Rygning i Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Ems30

Hej piger

Synes I det er i orden at man må ryge i Legoland? Altså i selve parken. 

I restauranterne og køerne må man ikke, men når man går rundt i parken, må man godt, kan jeg forstå. Jeg tænker bare, hvad med alle børnene der også går rundt og leger og hygger? Det er jo trods alt en børne-park. Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

morethanperfect

Ems30 skriver:

Hej piger

I restauranterne og køerne må man ikke, men når man går rundt i parken, må man godt, kan jeg forstå. Jeg tænker bare, hvad med alle børnene der også går rundt og leger og hygger? Det er jo trods alt en børne-park. Hvad synes I?

Jo det syns jeg er i orden

Anmeld

13. september 2012

Sandra09

Det må du jo også i djurs sommerland, tivoli, ree park osv osv...

så hvorfor ikke man er jo undefor det kan da ikke skade ??

Anmeld

13. september 2012

4kløver

Ems30 skriver:

Hej piger

Nu er jeg selv ryger og jeg ryger altid i et hjørne da vi var afsted.
Med at ryge i køen er der ikke alle der holder. Jeg stod i kø og en mor skulle lige fortælle sin datter noget og tager smøgen bag ryggen og er ved at remme mit barn jeg slog den smøg ud af hånden ellers var hun blevet brændt.
I odense zoo er der 2 steder man kun må ryge.

Anmeld

13. september 2012

MorTil4<3

Ems30 skriver:

Hej piger

ja jeg syntes det er MERE end i orden

bonbon land havde gjort det forbudt i hele parken, MEN den regl måtte de hurtigt droppe

det er jo udendørs så here gud det er da ikk anderledes end hvis det er på gaden

lad dog rygerne få lidt fred snart

hilsen en IKKE ryger

Anmeld

13. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Sandra09 skriver:

Det må du jo også i djurs sommerland, tivoli, ree park osv osv...

så hvorfor ikke man er jo undefor det kan da ikke skade ??

Lige hvad jeg ville skrive.

Jeg forstår til gengæld godt, man ikke må ryge allesteder i zoo, da folk smider deres cigaretter ind til dyrene - men det er også noget andet, synes jeg. De spiser dem jo.

Anmeld

13. september 2012

SHERO

Jeg synes ikke det er det store problem, men er også selv ryger... Synes dog da jeg var i seaworld i usa de havde gjort det smart, der var der bænke områder hvor man måtte ryge og så kun der.. Hvilket egentlig var ret fint, for så var der ikke skodder over hele parken fordi nogen stadig smider lortet på jorden.. Hvis man ikke måtte ryge i nogen af parkerne ville de jo nok miste maange kunder... så det kommemr nok aldrig på tale, i hvert fald ikke før det er meget få der stadig ryger...

Anmeld

13. september 2012

Pikku Myy

Jeg er ambivalent, for på den ene side synes jeg at det bør kunne lade sig gøre at voksne mennesker kan ryge på en ansvarsbevidst måde, men på den anden side, synes jeg bare at jeg ser gang på gang at det ikke er tilfældet. Selvfølgelig kan man ikke styre hvilken vej vinden blæser, men jeg synes nu nok det burde være muligt at lade være med at smide cigaretskodder på jorden eller at gå lidt væk hvis man skal tænde en cigaret.

Vi har været i en zoologisk have (tror det vari Ungarn), hvor man ikke måtte ryge. Til gengæld havde de sat skilte op i passende intervaller, og så måtte der ryges ved skiltet. Det fungerede altså rigtig godt.

Anmeld

13. september 2012

Ditte-3

ja selfølig er det i orden vi kan som mensker også blive for højrøvet, er ik selv ryger mere.

Anmeld

13. september 2012

Mum33

Jeg kan sagtens følge dig. Var i Fårup sommerland i søndags og fik gang på gang en sky af røg i hovedet, og det samme gjorde min søn. Alle stedet går og står folk og ryger, også selvom de er rigtigt tæt på andre. Det skal lige siges, at der var mange mennesker den dag og folk gik tæt.

Men syntes egentlig ikke det hører til et "børnested". Måske hysterisk, men syntes det er generende og et meget dårligt signal at sende til alle de børn der ser det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.