Hvad er jeres erfaringer med vanter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

sne190810

KittyGirl skriver:

Jeg har så købt en elefanthue, som bliver trukket godt ned under jakken, hvilket gør at den er sværere at trække af..

Men altså, du ved, dagplejen kan jo få ens barn til at beholde ting på, som forældre ikke kan...

Så vanter skal han have... men hvilke iihh.. så svært.. for vil jo også gerne have at han kan lege

Ja, I know!

Og heldigvis for det. Min datter har ALDRIG spist rugbrød herhjemme, jeg har prøvet alle slags og med alt på. Selv med nutulla rørte hun det ikke

Men hun spiser det gladeligt nede i vuggeriet OG hjemme hos hendes mormor & morfar. Jebus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Nea85

KittyGirl skriver:

tak for svar.. det var nok også lidt det jeg havde i tankerne....

Det var nnemlig sådan nogle tynde han havde sidste år...

Men shit, jeg skal have mange par.. !

Jeg ved faktisk ikke hvor mange par han havde, men ja, der skal vel nogle stykkker til Heldigvis fås de jo til ikke så mange penge ret mange steder, f.eks. H&M..
Jeg kom lige til at tænke på, om små børn har samme føling af at fryse om fingrene som vi har som voksne. Jeg kan kun huske det fra ca. 5-års alderen

Anmeld

11. september 2012

sne190810

VNB skriver:

hehe kan høre vi har samme problem!!

Hvis jeg giver Viktor en hue på hiver han den af lige så hurtigt igen...  så jeg er MEGET spændt på hvordan han vil tackle et par vanter/luffer! 

Hehe ja, det har vi.

Jeg håber på at hun finder ud af det faktisk er en rar ting, og varmer hoved når kulden rigtig kommer.

Meeeen .. Jeg har mine tvivl.

Anmeld

11. september 2012

Ryberg

sne190810 skriver:

Ja, I know!

Og heldigvis for det. Min datter har ALDRIG spist rugbrød herhjemme, jeg har prøvet alle slags og med alt på. Selv med nutulla rørte hun det ikke

Men hun spiser det gladeligt nede i vuggeriet OG hjemme hos hendes mormor & morfar. Jebus!

LIGE PRÆCIS..

Kan godt bande dagplejen langt væk i de situationer..

ÅHH jeg kan ikke få ham til..

"det går da fint her"..

iiiiiihhhh....

Anmeld

11. september 2012

Ryberg

Nea85 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvor mange par han havde, men ja, der skal vel nogle stykkker til Heldigvis fås de jo til ikke så mange penge ret mange steder, f.eks. H&M..
Jeg kom lige til at tænke på, om små børn har samme føling af at fryse om fingrene som vi har som voksne. Jeg kan kun huske det fra ca. 5-års alderen

Det har de sikkert ikke, men derfor skal der stadig passes på deres hud...

Jeg købte sidste år i Bilka.. man kan tit købe pakker med 2 3 par i

Anmeld

11. september 2012

Nea85

KittyGirl skriver:

Det har de sikkert ikke, men derfor skal der stadig passes på deres hud...

Jeg købte sidste år i Bilka.. man kan tit købe pakker med 2 3 par i

Det er også det jeg tænker, at man skal holde særligt øje med om de beholder dem på, for at passe på huden

Anmeld

11. september 2012

VNB

KittyGirl skriver:

men er de behagelige at lege med?

Det er næsten umulige at gribe fat med noget..

Men ja, måske sådan et par og så TONSVIS af de der tynde strik nogen.... de bliver jo våde

ja det er selvfølgelig rigtigt..  de er nok ikke så nemme at lege med.. 

men vandtætte  

jeg havde også kønt et helt lager af de tynde finge-vanter fra H&M sidste år til viktor, og hans fingre var altid kolde og våde så dem giver jeg ikke meget for i år hvor de jo leger endnu mere med vand, sne osv.. 

kan de mon fåes i vandtæt materiale? det ville da være guld værd! 

Anmeld

11. september 2012

VNB

sne190810 skriver:

Hehe ja, det har vi.

Jeg håber på at hun finder ud af det faktisk er en rar ting, og varmer hoved når kulden rigtig kommer.

Meeeen .. Jeg har mine tvivl.

haha ja den tanke har jeg også tænkt - at det da må gå op for dem (når det blir koldt nok) at den trælse hue + vanter faktisk varmer dejligt og er rar at have på....  

imorges synes jeg det var lidt koldt, så jeg gav ham en hue på da vi skulle gå ned til vuggestuen... man skulle tro jeg havde kappet hovedet af ham så meget skreg og protesterede han.. 

Anmeld

11. september 2012

sne190810

VNB skriver:

haha ja den tanke har jeg også tænkt - at det da må gå op for dem (når det blir koldt nok) at den trælse hue + vanter faktisk varmer dejligt og er rar at have på....  

imorges synes jeg det var lidt koldt, så jeg gav ham en hue på da vi skulle gå ned til vuggestuen... man skulle tro jeg havde kappet hovedet af ham så meget skreg og protesterede han.. 

Oooonde mor!

Her er der ikke så meget skrig og skrål, hun smiler mere så jeg tror at der intet fare er på færde, og så når jeg lige at vende blikket væk fra hende og så har hun nået at tage den af+ kastet den ned på jorden. Hun snyder mig ret meget, nogle gange

Anmeld

11. september 2012

VNB

sne190810 skriver:

Oooonde mor!

Her er der ikke så meget skrig og skrål, hun smiler mere så jeg tror at der intet fare er på færde, og så når jeg lige at vende blikket væk fra hende og så har hun nået at tage den af+ kastet den ned på jorden. Hun snyder mig ret meget, nogle gange

haha ja det var meeeget ondt gjort af mig.. 

heh hun er da mega snedig!  sidder der så engle agtig og når mor kigger væk  - SÅ! 

skøn alder lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.