Weekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

M (:

JulieWH skriver:

Hehe, det handler vist mere om økonomisk overskud Det er lidt lettere at få råd til dem alle hvis vi køber dem over flere måneder

Hm, det giver også ret god mening (: Jeg er bare SÅ dårlig til at købe gaver i god tid.. Hvad nu hvis jeg ombestemmer mig inden den skal gives?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Dot D

Jeg skal følge "dåben" på de nye pædagogstuderende i dag, og i aften skal vi spise sammen i klassen inden vi skal til introfest på skolen

I morgen skal jeg nok sove lidt længere end sædvanligt, og så skal jeg være stand by i Brugsen et par timer. Coop har deres store personalefest i morgen, så træder vi som bestyrelse ind og er i butikken, så alle de ansatte kan komme afsted.

Søndag står på lektier til mandag, og der er vist nok at lave

Så min weekend forsvinder ret hurtigt, ser det ud til

Anmeld

14. september 2012

Ditte-3

I morgen står den på rengøring indtil kærsten kommer hjem så skal vi til fødselsdag hos han store søn som bliver 12 år. Søndag kommer min store søn s drenge fra klassen hjem for der holder vi hans fødselsdag så puha

Anmeld

14. september 2012

henh01

I dag holder mindstemanden og jeg fri. Når den store kommer hjem skal vi op til byen og handle fredags slik. Og i aften smider vi manden på sofaen og sover sammen i sengen
I morgen skal vi en tur i dyrehaven og søndag skal vi til noget familie brunch Håber vejret holder.

Anmeld

14. september 2012

Moar2011

UnderCover35 skriver:

Weekenden nærmer sig hastigt, hvad skal I lave i weekenden?

Jeg skal slappe af mest muligt  og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...

Ordne vores hus , så vi kan komme et skridt tættere på at flytte ind .. selvom der går (ca 6mdr endnu)

Anmeld

14. september 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg skal slappe af mest muligt  og så skal jeg lige hjæpe en veninde i et par timer lørdag formiddag til et hestestævne...

jeg skal arbejde både lørdag og søndag så ikke meget weekend til mig

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

UnderCover35 skriver:

Skal på arbejde imorgen.

Men ellers skal Ella og jeg vist under dynen, vi har været syge det meste af ugen øv

Anmeld

14. september 2012

4kløver

Her skal manden på nat. Min store søn skal på tur så vi andre tager en tur i rosengårdcentert

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

Mivsen skriver:

Lyder dejligt afslappende. Hva er det for et stævne?

Vi skal ALT for meget den her weekend, og en del hver for sig.

Jeg skal til tøsefødselsdag ved min mor i aften, i morgen står den på mormor besøg, men kæresten er på fisketur. Og søndag, det blir så hyggeligt, der skal vi alle mødes fra min mødregr, mand, børn store og små, og så skal vi på geocacting og så hjem til os og ha boller bagefter.

Så har kæresten og jeg aftalt så der dømt kæreste hygge om aften

Rigtig god weekend

Jeg har ikke så meget forstand på heste, men der skal fremvises nogle føl og vidst nogle voksne (skal bare hjælpe med at gøre demklar )

Det er på hendes praktisksted så det er en del af hendes uddannesle til dyrepasser

Det lyder som en hektisk weekend I har foran jer, håber den bliver vellykket! 

Anmeld

14. september 2012

UnderCover37

Sikke mange svar der nåede at komme mens jeg var på arbejde og fik mig en lur  herligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.