Lidt lost!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

SussieThyssen

MorDk skriver:

Jeg tænker det samme! Men altså kan da godt forstå du undre hvis det plejer at være anderledes. Jeg snuser ikke i min mands mobil. Det er hans private... og jeg stoler på ham! Han er ligeglad om jeg kigger i den men gør det aldrig da jeg mener det er en privatsag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Ehh ikke for at fornærme dig, men hvad pokker kommer din kærestes sms'er dig ved??
Ja jeg undrer mig bare.
Hvis det er noget han synes du skal vide, så fortæller han dig det nok, tror du ikke??? 

Kærligst
Sussie

melder mig hermed enig, havde tænkt det et stykke tid, men ville ikke være den første der skrev det hehe

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

Vi har altid set hinandens smser!! Hvis man skriver eller ringer til mig risikere man at det er ham man retter henvendelse til da han tager telefonen eller besvare en sms!! For os er det ikke unaturligt da vi ikke skjuler noget for hinanden,det er jo derfor en låst samtale var total underlig!!  Btw,jeg vil  på hvad der er ulovligt,for jeg ved hvad der er lovligt i MIT forhold!! 

Anmeld

13. september 2012

miig1989

Bebsesmoar skriver:

Min kæreste har en sony e tlf hvor man kan sætte koder på sms samtalerne hvilket er ret clever da min kæreste har en del nøgenbilleder af mig liggene!!  Nu er det bare det at jeg kan se en 50 (!!!!!) smser lang samtale med hans mandlige kollega,og jeg tænker,hvad fanden står der i dem??? Hvorfor er der kode på?? Imm soooo lost!! Haha jeg overvejer faktisk at vække ham for at få koden!! Nogle gange taler han lige så meget i søvne som jeg prutter så måske jeg kunne få koden og læse samtalen!!!  Hvad tror du der kan stå i smserne nu hvor der er kode på? Jeg opdatere svaret senere!! 

Jeg har bare lige 2 spørgsmål til dig

1. Kan du ikke bare spørge ham om du må læse ?

2. Hvordan sætter man kode på ?!!! :p

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

miig1989 skriver:

Jeg har bare lige 2 spørgsmål til dig

1. Kan du ikke bare spørge ham om du må læse ?

2. Hvordan sætter man kode på ?!!! :p

Det gjorde jeg såsnart han vågnede!! Hehe!!  Jeg ved det ikke,men det kan han bare! Mordk har skrevet at hendes htc låser alle samtaler med kode eller ca deromkring!! Det er voldsmart!!  

Anmeld

13. september 2012

miig1989

Bebsesmoar skriver:

Det gjorde jeg såsnart han vågnede!! Hehe!!  Jeg ved det ikke,men det kan han bare! Mordk har skrevet at hendes htc låser alle samtaler med kode eller ca deromkring!! Det er voldsmart!!  

Hehe okay
Tror vist lige jeg skal undersøge om min mobil kan :k

Anmeld

13. september 2012

Pige2009

Bebsesmoar skriver:

Så alt er låst??! Clever !!  

Sådan er det også med min iPhone og iPad Min ældgamle SonyEricsson kunne også låses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.