Weekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. september 2012

UnderCover37

Weekenden nærmer sig hastigt, hvad skal I lave i weekenden?

Jeg skal slappe af mest muligt  og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska holde 3 gange fødselsdag i familien i morgen og hygge med det meste af kærestens familie vh stine

Anmeld

14. september 2012

Mivsen

Lyder dejligt afslappende. Hva er det for et stævne?

Vi skal ALT for meget den her weekend, og en del hver for sig.

Jeg skal til tøsefødselsdag ved min mor i aften, i morgen står den på mormor besøg, men kæresten er på fisketur. Og søndag, det blir så hyggeligt, der skal vi alle mødes fra min mødregr, mand, børn store og små, og så skal vi på geocacting og så hjem til os og ha boller bagefter.

Så har kæresten og jeg aftalt så der dømt kæreste hygge om aften

Rigtig god weekend

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Jeg tror jeg skal blive under dynen.

Er vågnet med snot i hele hovedet, og så bliver jeg en smule svimmel on/off i løbet af dagen (det sidste er nok graviditeteten)

Så det passer jo fint med regn og blæst til en weekend med film og varm kakao

Anmeld

14. september 2012

MyLove E

Jeg bliver også under dynen. Fryser og har det bare rigtig træls.

Men skal være frisk til mandag..

Anmeld

14. september 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Jeg skal slappe af mest muligt  og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...

Weekenden står primært i familiens tegn; skal til kaffe hos min mor i eftermiddag, og spise hos svigerforældrene i aften.

På søndag står den på dobbeltfødselsdag for min søster og min moster - det bliver sååå hyggeligt (:

Anmeld

14. september 2012

anynom

UnderCover35 skriver:

Vi skal have lidt partid, så Isabel skal passes hos min mor i morgen mens vi tager i Aalborg storcenter og begynder på julegaveindkøb Søndag skal vi bare slappe af hjemme

Anmeld

14. september 2012

HeidiØ

UnderCover35 skriver:

Vi skal holde Williams 1 års fødselsdag. Min mor kommer ned idag og blir til søndag. Lørdag dag/aften står den på fødselsdagsgæster Søndag slapper vi af!

Anmeld

14. september 2012

M (:

JulieWH skriver:

Vi skal have lidt partid, så Isabel skal passes hos min mor i morgen mens vi tager i Aalborg storcenter og begynder på julegaveindkøb Søndag skal vi bare slappe af hjemme

Wow, overskudsagtigt alligevel at begynde på julegaver allerede! 

Anmeld

14. september 2012

anynom

M (: skriver:

Wow, overskudsagtigt alligevel at begynde på julegaver allerede! 

Hehe, det handler vist mere om økonomisk overskud Det er lidt lettere at få råd til dem alle hvis vi køber dem over flere måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.