"Besat af slik-ånden" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Madam Blå

Mor og meget mere skriver:

Vi har ALDRIG slikdepoter eller kage i flere dage - det bliver udryddet hurtigt og effektivt, og derfor køber vi ikke større portioner. Man kender vel sine svagheder....

Hihi - jeg tror vist også jeg udrydder hurtigt og effektivt pt

Vi har normalt heller ikke slik og sådan noget i skabene. Men min kæreste insisterer på, at man ikke kan være i Tyskland og handle, uden at købe en slik. Så han fik slik for alle pengene Men i aften fik han det ikke for sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Mettefpigen

Madam Blå skriver:

Det er måske lige så godt, når man ike har noget hjemme. Vi plejer heller ikke at have - meeen, vi har været i Tyskland, og kæresten elsker slik i stoooooooore mængder. Normalt lader jeg det bare være, for bryder mig egentlig ikke om slik som sådan.. Men i aften blev jeg altså som besat

Det har vi heller ikk.... Det er kun hvis man lige har lyst til en hygge aften :-D men ahh havde bare lyst i aften.... Hihi..

Anmeld

12. september 2012

KittyCatta

Nu kan jeg ikke lide slik, det er alt alt for sødt til min smag.

Men når ånden virkelig kommer, så skal der bare være Coca Cola Light/Zero og mørk chokolade i nærheden! 

Anmeld

12. september 2012

Vidunderligeunger

grovæder  og det er ikke bare som i en pose haribo.. her til aften præsterede jeg at ÆDE 500 gram p-tærter... ja det er et halvt kilo som i den store kasse man kan købe i netto pt  OG en pose (stor pose) skolekridt OG en masse finsk lakrids helt selv. uden hjælp, efter aftensmaden.. Det svarer nok til kcal. på omkring 5000 på een aften.. NO WONDER jeg ike taber mig 
Er faktisk pisse træt af det, men lige nu kan jeg ikke stå imod og det må så være en periode jeg skal igennem.. DAMN!!! 

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Mettefpigen skriver:

Det har vi heller ikk.... Det er kun hvis man lige har lyst til en hygge aften :-D men ahh havde bare lyst i aften.... Hihi..

Jeg kender det godt - det plejer at resultere i, at jeg bager kage kl 21 om aftenen.. Fordi jeg MÅ have et eller andet

Men se det fra den lyse side - så sparede du de kcal

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

KittyCatta skriver:

Nu kan jeg ikke lide slik, det er alt alt for sødt til min smag.

Men når ånden virkelig kommer, så skal der bare være Coca Cola Light/Zero og mørk chokolade i nærheden! 

Ville ønske jeg kunne holde mig til cola zero og mørk chokolade Det er trods alt bedre end tunge og fede chokoladekager, som jeg peler at kaste mig over

Er heller ikke til slik, så jeg har VIRKELIG været "besat" her til aften

Anmeld

12. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Madam Blå skriver:

Normalt grovæder jeg kager mums! Slik er ikke min yndlings ting, men sørme om jeg ikke lige har spist omkring 300g....

Jeg giver ånden skylden! Total ansvarsfralæggelse I love it

Alt hvad der er sødt, er godt ifølge ånden selvfølgelig ..

For at det ikke skal være løgn, kom han lige forbi med en pose twist mmm ..

Anmeld

12. september 2012

KittyCatta

Madam Blå skriver:

Ville ønske jeg kunne holde mig til cola zero og mørk chokolade Det er trods alt bedre end tunge og fede chokoladekager, som jeg peler at kaste mig over

Er heller ikke til slik, så jeg har VIRKELIG været "besat" her til aften

Åhh.. Chokoladekage  Don't get me started! 

Jeg har tidligere været ret vild med slik og andre søde sager, men idag får jeg simpelthen kvalme bare af tanken om slik. Og værre endnu, hvis jeg begynder at spise det. Aner ikke hvorfor det er blevet sådan? 

Én slags slik jeg dog kan spise er saltlakrids - det er simpelthen bare guf! (og hjælper samtidig lidt på mit for lave blodtryk! &nbsp Og kage er altså også godt.

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Vidunderligeunger skriver:

grovæder  og det er ikke bare som i en pose haribo.. her til aften præsterede jeg at ÆDE 500 gram p-tærter... ja det er et halvt kilo som i den store kasse man kan købe i netto pt  OG en pose (stor pose) skolekridt OG en masse finsk lakrids helt selv. uden hjælp, efter aftensmaden.. Det svarer nok til kcal. på omkring 5000 på een aften.. NO WONDER jeg ike taber mig 
Er faktisk pisse træt af det, men lige nu kan jeg ikke stå imod og det må så være en periode jeg skal igennem.. DAMN!!! 

Det er så træls, at man ikke kan stå imod! Synes dælme det er svært.. Men som andre i tråden skriver - de har det slet ikke hjemme og tror de har fat i den lange ende.. Her ender det altid galt, når det jo alligevel ligger i skabet..

til dig! Jeg håber snart du er igennem denne periode Måske du kan finde på nogle sundere alternativer? Og så sende opskrifter til mig hihi

Anmeld

12. september 2012

Vidunderligeunger

Madam Blå skriver:

Det er så træls, at man ikke kan stå imod! Synes dælme det er svært.. Men som andre i tråden skriver - de har det slet ikke hjemme og tror de har fat i den lange ende.. Her ender det altid galt, når det jo alligevel ligger i skabet..

til dig! Jeg håber snart du er igennem denne periode Måske du kan finde på nogle sundere alternativer? Og så sende opskrifter til mig hihi

tak, også  til dig (ihh hvor er der god karma)

Ja det er selvfølgelig smartest slet ik at ha det i huset.. men men men, jeg er ik god til at lade være med at købe det og man kan jo godt mærke på både humør og energiniveau at det slet slet ikke er særlig godt til en..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.