Hvorfor er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

jeg vil ikke give dig falske forhåbninger men jeg kunne heller ikke trylle en positiv frem før efter 10-20 de første dage efter forventet mens. og jeg var altså gravid

Det giver da en smule håb 

Men ved du hvorfor du først kunne teste positiv der? Jeg mener, var du så så langt henne som du troede, eller havde du haft sendt ægløsning? Håber det er okay jeg spørger

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre, mange tak 

Skal nok komme med en update

Det lyder super  

Anmeld

12. september 2012

masda

Valmed bliver positiv efter at have ligget, desværre.. Ve ikke om det er det mærke du bruger.. 

Anmeld

12. september 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Men ved du hvorfor du først kunne teste positiv der? Jeg mener, var du så så langt henne som du troede, eller havde du haft sendt ægløsning? Håber det er okay jeg spørger

Tak for svar

Jeg var 4+0 som jeg regnede med jeg var. Og det ved jeg med sikkerhed fordi jeg ved præcis hvornår isabella er lavet da det var den eneste dag vi sexede den månede. Og jeg tænker det måske er fordi det stadig er tidligt. Og ikke alle kan teste positivt før min. Efter 14 dage over tid. Men jeg har bare lidt den holdning at en test jo ikke pludselig kan blive positiv hvis man altså ikke er gravid.

Anmeld

12. september 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Tak for svar

Jeg var 4+0 som jeg regnede med jeg var. Og det ved jeg med sikkerhed fordi jeg ved præcis hvornår isabella er lavet da det var den eneste dag vi sexede den månede. Og jeg tænker det måske er fordi det stadig er tidligt. Og ikke alle kan teste positivt før min. Efter 14 dage over tid. Men jeg har bare lidt den holdning at en test jo ikke pludselig kan blive positiv hvis man altså ikke er gravid.

Anmeld

12. september 2012

Line8700

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, var det ligesom du skriver at jeg kiggede på testen senere, og der var den blevet positiv. Men den var negativ til at starte med. Dagen efter tog jeg igen en test og den blev positiv med det samme stort set. Så det kan godt være at jeres lille guldklump ligger inde i maven og hygger sig.

herfra

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er anonym da ingen ved vi prøver at lave en guldklump

Den har garanteret været oppe og vende før, syntes ikke jeg har kunnet funde noget ''svar'' ..  

Når, men sagen er den at jeg nu er gået 11 dage over tid .. 

I fredags lavede jeg en test som blev positiv efter ca. 12 min - så den røg i skraldespanden, da den jo var at betragte som negativ.

Søndag bragende negativ ..

og så idag, tager jeg endnu en test, da mens stadig ikke er dukket op .. 

Første indskydelse negativ .. går ud for at smide den ud efter ca. 20 min, og så er den pludselig også positiv .. 

Jeg er godt klar over at de er ugyldige, og jeg ikke skal ligge noget i det .. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de bliver positive? Jeg troede kun at de kunne blive positive hvis der var HCG i urinen .. og så syntes jeg ikke at testen er ''svag'' syntes den er rimelig tydelig .. Så jeg forstår det ikke. 

Så.. er der nogen der kan forklare mig hvorfor de pludselig bliver positive? 

Jeg vedhæfter lige et billede af den jeg tog i morges

Hejsa!

Så vidt jeg kan se, så har du stadig ikke fået et reelt svar på hvorfor prøverne bliver positive efter at have ligget et stykke tid (kan godt være jeg har misset svar hvor du alligevel har fået det) men så får mit svar her til samlingen.

Den slags tests er impregneret med nogle bestemte kemiske stoffer, som skal reagere på hormonerne i kroppen, men disse kemiske stoffer kan også gå i forbidelse med nogle andre kemiske stoffer i urinen, som så får testen til at frembringe en falsk streg.
Det er derfor at man altså nøje skal holde sig til det angivne aflæsningstidspunkt.
Håber du kan bruge dette svar

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2012

Kief31

Jeg er gravid 7+2 nu, da jeg testede 4+0, kom stregen heller ikke før omkring 20 minutter efter. Det samme de næste dage, dog lidt hurtigere for hver dag. Tror bare at, hvis der ikke er så meget HCG endnu, så tager det lidt længere tid for stregen at komme. Har aldrig haft en falsk positiv, men kunne lave 3-4 stykker i træk af dem her, hvor de først kom efter tid.. Og jeg ER altså gravid

Anmeld

13. september 2012

Miss Kat

Jeg vil altså også tro, du er gravid. Her især set i betragtning af, at du både får positive tests og er gået over tid.

At du er gået hele 11 dage over tid, må da klart være grund nok for lægen til at du får et ordentligt tjek. 

Men ja, som andre foreslår, prøv at tage en Clearblue hurtigst muligt? Der er vist ikke så meget at rafle om.

for jer!

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Okay, så kan det være jeg også er en af dem der først kan teste sent! () Jeg har stadig ikke fået mens, så er gået 2 uger over nu, så tror snart det er tid til en ny test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.