Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle der har købt den og fortælle om det er noget værre bras eller om kvaliteten er god?
Vi snitter tit mange grøntsager meget fint og det tager jo evigtheder! Overvejer om man skulle købe sådan en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: Det vil jeg også gerne høre den ser SUPER smart ud!
Det vil jeg også gerne høre den ser SUPER smart ud!
Hehe nemlig! sidder helt klistret til skærmen når de viser reklamer for den Men 600 kr + fragt er altså lidt pebret så den skal fandme være iorden hvis jeg bruger så mange penge
PT skriver: Jeg følger lige med, for jeg har også overvejet at købe den
Jeg følger lige med, for jeg har også overvejet at købe den
Det kan da ik passe at ingen har købt den?
Team Putte skriver: Er der nogle der har købt den og fortælle om det er noget værre bras eller om kvaliteten er god? Vi snitter tit mange grøntsager meget fint og det tager jo evigtheder! Overvejer om man skulle købe sådan en
Her er nogen udenlandske anmeldeser af den..
http://alatest.dk/anmeldelser/foodprocessorer/nicer-dicer/po3-48026057,334/
nu er jeg selv mere til en god skarp kniv istedet, da det kan gå næsten lige så hurtigt
Dustmuz skriver: Her er nogen udenlandske anmeldeser af den.. http://alatest.dk/anmeldelser/foodprocessorer/nicer-dicer/po3-48026057,334/ nu er jeg selv mere til en god skarp kniv istedet, da det kan gå næsten lige så hurtigt
Åh ja men nu synes jeg ofte man ik helt kan stole på sådan nogle anmeldelser.. Hvad får firmaet til at holde sig fra at lave en masse gode anmeldelser af produktet selvom det måske er noget værre crap...
Så ville jeg hellere stole på de dejlige mennesker herinde
Team Putte skriver: Åh ja men nu synes jeg ofte man ik helt kan stole på sådan nogle anmeldelser.. Hvad får firmaet til at holde sig fra at lave en masse gode anmeldelser af produktet selvom det måske er noget værre crap... Så ville jeg hellere stole på de dejlige mennesker herinde
Det har du ganske ret i at de kan, og mange gør det faktisk (på trods af det vidst nok ikke er lovligt her i DK i hvert fald)ved mine forældre havde noget der lignede for MANGE år siden.. tilbage i 90'erne..den holdt ikke ret godt dengang men håber da du får lidt erfaringer
Dustmuz skriver: Det har du ganske ret i at de kan, og mange gør det faktisk (på trods af det vidst nok ikke er lovligt her i DK i hvert fald)ved mine forældre havde noget der lignede for MANGE år siden.. tilbage i 90'erne..den holdt ikke ret godt dengang men håber da du får lidt erfaringer
Tror sgu ik der er nogen der vil indrømme de har smidt 600 kr afsted på knald fra tv-shop
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128