Weekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Ploffer

UnderCover35 skriver:

Weekenden nærmer sig hastigt, hvad skal I lave i weekenden?

Jeg skal slappe af mest muligt  og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...

Jeg er igang med at bage en kage til disney sjov i aften...

Min mand skal på natarbejde idag og imorgen så jeg har ungerne alene.

Jeg har været så heldig at vinde 4 billetter til FCK-FCN kampen i parken imorgen, igennem fætter BR klubben, så der skal jeg ind med mine 2 drenge mens farmor og farfar passer lillesøster

Søndag står på hygge, afslapning, lektier og pulled pork stegt i 10 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

MediaAnarchy

Jeg skal se min kæreste som jeg i har set siden den 30. august - og vi skal hygge os og være så kæreste agtige som muligt

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

Ploffer skriver:

Jeg er igang med at bage en kage til disney sjov i aften...

Min mand skal på natarbejde idag og imorgen så jeg har ungerne alene.

Jeg har været så heldig at vinde 4 billetter til FCK-FCN kampen i parken imorgen, igennem fætter BR klubben, så der skal jeg ind med mine 2 drenge mens farmor og farfar passer lillesøster

Søndag står på hygge, afslapning, lektier og pulled pork stegt i 10 timer

Det lyder som en hyggelig weekend - pulled pork... lyder spændene, man burde nok lige google den opskrift 

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

MediaAnachy skriver:

Jeg skal se min kæreste som jeg i har set siden den 30. august - og vi skal hygge os og være så kæreste agtige som muligt

Det var da godt nok også længe!

Håber I bliver rigtigt kæresteagtige

Anmeld

14. september 2012

Lone Jakobsen

vi skal ud og hjælpe mine svigerforældre med at flytte.

de skal flytte fra en nedlagt landegndom og til en lejlighed på anden sal, så der bliver nok at lave

Anmeld

14. september 2012

mybaby-girl

UnderCover35 skriver:

Weekenden nærmer sig hastigt, hvad skal I lave i weekenden?

Jeg skal slappe af mest muligt  og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...

Her skal manden på arbejde i morge fra kl 6 - 14, så mig og Oliver skal hygge endtil bedstemor komme og henter os og så kører mig på sygehuset til hindeløsning som forhåbelig gir pote meget hurtigt ellers skal vi spise hos bedstemor og bedstefar og ellers hygge og slappe af

40+6

Anmeld

14. september 2012

Troldemommi

I morgen skal vi til familie tamtam og i morgen aften skal vi se fordbold i fjernsynet og  på søndag får vi besøg af Johannes farmor, ellers så skal vi slappe af og hygge os

God Weekend til alle

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.