regnvådt vasketøj - vasker i det igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Jeg har stemt:

Vaske tøjet igen? Det har jeg godt nok aldrig overvejet. En gang må være rigeligt.. Regnvand er da ikke som sådan beskidt

har stemt det samme..

havde aldrig overvejet at man skulle vaske tøjet om efter det havde regnet.. Det er da ikke beskidt det vand som sådan hvis det ikke rammer jorden først??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tanken ville aldrig slå mig, at jeg skulle vaske det igen. Hvorfor i al verden skulle jeg dog gøre det???

Jeg ville bare lade det tørre igen

Anmeld

12. september 2012

Troldemommi

Jeg ville lade det hænge på tørresnoren til det er tørt, men mindre det er den tid på året hvor landmændene spreder gylle

Monica

Anmeld

12. september 2012

Studerendemor

Det var da dejligt, at læse disse svar. Så er jeg fri for, at vaske tøjet igen, når det er blevet regnvådt fremover. 

Tager mig til hovedet over alle de gange, jeg har startet forfra, når jeg er blevet overrasket af regn. Tosset dobbeltarbejde

Anmeld

12. september 2012

Valle81

Jeg vasker det kun igen, hvis det har regnet meget kraftigt, for så sprøjter der sand og skidt op på tøjet, ellers er jeg ligeglad

Anmeld

12. september 2012

Kakao

skrivemaskine skriver:

Det var da dejligt, at læse disse svar. Så er jeg fri for, at vaske tøjet igen, når det er blevet regnvådt fremover. 

Tager mig til hovedet over alle de gange, jeg har startet forfra, når jeg er blevet overrasket af regn. Tosset dobbeltarbejde

Det er også hvad jeg får ud af denne tråd.. Ved ikke hvor jeg har den ide om at regnvandet skulle være beskidt.. Det er jo ikke fordi tøjet lugter eller er synligt snavset..

Anmeld

12. september 2012

Kakao

Benjamins'mor skriver:

Tror ikke jeg ville vaske det, medmindre det havde regnet længe.

Regnvandet er jo ikke ligesom beskidt, hvor skulle skidtet komme fra?

Ved nærmere eftertanke så tror jeg at tankerne om beskidt regnvand, er kommer efter at jeg havde om forurening i skolen    Men mon det er SÅ beskidt

Anmeld

12. september 2012

ano14316

Nej jeg vasker det bestemt ikke igen.. 

Hvis jeg vasker håndklæder, kan jeg endda finde på at hænge det ud hvis jeg ved det kommer til at renge, for så bliver de "skyllet" i kalkfrit vand og bliver derfor lidt blødere, vi har nemlig ikke tørretumbler.. 

Anmeld

12. september 2012

SS82

SussieThyssen skriver:

Nej da..kunne ikke finde på at vaske det igen...regnvand er naturens eget skyllemiddel, så jeg lader det da bare tørre en gang til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2012

Lusi

Kakao skriver:

Hej med jer.. Har lige været ude for at tage vasketøj ind, da jeg glemte det, og kan nu se at det er blevet helt vådt..   Har slet ikke lagt mærke til at det regnede.. 

Og så kom jeg lige til at tænke på, hvad andre egentligt gjorde i den situation.. Jeg blev da lidt nysgerrig

Så hvad gør i, hvis det har regnet på jeres vasketøj, vasker i det igen?

Har stemt: vaske tøjet igen?

Så kan man da snakke om vandspild!!
Hvem vasker ungernes regntøj, ligeså snart de har været ude i regnvejr?? Det er da det samme

Det er regnvand, det er jo ik kloakvand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.