"Besat af slik-ånden" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.754 visninger
41 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Madam Blå

Ja, vores store bøtte Haribo slik er nu tom... Og jeg er slet ikke særlig glad for slik. Jeg blev fuldstændig overmandet af en ånd med en ustyrlig trang til noget sødt! Den overtog min krop, og nærmest besatte min sjæl! I hvert fald er skålen helt tom nu... Og jeg har ondt i maven, men har nu alligevel lyst til kage

Hvad gør i, når i pludselig bliver besat af sådan en "ånd"? Grovæder i som mig, (og fralægger jer alt ansvar) eller kan i holde stand mod den? Eller hører i til dem, som jeg ønsker at være - dem, der har et sundt alternativt?

Håber i har en dejlig aften - med og uden "ånder"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Madam Blå skriver:

Ja, vores store bøtte Haribo slik er nu tom... Og jeg er slet ikke særlig glad for slik. Jeg blev fuldstændig overmandet af en ånd med en ustyrlig trang til noget sødt! Den overtog min krop, og nærmest besatte min sjæl! I hvert fald er skålen helt tom nu... Og jeg har ondt i maven, men har nu alligevel lyst til kage

Hvad gør i, når i pludselig bliver besat af sådan en "ånd"? Grovæder i som mig, (og fralægger jer alt ansvar) eller kan i holde stand mod den? Eller hører i til dem, som jeg ønsker at være - dem, der har et sundt alternativt?

Hahahaha
Den ånd er RIGTIGT tit på besøg her - og jeg grovæder !! Kan ikke holde mig tilbage .. Dumme ånd

Anmeld

12. september 2012

Hvem?

Madam Blå skriver:

EEJJJJ - sådan noget må du ikke skrive, har ledt desperat i alle "gemmerne" i huset efter slik, men nej - har INTET - for hvis jeg har, så gør jeg ligesom dig, grovæder - så er holdt helt med at købe det og det er sgu træls når den fandes slikånd kommer rendende i tide og utide

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Olivia's Moar skriver:

Hahahaha
Den ånd er RIGTIGT tit på besøg her - og jeg grovæder !! Kan ikke holde mig tilbage .. Dumme ånd

Normalt grovæder jeg kager mums! Slik er ikke min yndlings ting, men sørme om jeg ikke lige har spist omkring 300g....

Jeg giver ånden skylden! Total ansvarsfralæggelse I love it

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Hvem? skriver:

EEJJJJ - sådan noget må du ikke skrive, har ledt desperat i alle "gemmerne" i huset efter slik, men nej - har INTET - for hvis jeg har, så gør jeg ligesom dig, grovæder - så er holdt helt med at købe det og det er sgu træls når den fandes slikånd kommer rendende i tide og utide

Hihi Det må du altså undskylde Men godt at du er fornuftig nok, til ikke at have sådan noget i skabene!

Men hvad gør du så, når ånden kommer? Hvis jeg ikke har noget, så bliver jeg helt desperat.. Går amok med the med sukker, eller noget andet mærkeligt hihi.

Anmeld

12. september 2012

Hvem?

Madam Blå skriver:

Hihi Det må du altså undskylde Men godt at du er fornuftig nok, til ikke at have sådan noget i skabene!

Men hvad gør du så, når ånden kommer? Hvis jeg ikke har noget, så bliver jeg helt desperat.. Går amok med the med sukker, eller noget andet mærkeligt hihi.

Så kaster jeg mig gerne over GULERØDDER - og der kan godt nok ryge mange ned...

Anmeld

12. september 2012

Mettefpigen

Jeg grovæder!!!!!! Men jeg har ingenting lige nu :-( bahh.....

Anmeld

12. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Madam Blå skriver:

Vi har ALDRIG slikdepoter eller kage i flere dage - det bliver udryddet hurtigt og effektivt, og derfor køber vi ikke større portioner. Man kender vel sine svagheder....

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Hvem? skriver:

Så kaster jeg mig gerne over GULERØDDER - og der kan godt nok ryge mange ned...

Åh hvor ville jeg gerne være som dig! Men nix du - ingen gulerødder til mig.. Måske hvis de var indhyllet i chokolade eller noget Hahah. Kan simpelthen ikke finde ud af at spise sundt, når jeg bliver sådan ramt af sukkertrang.. Måske jeg lærer det en dag

Anmeld

12. september 2012

Madam Blå

Mettefpigen skriver:

Jeg grovæder!!!!!! Men jeg har ingenting lige nu :-( bahh.....

Det er måske lige så godt, når man ike har noget hjemme. Vi plejer heller ikke at have - meeen, vi har været i Tyskland, og kæresten elsker slik i stoooooooore mængder. Normalt lader jeg det bare være, for bryder mig egentlig ikke om slik som sådan.. Men i aften blev jeg altså som besat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.