Muffins med i vuggestue til fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.133 visninger
37 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min datter fylder snart 1 år og har derfor tænkt mig at bage nogle muffins som hun kan have med i vuggestuen. Der skal selvfølgelig ikke være for meget sukker eller slet ikke noget sukker i dem. Måske sunde muffins. Men har I nogle ideer og gerne opskrifter?? Så har jeg også tænkt på at tage nogle skiver vandmelon med til børnene. Men er det mon for meget/for lidt eller fint nok at tage med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

MissTas

Omsorgsgiver skriver:

Min datter fylder snart 1 år og har derfor tænkt mig at bage nogle muffins som hun kan have med i vuggestuen. Der skal selvfølgelig ikke være for meget sukker eller slet ikke noget sukker i dem. Måske sunde muffins. Men har I nogle ideer og gerne opskrifter?? Så har jeg også tænkt på at tage nogle skiver vandmelon med til børnene. Men er det mon for meget/for lidt eller fint nok at tage med??

jeg har ikke lige nogle opskrifter på sunde muffins, men synes da det lyder som noget lækkert at give din datter med i vuggestue når hun fylder år tror da helt sikkert det vil falde i god jord vandmelon lyder da bare lækkert

Anmeld

11. september 2012

MissTas

Omsorgsgiver skriver:

www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift-fedtfattig.php?id=23143

de lyder herre gode

Anmeld

11. september 2012

Studerendemor

Omsorgsgiver skriver:

Vandmelon er en rigtig god ide. I sidste uge havde min datter fødselsdag, og jeg bagte grahamscones med kun 3 spsk sukker til 22 stk. Derudover appelsinbåde (fordi min datter elsker appelsiner mere end noget andet) og så små rosinpakker. Men det der var det største hit var pynten. De der små paraplyer der sidder på en tandstik. Det syntes børnene bare var alletiders. Og så balloner og et par flag. 

Anmeld

11. september 2012

Maja88

jeg ville synes vandmelon er fint.. 

Anmeld

11. september 2012

Studerendemor

skrivemaskine skriver:

Vandmelon er en rigtig god ide. I sidste uge havde min datter fødselsdag, og jeg bagte grahamscones med kun 3 spsk sukker til 22 stk. Derudover appelsinbåde (fordi min datter elsker appelsiner mere end noget andet) og så små rosinpakker. Men det der var det største hit var pynten. De der små paraplyer der sidder på en tandstik. Det syntes børnene bare var alletiders. Og så balloner og et par flag. 

Hov, 3 tsk sukker, skulle der have stået

Anmeld

11. september 2012

LinLin

Til Adams 1 års fødselsdag havde han 'kun' melon med i vuggestue

Anmeld

11. september 2012

ESV

Emilie havde ananas med sidste år og det var et kæmpe hit.. De har en nul sukker/kunstigt sødemiddel politik så bagværk er udelukket.

Anmeld

11. september 2012

sabrina89

Freja er lige fyldt et år. Jeg lavede stjerne boller og havde små pakker rosiner med. De får så meget frugt hver eneste dag så hvis vi havde frugt med ville det ikke være noget anderledes

Anmeld

11. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
skrivemaskine skriver:

He he....vil gerne tro at pynten er spændende  Har selv tænkt på at pynte de muffins med små flag. Altså stikke et lille flag i hver. Lyder det ikke ok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.