Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Animalia skriver: Jeg ELAKER ELSKER ELSKER min!! :-D
Jeg ELAKER ELSKER ELSKER min!! :-D
Sejt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Team Putte skriver: Sejt!
Jeg synes den er super god skarp og det går super hurtigt :-) er overrasket over at folk har så dårlige erfaringer med den.. Kan kun anbefale den :-)
Animalia skriver: Jeg synes den er super god skarp og det går super hurtigt :-) er overrasket over at folk har så dårlige erfaringer med den.. Kan kun anbefale den :-)
Det er et gammelt indlæg og vi har købt et mandolinjern istedet.. Turde simpelthen ik købe en nicer dicer når jeg hørte så meget dårligt Men altså vi er glade for vores mandolinjern
Team Putte skriver: Det er et gammelt indlæg og vi har købt et mandolinjern istedet.. Turde simpelthen ik købe en nicer dicer når jeg hørte så meget dårligt Men altså vi er glade for vores mandolinjern
Arh havde jeg slet ikke set :b ja det kan sgu også være lige så godt og der ved man hvad man får, så det kan jeg godt forstå..
Team Putte skriver: Er der nogle der har købt den og fortælle om det er noget værre bras eller om kvaliteten er god? Vi snitter tit mange grøntsager meget fint og det tager jo evigtheder! Overvejer om man skulle købe sådan en
Er der nogle der har købt den og fortælle om det er noget værre bras eller om kvaliteten er god?
Vi snitter tit mange grøntsager meget fint og det tager jo evigtheder! Overvejer om man skulle købe sådan en
Gammel tråd, I know.
Men vil da lige gøre opmærksom på Nicer Dicer er på tilbud på Dealhunter.dk lige NU!
Jeg har en Alligator og den var jeg rigtigt glad for til at starte med, men knivene blev dog hurtigt sløve- har overvejet at købe Nicer dicer i håb om at den er bedre
Colourcat66 skriver: Jeg har faktisk lige bestilt NICER DICER fra Tvins tv-shop..... Jeg elsker at lave sund mad og er vegetar, så bruger gerne tid i køkkenet. Jeg håber at den virker efter hensigten ligesom på tv (sad næsten og savlede over den den anden dag da den igen blev vist på tv) - har længe truet med at jeg vil have den! Køber ellers aldrig på den måde, men trængte til at trøstekøbe - sidder her med to brækkede ribben og et dårligt ben efter at være kørt ned - så synes jeg "fortjener" at købe den!!!!! Desuden er det en mega praktisk og tidsbesparende ting - hvis den ellers kan det de lover
Jeg har faktisk lige bestilt NICER DICER fra Tvins tv-shop..... Jeg elsker at lave sund mad og er vegetar, så bruger gerne tid i køkkenet. Jeg håber at den virker efter hensigten ligesom på tv (sad næsten og savlede over den den anden dag da den igen blev vist på tv) - har længe truet med at jeg vil have den!
Køber ellers aldrig på den måde, men trængte til at trøstekøbe - sidder her med to brækkede ribben og et dårligt ben efter at være kørt ned - så synes jeg "fortjener" at købe den!!!!! Desuden er det en mega praktisk og tidsbesparende ting - hvis den ellers kan det de lover
men må skuffe dig. det er en kopi af nicer dicer du har bestilt på ebay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128