Lidt lost!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Bebsesmoar

Gu må jeg da se hans tlf som han må min!! Det var bare arbejdsrelateret!! Hvis man glemmer tlfen på kontoret så er det ikke fedt hvis en anden læser private ting da en kollega ikke trives så pissefedt i øjeblikket!! Supergodt for mig at vide for den kollega skal herhen og have kage! Stakkel!! Han forstod godt jeg spurgte om koden for det er lidt wierd når nu det kun ellers er mine smser der er låst pga nøgenbilleder!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

TeamRocket

Bebsesmoar skriver:

Gu må jeg da se hans tlf som han må min!! Det var bare arbejdsrelateret!! Hvis man glemmer tlfen på kontoret så er det ikke fedt hvis en anden læser private ting da en kollega ikke trives så pissefedt i øjeblikket!! Supergodt for mig at vide for den kollega skal herhen og have kage! Stakkel!! Han forstod godt jeg spurgte om koden for det er lidt wierd når nu det kun ellers er mine smser der er låst pga nøgenbilleder!! 

Øvvv så var der slet ikke noget morgendrama på vej. Men egentlig smart det med kode på sms hvis man f.eks glemmer sin mobil et eller andet sted. Ikke at jeg føre et vildt spændene sms liv men alligevel meget rart hvis man vidste andre ikke kunne læse de mere private smser

Anmeld

13. september 2012

MorTil4<3

skide smart mobil sådan en vil jeg sku også gerne ha

så kunne man måske få lov og have lidt privat for sig selv hehe

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

TeamRocket skriver:

Øvvv så var der slet ikke noget morgendrama på vej. Men egentlig smart det med kode på sms hvis man f.eks glemmer sin mobil et eller andet sted. Ikke at jeg føre et vildt spændene sms liv men alligevel meget rart hvis man vidste andre ikke kunne læse de mere private smser

Ja øv var!!  Det er faktisk supersmart for de billeder skal ingen se!!!  Jeg kan det ikke på min,men han kan på sin!!. SNyyd....Men meget smart,for ja,tænk hvis man mistede tlfen!! Det har jeg prøvet før og det er SÅÅÅÅÅ nederen!! Nu vil jeg også have sådan en fon!! 

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Bebsesmoar skriver:

Ja øv var!!  Det er faktisk supersmart for de billeder skal ingen se!!!  Jeg kan det ikke på min,men han kan på sin!!. SNyyd....Men meget smart,for ja,tænk hvis man mistede tlfen!! Det har jeg prøvet før og det er SÅÅÅÅÅ nederen!! Nu vil jeg også have sådan en fon!! 

Det er da ret så smart! Min er en htc der er en låsekode på. DVS man slet ikke kan komme i tlf. MEN min kæreste kan godt for han kender koden

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

MorDk skriver:

Det er da ret så smart! Min er en htc der er en låsekode på. DVS man slet ikke kan komme i tlf. MEN min kæreste kan godt for han kender koden

Så alt er låst??! Clever !!  

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Så alt er låst??! Clever !!  

Yes så man ikke kan ringe op (kun 112) og se noget som helst i telefonen! Det er sådan en kode eller et mønster man skal "tegne"

Anmeld

13. september 2012

Bebsesmoar

Yes så man ikke kan ringe op (kun 112) og se noget som helst i telefonen! Det er sådan en kode eller et mønster man skal "tegne"

Sådan en fon skal jeg da have!! Det er jo supersmart!! Kender du det at man mister sin tlf med ubelejelige informationer i indbakken eller galleriet. Jeg vil ikke have en fremmed får det serveret! Min tlf er lidt min dagbog!! 

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Sådan en fon skal jeg da have!! Det er jo supersmart!! Kender du det at man mister sin tlf med ubelejelige informationer i indbakken eller galleriet. Jeg vil ikke have en fremmed får det serveret! Min tlf er lidt min dagbog!! 

Min tlf. er også bare pisse personlig. Fx. når man er inde i tlf. så er der jo adgang til mail, forskellige konti mm. så sys det er rigtig rart der er den kode-dims på  Hvilken mobil har du nu??

Anmeld

13. september 2012

gædde/gitte

MorDk skriver:

Jeg tænker det samme! Men altså kan da godt forstå du undre hvis det plejer at være anderledes. Jeg snuser ikke i min mands mobil. Det er hans private... og jeg stoler på ham! Han er ligeglad om jeg kigger i den men gør det aldrig da jeg mener det er en privatsag.

ENIG....... og det er ulovligt............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.