"Besat af slik-ånden" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Madam Blå

KittyCatta skriver:

Åhh.. Chokoladekage  Don't get me started! 

Jeg har tidligere været ret vild med slik og andre søde sager, men idag får jeg simpelthen kvalme bare af tanken om slik. Og værre endnu, hvis jeg begynder at spise det. Aner ikke hvorfor det er blevet sådan? 

Én slags slik jeg dog kan spise er saltlakrids - det er simpelthen bare guf! (og hjælper samtidig lidt på mit for lave blodtryk! &nbsp Og kage er altså også godt.

Hvis du finder ud af, hvorfor det er blevet sådan, er jeg sikker på, at der er mange der vil høre dit "trick"

Kager er klart min svaghed! Elsker at bage, og også at spise. Mmmh!

Ja, saltlakridser!! Ih, sådan en dåse har jeg også i skabet. Bum - nu står den åben på bordet hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Madam Blå

Olivia's Moar skriver:

Alt hvad der er sødt, er godt ifølge ånden selvfølgelig ..

For at det ikke skal være løgn, kom han lige forbi med en pose twist mmm ..

Hihi Nogle gange er han meget god, den ånd

Anmeld

12. september 2012

Mettefpigen

Madam Blå skriver:

Jeg kender det godt - det plejer at resultere i, at jeg bager kage kl 21 om aftenen.. Fordi jeg MÅ have et eller andet

Men se det fra den lyse side - så sparede du de kcal

Haha desværre ikk :-P jeg lavede mig 2 toast istedet for... Haha.. Men har besluttet mig for at have en hygge aften i morgen ;-)

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Vidunderligeunger skriver:

tak, også  til dig (ihh hvor er der god karma)

Ja det er selvfølgelig smartest slet ik at ha det i huset.. men men men, jeg er ik god til at lade være med at købe det og man kan jo godt mærke på både humør og energiniveau at det slet slet ikke er særlig godt til en..  

Det er skønt med god karma

Det bliver lidt en ond cirkel, i de perioder, hvor det tager overhånd Som nu, sidder jeg med ondt i maven fordi jeg har spist for meget slik - men har nu kastet mig over lakridserne... Og har lykkeligt glemt alt om opvask og at lægge vasketøjet sammen. Men i morgen bliver det bedre - og jeg har ikke mere slik i skabene Måske jeg skal prøve de gulerødder, som en anden skrev i tråden Vi har ikke så mange penge, så det villeklart være bedre for økonomien hvis jeg spiste gulerødder

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Mettefpigen skriver:

Haha desværre ikk :-P jeg lavede mig 2 toast istedet for... Haha.. Men har besluttet mig for at have en hygge aften i morgen ;-)

Mmmh! Toast Det har jeg ikke spist i evigheder. Elsker toast med masser af ost i Men ak - i morgen skal jeg prøve det der med at være sund

Anmeld

12. september 2012

Vidunderligeunger

Madam Blå skriver:

Det er skønt med god karma

Det bliver lidt en ond cirkel, i de perioder, hvor det tager overhånd Som nu, sidder jeg med ondt i maven fordi jeg har spist for meget slik - men har nu kastet mig over lakridserne... Og har lykkeligt glemt alt om opvask og at lægge vasketøjet sammen. Men i morgen bliver det bedre - og jeg har ikke mere slik i skabene Måske jeg skal prøve de gulerødder, som en anden skrev i tråden Vi har ikke så mange penge, så det villeklart være bedre for økonomien hvis jeg spiste gulerødder

her flyder køkkenet fra aftensmaden, der skal sættes en vask over, lægges tøj sammen, findes tøj til ungerne til imorgen, dækkes på bordet til morgenmaden og OG og.. skal vi gå igang??

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

her flyder køkkenet fra aftensmaden, der skal sættes en vask over, lægges tøj sammen, findes tøj til ungerne til imorgen, dækkes på bordet til morgenmaden og OG og.. skal vi gå igang??

Ja!

1 2 3 GO Takker for i aften. Nu må jeg lægge lakridserne væk, og gå i krig. Så slipper jeg for at stå irriterende tidligt op i morgen

Anmeld

12. september 2012

Vidunderligeunger

Madam Blå skriver:

Ja!

1 2 3 GO Takker for i aften. Nu må jeg lægge lakridserne væk, og gå i krig. Så slipper jeg for at stå irriterende tidligt op i morgen

go!!!!!

Anmeld

13. september 2012

Mettefpigen

Madam Blå skriver:

Mmmh! Toast Det har jeg ikke spist i evigheder. Elsker toast med masser af ost i Men ak - i morgen skal jeg prøve det der med at være sund

Jaa :-) mmm ost!!

Anmeld

13. september 2012

Madam Blå

go!!!!!

FIk du sparket dig i sving i går? Jeg synes godt nok min bag var tung... Men jeg gjorde det - og det var så dejligt at stå op til i morges

Så nu bliver det en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.