Hvorfor er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Mange tak for svar

Ja, jeg tror også jeg er blevet enig med mig selv om at jeg skal ringe til lægen Jeg er bare lidt i tvivl om hvor lang tid man skal gå over (uden positiv test) inden lægen gider 

Tror ikke der som sådan er en "regel"  

Men du var også gået 11 dage over tid, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

cici

Louise17 skriver:

Jeg har prøvet det 2 gange.. Og den blev faktisk meget positiv efter tid.. 

Min HCG  bp var en af gangene på 0.

Det har jeg også prøvet, og jeg var ikke gravid!! Derefter brugte jeg ikke de teste!! Synes at du skal prøve en clearblue test

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Tror ikke der som sådan er en "regel"  

Men du var også gået 11 dage over tid, ikke?

jo, min cyklus er på 31 dage, og er på dag 42 nu .. Så det er også det jeg syntes er lidt mærkeligt

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

cici skriver:

Det har jeg også prøvet, og jeg var ikke gravid!! Derefter brugte jeg ikke de teste!! Synes at du skal prøve en clearblue test

Okay, jeg syntes bare det er mærkeligt at den kan gå fra negativ til positiv, hvis der ikke er noget HCG i urinen, jeg har altid troet at den kun kunne det hvis der var..

Men ja, tror jeg køber en Clear Blue imorgen 

Anmeld

12. september 2012

Stivdie

Hmm, jeg synes jeg har hørt noget med, at hvis vesten ligger for længe eller bliver "for våd" så kan farven fra kontrolstregen flyde lidt ud, så den begiver farve til teststregen.. Er slet ikke sikker på om det er rigtigt, men det kunne da være en mulig årsag til din forsinkede positive test.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hmm, jeg synes jeg har hørt noget med, at hvis vesten ligger for længe eller bliver "for våd" så kan farven fra kontrolstregen flyde lidt ud, så den begiver farve til teststregen.. Er slet ikke sikker på om det er rigtigt, men det kunne da være en mulig årsag til din forsinkede positive test.

Tak for svar

Hm okeej, jeg syntes bare det er mærkeligt at den ikke kan gøre det de første 5 min, men efter det kan den godt, det syntes jeg lyder mærkeligt

Anmeld

12. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

jo, min cyklus er på 31 dage, og er på dag 42 nu .. Så det er også det jeg syntes er lidt mærkeligt

Du må bare et smut til lægen. 

for at den er der!  

Husk at komme med update!  

Anmeld

12. september 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

for at den er der!  

Anmeld

12. september 2012

Mother-love

jeg vil ikke give dig falske forhåbninger men jeg kunne heller ikke trylle en positiv frem før efter 10-20 de første dage efter forventet mens. og jeg var altså gravid

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

for at den er der!  

Det vil jeg gøre, mange tak 

Skal nok komme med en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.