Rygning i Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Kris89

Ems30 skriver:

Hej piger

Synes I det er i orden at man må ryge i Legoland? Altså i selve parken. 

I restauranterne og køerne må man ikke, men når man går rundt i parken, må man godt, kan jeg forstå. Jeg tænker bare, hvad med alle børnene der også går rundt og leger og hygger? Det er jo trods alt en børne-park. Hvad synes I?

glæder mig til den dag der skal køres for groft Hetz mod mc. d. mad og lign der er usundt...

juhu for diktatur i Danmark ...

selvf ikk myntet direkte på dig TS...

men det er blevet ren diktatur.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

.....

Ja selvfølgelig er det i orden. Er ikke selv ryger, men synes sgu at det bliver for meget hvis det ender med at rygerne ikke må ryge nogen som helst steder

Anmeld

13. september 2012

Plysbjørnen

Ems30 skriver:

Hej piger

I restauranterne og køerne må man ikke, men når man går rundt i parken, må man godt, kan jeg forstå. Jeg tænker bare, hvad med alle børnene der også går rundt og leger og hygger? Det er jo trods alt en børne-park. Hvad synes I?

Jeg kan ikke se hvad der skulle ske hved det...

Anmeld

13. september 2012

twinny

Selvfølgelig er det iorden, det er udendørs. Det ender jo med børnene ikke må gå ud på gaden. For hvad med alle de biler og alt andet der skader. Rygerne går jo ikke og ryger børnene direkte op i hovedet.

Anmeld

13. september 2012

Ina33

Ems30 skriver:

Hej piger

Jeg synes ikke det er i orden, men nu er jeg også meget ekstrem antiryger, og jeg håber i den grad det en dag bliver helt forbudt at ryge offenligt....

Anmeld

13. september 2012

Hvem?

twinny skriver:

Selvfølgelig er det iorden, det er udendørs. Det ender jo med børnene ikke må gå ud på gaden. For hvad med alle de biler og alt andet der skader. Rygerne går jo ikke og ryger børnene direkte op i hovedet.

Anmeld

13. september 2012

BellaT

Selvfølgelig må man da ryge i Legoland! Signalværdi?! Lad nu bare rygende forældre være forbilleder for egne børn og ikke alle andres.

Man kan faktisk ikke stille sig afsides og ryge i Legoland, for der er altid en eller anden KVINDE (altid kvinder!) der bliver generet.

Jeg ville dog synes at rygebænke/områder ville være fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.