Rygning i Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Mum33

Ditte-3 skriver:

ja selfølig er det i orden vi kan som mensker også blive for højrøvet, er ik selv ryger mere.

Det har da intet at gøre med at være højrøvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

MorDk

E. B. skriver:

Det har da intet at gøre med at være højrøvet.

Enig... det tænker jeg også!

Nå det så er sagt så sys jeg det er ok man kan ryge UDENDØRS!

Anmeld

13. september 2012

Muhmi

Ems30 skriver:

Hej piger

Synes I det er i orden at man må ryge i Legoland? Altså i selve parken. 

I restauranterne og køerne må man ikke, men når man går rundt i parken, må man godt, kan jeg forstå. Jeg tænker bare, hvad med alle børnene der også går rundt og leger og hygger? Det er jo trods alt en børne-park. Hvad synes I?

Tjaaa, hvis det ikke er i orden så mister de rigtig meget omsætning fordi så ville de rygende forældre simpelthen ikke tage deres børn med derhen....

Jeg ville i hvert fald ikke tage et sted hen hvor jeg ikke er velkommen, så derfor synes jeg da at man skal have lov at ryge derinde Så længe man viser hensyn og ikke står og ryger andre folk op i hovedet kan jeg ikke se noget problem i hvad jeg gør mod mine lunger...

Anmeld

13. september 2012

Muhmi

Ems30 skriver:

Hej piger

I restauranterne og køerne må man ikke, men når man går rundt i parken, må man godt, kan jeg forstå. Jeg tænker bare, hvad med alle børnene der også går rundt og leger og hygger? Det er jo trods alt en børne-park. Hvad synes I?

Tjaaa, hvis det ikke er i orden så mister de rigtig meget omsætning fordi så ville de rygende forældre simpelthen ikke tage deres børn med derhen....

Jeg ville i hvert fald ikke tage et sted hen hvor jeg ikke er velkommen, så derfor synes jeg da at man skal have lov at ryge derinde Så længe man viser hensyn og ikke står og ryger andre folk op i hovedet kan jeg ikke se noget problem i hvad jeg gør mod mine lunger...

Anmeld

13. september 2012

skønneunger

Jeg er for rygning udenfor og synes rygelovgivningen er blevet en hetz! MEN sådan nogle steder som tivoli, sommerland osv synes jeg de burde lave nogle ryge områder (gerne mange) så man har mulighed for at undgå røg, og det synes jeg fordi jeg lidt for ofte har oplevet folk der stod og viftede med en smøg lige foran hovedet på en af mine unger mens vi stod i kø.

Jeg var i cirkus summarum med min yngste og på vej ud fra området efter showet står der fanme en dame og ryger, vi stod altså sindsyg tæt i nok 4-5 rækker for at komme ud og så smider hun da bare skodet i græsset.....

Jeg er selv gammel ryger og tog meget hensyn, og folk skal sgu have lov til at nyde deres smøger, men desværre er det ikke alle der tager hensyn så derfor synes jeg rygeområder er det bedste

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

Ems30 skriver:

Hej piger

Jada..det er jo udendørs.
Man kan jo også blive FOR formynderisk.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

13. september 2012

wamse

Hmm tænke tænke, jeg synes egentligt at det ville være okay, at man ikke måtte ryge inde i parken, eller at det blev lavet til et helt specifikt område, hvor der måtte ryges. Det mener jeg ud fra disse kriterier:

1 så er det pi*** irriterende at komme gående ind i en røgsky, fra en som står og ryger.
2 signalværdien i at det er en forlystelsespark for børn/børnefamilier, og rygningen ikke harmonerer med det i min verden.

Hvis forældre vælger Legoland fra pga af dette, og ikke under deres børn den oplevelse, så siger det reelt mere om dem, end det gør om Legoland.

Anmeld

13. september 2012

jydeinden

Ems30 skriver:

Hej piger

så længe det er udenfor kan jeg absolut ikke se problemet, jeg synes ikke det er noget nogen skal blande sig i om rygere kan gøre.. det er vel et frit land vi lever i?

Anmeld

13. september 2012

Mor til Ella

Ems30 skriver:

Hej piger

Er IKKE ryger.

Men man få jo også ryge på gågader lørdag formiddag der er også fyldt med børn

Så det er ok.

Hvis jeg har noget imod det, må jeg jo prøve at skærme mit barn så godt jeg kan.

Rygere er et jagtet folkeværd

Anmeld

13. september 2012

Mum33

wamse skriver:

Hmm tænke tænke, jeg synes egentligt at det ville være okay, at man ikke måtte ryge inde i parken, eller at det blev lavet til et helt specifikt område, hvor der måtte ryges. Det mener jeg ud fra disse kriterier:

1 så er det pi*** irriterende at komme gående ind i en røgsky, fra en som står og ryger.
2 signalværdien i at det er en forlystelsespark for børn/børnefamilier, og rygningen ikke harmonerer med det i min verden.

Hvis forældre vælger Legoland fra pga af dette, og ikke under deres børn den oplevelse, så siger det reelt mere om dem, end det gør om Legoland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.