regnvådt vasketøj - vasker i det igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis i har haft vasketøj ude at hænge, og det så er blevet vådt af regn uden i opdagede det, ville i så kunne finde på at lade det tørre og bruge det uden at vaske det igen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.130 visninger
21 svar
1 synes godt om
11. september 2012

Kakao

Hej med jer.. Har lige været ude for at tage vasketøj ind, da jeg glemte det, og kan nu se at det er blevet helt vådt..   Har slet ikke lagt mærke til at det regnede.. 

Og så kom jeg lige til at tænke på, hvad andre egentligt gjorde i den situation.. Jeg blev da lidt nysgerrig

Så hvad gør i, hvis det har regnet på jeres vasketøj, vasker i det igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Benjamins'mor

Tror ikke jeg ville vaske det, medmindre det havde regnet længe.

Regnvandet er jo ikke ligesom beskidt, hvor skulle skidtet komme fra?

Anmeld

11. september 2012

GUSO

Altså jeg vasker igen hvis det er blevet vådt vådt.. Ikke hvis det bare er blevet sådan lidt fugtigt ala 10 dråber.. Hvis du forstår.. Jeg syntes altså ikke regnvand er det reneste

Anmeld

11. september 2012

Bom

Hvis jeg vidste at det blev godt vejr dagen efter, ville jeg lade det hænge.. Men hvis det ville være dårligt vejr i flere dage og det var driv vådt, ville det bare få en centrefugerings program i maskinen, og så på tørrestativet istedet..
Jeg synes ikke at regnvand er beskidt..

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Kakao skriver:

Hej med jer.. Har lige været ude for at tage vasketøj ind, da jeg glemte det, og kan nu se at det er blevet helt vådt..   Har slet ikke lagt mærke til at det regnede.. 

Og så kom jeg lige til at tænke på, hvad andre egentligt gjorde i den situation.. Jeg blev da lidt nysgerrig

Så hvad gør i, hvis det har regnet på jeres vasketøj, vasker i det igen?

Nej da..kunne ikke finde på at vaske det igen...regnvand er naturens eget skyllemiddel, så jeg lader det da bare tørre en gang til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2012

lio

SussieThyssen skriver:

Nej da..kunne ikke finde på at vaske det igen...regnvand er naturens eget skyllemiddel, så jeg lader det da bare tørre en gang til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Jeg har stemt:

Vaske tøjet igen? Det har jeg godt nok aldrig overvejet. En gang må være rigeligt.. Regnvand er da ikke som sådan beskidt

Anmeld

12. september 2012

B&J

det skal bare tørre

Anmeld

12. september 2012

Kakao

Spændende at læse jeres svar

Jeg vaskede ikke tøjet igår.. Mest fordi jeg ikke gad til det.. Men måske skulle jeg ikke have det så træls med det, når nu så mange ikke mener, at tøjet bliver beskidt af det

Tak for jeres svar

Anmeld

12. september 2012

Kay

jeg har aldrig vasket det igen.... min mor sagde engang da det regnede på hendes vaske tøj at det var en bonus vask...  men sådan ser jeg nu ik på det... men kan ik se grunden til at vaske det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.