Hvorfor er den positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.054 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da ingen ved vi prøver at lave en guldklump

Den har garanteret været oppe og vende før, syntes ikke jeg har kunnet funde noget ''svar'' ..  

Når, men sagen er den at jeg nu er gået 11 dage over tid .. 

I fredags lavede jeg en test som blev positiv efter ca. 12 min - så den røg i skraldespanden, da den jo var at betragte som negativ.

Søndag bragende negativ ..

og så idag, tager jeg endnu en test, da mens stadig ikke er dukket op .. 

Første indskydelse negativ .. går ud for at smide den ud efter ca. 20 min, og så er den pludselig også positiv .. 

Jeg er godt klar over at de er ugyldige, og jeg ikke skal ligge noget i det .. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de bliver positive? Jeg troede kun at de kunne blive positive hvis der var HCG i urinen .. og så syntes jeg ikke at testen er ''svag'' syntes den er rimelig tydelig .. Så jeg forstår det ikke. 

Så.. er der nogen der kan forklare mig hvorfor de pludselig bliver positive? 

Jeg vedhæfter lige et billede af den jeg tog i morges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Kamilla-m

Prøv ta den der der viser gravid eller ikke gravid

Anmeld

12. september 2012

Helloo

Anonym skriver:

Jeg er anonym da ingen ved vi prøver at lave en guldklump

Den har garanteret været oppe og vende før, syntes ikke jeg har kunnet funde noget ''svar'' ..  

Når, men sagen er den at jeg nu er gået 11 dage over tid .. 

I fredags lavede jeg en test som blev positiv efter ca. 12 min - så den røg i skraldespanden, da den jo var at betragte som negativ.

Søndag bragende negativ ..

og så idag, tager jeg endnu en test, da mens stadig ikke er dukket op .. 

Første indskydelse negativ .. går ud for at smide den ud efter ca. 20 min, og så er den pludselig også positiv .. 

Jeg er godt klar over at de er ugyldige, og jeg ikke skal ligge noget i det .. Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de bliver positive? Jeg troede kun at de kunne blive positive hvis der var HCG i urinen .. og så syntes jeg ikke at testen er ''svag'' syntes den er rimelig tydelig .. Så jeg forstår det ikke. 

Så.. er der nogen der kan forklare mig hvorfor de pludselig bliver positive? 

Jeg vedhæfter lige et billede af den jeg tog i morges

Valmed har det med at blive postiv efter tid... Vil helt klart anbefale dem fra apoteket, eller en clearblue 

fingre for dig

Anmeld

12. september 2012

UnderCover37

Louise17 skriver:

Valmed har det med at blive postiv efter tid... Vil helt klart anbefale dem fra apoteket, eller en clearblue 

fingre for dig

Jeg har taget hvad jeg vil tro er i 100 vis af Valmed tests de sidste 3 år og jeg har ALDRIG haft en der er blevet positiv af at ligge hvis jeg ikke har haft en smule HCG i kroppen....

Det sagt, så synes jeg at du skal ringe til din læge og forklare hvad du oplever - be om en blodprøve for at vished 

Anmeld

12. september 2012

Camilla <3

Jeg ville nok ringe til lægen og få taget en BP. Bare for at være sikker.  Men håber da den er der alligevel. 

Anmeld

12. september 2012

Helloo

UnderCover35 skriver:

Jeg har taget hvad jeg vil tro er i 100 vis af Valmed tests de sidste 3 år og jeg har ALDRIG haft en der er blevet positiv af at ligge hvis jeg ikke har haft en smule HCG i kroppen....

Det sagt, så synes jeg at du skal ringe til din læge og forklare hvad du oplever - be om en blodprøve for at vished 

Jeg har prøvet det 2 gange.. Og den blev faktisk meget positiv efter tid.. 

Min HCG  bp var en af gangene på 0.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Louise17 skriver:

fingre for dig

Tak for svar

Ja, det syntes jeg også jeg har læst flere steder .. Men jeg har bare aldrig oplevet det før, lige noget hvor lang tid der er gået siden jeg testede ..

Men jeg forstår bare ikke hvorfor de gør det?

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Tak for svar

Jeg har nemlig heller ikke oplevet det før, og jeg har da godt nok også taget en del, det er derfor det undrer mig

Men ja, jeg tror også jeg bliver nød til at få taget en blodprøve 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg ville nok ringe til lægen og få taget en BP. Bare for at være sikker.  Men håber da den er der alligevel. 

Mange tak for svar

Ja, jeg tror også jeg er blevet enig med mig selv om at jeg skal ringe til lægen Jeg er bare lidt i tvivl om hvor lang tid man skal gå over (uden positiv test) inden lægen gider 

Anmeld

12. september 2012

**Ønskebabyen

UnderCover35 skriver:

Det har jeg heller aldrig nogensinde oplevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.