Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieWH skriver: Hehe, det handler vist mere om økonomisk overskud Det er lidt lettere at få råd til dem alle hvis vi køber dem over flere måneder
Hehe, det handler vist mere om økonomisk overskud Det er lidt lettere at få råd til dem alle hvis vi køber dem over flere måneder
Hm, det giver også ret god mening (: Jeg er bare SÅ dårlig til at købe gaver i god tid.. Hvad nu hvis jeg ombestemmer mig inden den skal gives?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg skal følge "dåben" på de nye pædagogstuderende i dag, og i aften skal vi spise sammen i klassen inden vi skal til introfest på skolen
I morgen skal jeg nok sove lidt længere end sædvanligt, og så skal jeg være stand by i Brugsen et par timer. Coop har deres store personalefest i morgen, så træder vi som bestyrelse ind og er i butikken, så alle de ansatte kan komme afsted.
Søndag står på lektier til mandag, og der er vist nok at lave
Så min weekend forsvinder ret hurtigt, ser det ud til
UnderCover35 skriver: Weekenden nærmer sig hastigt, hvad skal I lave i weekenden? Jeg skal slappe af mest muligt og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...
Weekenden nærmer sig hastigt, hvad skal I lave i weekenden?
Jeg skal slappe af mest muligt og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...
Skal på arbejde imorgen.
Men ellers skal Ella og jeg vist under dynen, vi har været syge det meste af ugen øv
Mivsen skriver: Lyder dejligt afslappende. Hva er det for et stævne? Vi skal ALT for meget den her weekend, og en del hver for sig. Jeg skal til tøsefødselsdag ved min mor i aften, i morgen står den på mormor besøg, men kæresten er på fisketur. Og søndag, det blir så hyggeligt, der skal vi alle mødes fra min mødregr, mand, børn store og små, og så skal vi på geocacting og så hjem til os og ha boller bagefter. Så har kæresten og jeg aftalt så der dømt kæreste hygge om aften Rigtig god weekend
Lyder dejligt afslappende. Hva er det for et stævne?
Vi skal ALT for meget den her weekend, og en del hver for sig.
Jeg skal til tøsefødselsdag ved min mor i aften, i morgen står den på mormor besøg, men kæresten er på fisketur. Og søndag, det blir så hyggeligt, der skal vi alle mødes fra min mødregr, mand, børn store og små, og så skal vi på geocacting og så hjem til os og ha boller bagefter.
Så har kæresten og jeg aftalt så der dømt kæreste hygge om aften
Rigtig god weekend
Jeg har ikke så meget forstand på heste, men der skal fremvises nogle føl og vidst nogle voksne (skal bare hjælpe med at gøre demklar )
Det er på hendes praktisksted så det er en del af hendes uddannesle til dyrepasser
Det lyder som en hektisk weekend I har foran jer, håber den bliver vellykket!
Sikke mange svar der nåede at komme mens jeg var på arbejde og fik mig en lur herligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128