Muffins med i vuggestue til fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Maja88 skriver:

jeg ville synes vandmelon er fint.. 

Kun vandmelon?? Jeg ved ikke...jeg synes bare at det virker for "tørt og kedeligt" kun at have det med  Men nu er det første gang at jeg skal have noget med i vuggestuen for min datter så ved det ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
DAs mor skriver:

Til Adams 1 års fødselsdag havde han 'kun' melon med i vuggestue

Men bliver det ikke for kedeligt i længden?? Håber ikke du tager det for personligt!! 

Anmeld

11. september 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
ESV skriver:

Emilie havde ananas med sidste år og det var et kæmpe hit.. De har en nul sukker/kunstigt sødemiddel politik så bagværk er udelukket.

Hm....kunne være at jeg lige skulle snakke med dem imorgen omkring hvordan deres sukkerpolitik er.

Anmeld

11. september 2012

katrine26

Hej.

jeg havde æble/kanel boller med til min søns 1års fødselsdag  i vuggestuen, det var et kæmpe hit.

Katrine26

Anmeld

11. september 2012

katrine26

katrine26 skriver:

Hej.

jeg havde æble/kanel boller med til min søns 1års fødselsdag  i vuggestuen, det var et kæmpe hit.

Katrine26

og det var sunde boller uden for meget sukker i.

Katrine26

Anmeld

11. september 2012

LinLin

Omsorgsgiver skriver:

Men bliver det ikke for kedeligt i længden?? Håber ikke du tager det for personligt!! 

I længden? Det er jo bare en dag og barnet fatter ikke en dyt af det

i år til hans to års fødselsdag han jeg bagt boller, formet dem som mus og sat et stykke lakridssnøre i som hale. Det snakker han stadig om her en uges tid efter

Anmeld

11. september 2012

Maja88

Omsorgsgiver skriver:

Kun vandmelon?? Jeg ved ikke...jeg synes bare at det virker for "tørt og kedeligt" kun at have det med  Men nu er det første gang at jeg skal have noget med i vuggestuen for min datter så ved det ikke...

ja måske nogle bollee... er meget imod sukker til så små...hvad med noget æblwgrød ellee lignende

Anmeld

11. september 2012

Maja88

til min datter havde jeg bagt æbleboller.. lavet en lille "slik"pose med en figenstang.mandarin. en ostehaps og en æske rosiner med æble i

Anmeld

11. september 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Maja88 skriver:

ja måske nogle bollee... er meget imod sukker til så små...hvad med noget æblwgrød ellee lignende

Jeg vil lige høre vuggestuen om hvad deres sukkerpolitik er. Vil heller ikke fylde de muffins med sukker. Måske bruge banan som en slags sødemiddel. 

Anmeld

11. september 2012

Maja88

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil lige høre vuggestuen om hvad deres sukkerpolitik er. Vil heller ikke fylde de muffins med sukker. Måske bruge banan som en slags sødemiddel. 

for mig som forældrer vil det stadig være kage... men hver mand sin smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.