Lidt lost!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.149 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Bebsesmoar

Min kæreste har en sony e tlf hvor man kan sætte koder på sms samtalerne hvilket er ret clever da min kæreste har en del nøgenbilleder af mig liggene!!  Nu er det bare det at jeg kan se en 50 (!!!!!) smser lang samtale med hans mandlige kollega,og jeg tænker,hvad fanden står der i dem??? Hvorfor er der kode på?? Imm soooo lost!! Haha jeg overvejer faktisk at vække ham for at få koden!! Nogle gange taler han lige så meget i søvne som jeg prutter så måske jeg kunne få koden og læse samtalen!!!  Hvad tror du der kan stå i smserne nu hvor der er kode på? Jeg opdatere svaret senere!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Vidunderligeunger

Bebsesmoar skriver:

Min kæreste har en sony e tlf hvor man kan sætte koder på sms samtalerne hvilket er ret clever da min kæreste har en del nøgenbilleder af mig liggene!!  Nu er det bare det at jeg kan se en 50 (!!!!!) smser lang samtale med hans mandlige kollega,og jeg tænker,hvad fanden står der i dem??? Hvorfor er der kode på?? Imm soooo lost!! Haha jeg overvejer faktisk at vække ham for at få koden!! Nogle gange taler han lige så meget i søvne som jeg prutter så måske jeg kunne få koden og læse samtalen!!!  Hvad tror du der kan stå i smserne nu hvor der er kode på? Jeg opdatere svaret senere!! 

uh jeg synes du er så positiv... måske er han til mænd?  eller også planlægger han noget du ik må vide?? jeg glæder min til opdatering... ku ik selv arbejde med det hehe.

Anmeld

13. september 2012

eliasmum

Væk ham!

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

Bebsesmoar skriver:

Ehh ikke for at fornærme dig, men hvad pokker kommer din kærestes sms'er dig ved??
Ja jeg undrer mig bare.
Hvis det er noget han synes du skal vide, så fortæller han dig det nok, tror du ikke??? 

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2012

MorDk

SussieThyssen skriver:

Ehh ikke for at fornærme dig, men hvad pokker kommer din kærestes sms'er dig ved??
Ja jeg undrer mig bare.
Hvis det er noget han synes du skal vide, så fortæller han dig det nok, tror du ikke??? 

Kærligst
Sussie

Jeg tænker det samme! Men altså kan da godt forstå du undre hvis det plejer at være anderledes. Jeg snuser ikke i min mands mobil. Det er hans private... og jeg stoler på ham! Han er ligeglad om jeg kigger i den men gør det aldrig da jeg mener det er en privatsag.

Anmeld

13. september 2012

LMX

Bebsesmoar skriver:

Måske er den "mandlige kollega" i virkeligheden hans unge kvindelige elskerinde som han bare gemmer under et dække for at du ikke skal blive så nysgerrig!

Ej sorry.. Men som andre også nævner så burde du ikke snuse i hans mobil.

Anmeld

13. september 2012

MorDk

LMX skriver:

Måske er den "mandlige kollega" i virkeligheden hans unge kvindelige elskerinde som han bare gemmer under et dække for at du ikke skal blive så nysgerrig!

Ej sorry.. Men som andre også nævner så burde du ikke snuse i hans mobil.

Anmeld

13. september 2012

MorDk

Har du nogen grund til at tro det skulle være noget "negativt" ?

Snak med ham om det! Det er ikke rart hvis du går og tror alt muligt!

Anmeld

13. september 2012

TeamRocket

Jeg gætter på han har brokket sig gevaldigt over dig. Og måske de har snakket om en super fræk kvindelig kollega. ;-)

Anmeld

13. september 2012

Bshizzle

Jeg syntes ikke du skal be om den kode! 

Nogle ting har man altså privat, og hvem siger det er noget negativt i dem? 

Syntes hellere du skulle sige til ham at du har rodet i hans telefon og spørge forsigtigt hvem den kollega er? 

Mit råd vil være.. Stol på ham inden du måske sårer ham! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.