regnvådt vasketøj - vasker i det igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Phoenix

Tror ikke tøjet bliver beskidt som sådan. Og en enkelt gang sker der nok ikke noget ved. Tror dog ikke det er det sundeste for tøjet. Surhedsgraden i regnen er vist på 4,5 ph-værdi, hvorimod alm vand er på omkring 7....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Madam Blå

Kakao skriver:

Hej med jer.. Har lige været ude for at tage vasketøj ind, da jeg glemte det, og kan nu se at det er blevet helt vådt..   Har slet ikke lagt mærke til at det regnede.. 

Og så kom jeg lige til at tænke på, hvad andre egentligt gjorde i den situation.. Jeg blev da lidt nysgerrig

Så hvad gør i, hvis det har regnet på jeres vasketøj, vasker i det igen?

Sjovt emne Min nabo lader sit hænge ude - uanset vejr. Vi har grint lidt af det, og joket med, at hun da sikkert lader vejret vaske hendes tøj. Jeg er meget emsig med det - hvis det kun lige har dryppet på det, så kan jeg godt tage det ind og tørre, men er det vådt, så ville jeg give det et skylleprogram.. Men ved du hvad - jeg ANER ikke hvorfor?? Har aldrig tænkt over, hvorfor jeg har det sådan.. Jeg ser jo ikke regnvand som værende beskidt, så jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg har det sådan Men til næste gang vil jeg lade være med at vaske det igen

Dejligt at få øjnene op for noget nyt, og kunne smide sin "gamle" trælse holdning væk! Næste gang min nabo "vasker" sit tøj ude, vil jeg i stedet tænke - det er sikkert godt for miljøet Måske jeg selv skulle prøve det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.