmeld

15. september 2012

Janni.

Jeg vil ikke sende hende afsted. De kender jo ikke hinanden.

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Okay for det første så er du muligvis en pylremor men så et jeg også for det der ville jeg aldrig gå med til.. Ud over barnets manglende kontakt med farmor ville je aldrig lade en 2 årig være væk hjemmefra så længe.
I min verden er det no go at skylle med farmor i 4 dage

det er jo osse det jeg mener

min mand og svigerforældre(det andet par) fik presset mig til at sende min datter på ferie hos dem... jeg holdte på max 4 dage, men det endte med 6 dage

jeg var grædefærdig hver aften og vores datter var meget angst for at vi skulle forlade hende efterfølgende...

det er bare hårdt at få at vide at man er åndsvag og at man skal give slip... min datter er kun lige fyldt 2 år..

Anmeld

15. september 2012

Mettefpigen

Jeg havde ikk gjort det!!! Lukas er blevet passet rimelig meget men kunne ALDRIG finde på at få ham passet ved en der ikk var interesseret i ham eller et sted hvor han var ulykkelig! Hvis du føler at hun ikk skal passes så hold fast i det :-)

Anmeld

15. september 2012

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jeg ville ikke sende hende afsted . For det første synes jeg det er en meget mærkelig udtalelse hun er kommet med, at hun ikk så godt kan lide piger 

For det andet, hvis de intet forhold har, så ville det (næsten) i princippet være som at overlade jeres datter til en fremmed... En hun har set, men ikke kender. Hvis du forstår? I kender hende, men jeres datter har som du skriver intet forhold med hende, og på den måde kender jeres datter hende ikke. 

Det ville jeg ikke "udsætte" min datter for, og SLET ikke i 4 dage. 

det er jo osse sådan jeg har det, men min mand mener at hvis de skal opbygge et forhold, så skal hun jo sendes afsted...

jeg mener bare det er for meget...

hun kan hente hende 1 dag og komme med hende om aftenen, til at starte med...

Anmeld

15. september 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

det er jo osse det jeg mener

min mand og svigerforældre(det andet par) fik presset mig til at sende min datter på ferie hos dem... jeg holdte på max 4 dage, men det endte med 6 dage

jeg var grædefærdig hver aften og vores datter var meget angst for at vi skulle forlade hende efterfølgende...

det er bare hårdt at få at vide at man er åndsvag og at man skal give slip... min datter er kun lige fyldt 2 år..

Ajj!!! Det er JERES datter, ikk kun din mands!!!! Og slet ikk svigermors!!!! Hvis du ikk er enig, så skal de fandme acceptere det!!!!

Anmeld

15. september 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

det er jo osse sådan jeg har det, men min mand mener at hvis de skal opbygge et forhold, så skal hun jo sendes afsted...

jeg mener bare det er for meget...

hun kan hente hende 1 dag og komme med hende om aftenen, til at starte med...

Ja det lyder som et bedre alternativ. 

Som en anden skriver ville jeg heller ikke sende min 2 årige afsted i 4 dage, så da slet ikke med en min datter ikke "kender".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.