Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har købt mig en kærnemælk noget af den skal jeg bruge til nogle nye boller jeg skal prøve at bage men hvad med resten er der nogle der har ideer til måde man kan drikke den på eller opskrifter...
jeg kan ikke lig den bare i glas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: hmmm .... mon ikke du kan lave smooties med den ... (frosne)bær, kærnemælk, banan og evt lidt honning i en blænder... wupti
hmmm .... mon ikke du kan lave smooties med den ... (frosne)bær, kærnemælk, banan og evt lidt honning i en blænder... wupti
det lyder som en lækker ide især det med banan
taakkk
B&J skriver: det lyder som en lækker ide især det med banan taakkk
Jeg har købt mig en kærnemælk noget af den skal jeg bruge til nogle nye boller jeg skal prøve at bage men hvad med resten er der nogle der har ideer til måde man kan drikke den på eller opskrifter... jeg kan ikke lig den bare i glas
Jeg har lige bagt chokoladescones med kærnemælk - de er super lækre
Maja_4000 skriver: KANELKAGE Det er det eneste jeg bruger kærnemælk til :b Hehe
KANELKAGE Det er det eneste jeg bruger kærnemælk til :b Hehe
hvordan laver du den???
hvis der er brun farin i må jeg melde pas... for laver ingen ting med sukker
Mette. skriver: Jeg har lige bagt chokoladescones med kærnemælk - de er super lækre
hvad er det for noget... må jeg låne opskrift og har du billeder af dem
Nea85 skriver: Der skal kærnemælk i nogle slags tærtedej, det kunne også være et forslag Ellers i koldskål (hvis man stadig er til dét )
Der skal kærnemælk i nogle slags tærtedej, det kunne også være et forslag Ellers i koldskål (hvis man stadig er til dét )
tærtedej kunne være super nej koldskålen er lagt på hyllen for i år
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128