Nicer dicer plus - Fra tv-shop :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Team Putte

gædde skriver:

venter tålmodigt på at tubberware laver tilsvarende

Hehe ja det ville jeg nok heller ik have mistro til overhoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Colourcat66

Jeg har faktisk lige bestilt NICER DICER fra Tvins tv-shop..... Jeg elsker at lave sund mad og er vegetar, så bruger gerne tid i køkkenet. Jeg håber at den virker efter hensigten ligesom på tv (sad næsten og savlede over den den anden dag da den igen blev vist på tv) - har længe truet med at jeg vil have den!

Køber ellers aldrig på den måde, men trængte til at trøstekøbe - sidder  her med to brækkede ribben og et dårligt ben efter at være kørt ned - så synes jeg "fortjener" at købe den!!!!! Desuden er det en mega praktisk og tidsbesparende ting - hvis den ellers kan det de lover 

Anmeld

8. oktober 2012

signe.

Team Putte skriver:

Er der nogle der har købt den og fortælle om det er noget værre bras eller om kvaliteten er god?

Vi snitter tit mange grøntsager meget fint og det tager jo evigtheder! Overvejer om man skulle købe sådan en

I Imerco forhandler de en næsten magen til der hedder Alligator

Har ingen erfaringer med den, men den koster vist omkring 250 kr den overvejer jeg at købe, da jeg ikke vil smide 600 kr for noget fra tv shop, slet ikke når jeg ikke engang har mulighed for at se den live først

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2012

Msmed

Gode nyheder til dem som ikke vil give 600 kr. for Nicer dicer plus 

Jeg har netop bestilt min idag på eBay til 28 dollars (170 kr.)

Det er helt den samme som i reklamerne, men på eBay kan man bestille den fra Kina til meget billigere penge! Man skal dog forvente der godt kan gå 3 uger før den bliver leveret - men med den besparelse er det ventetiden værd 

http://www.ebay.com/itm/New-Nicer-Dicer-Plus-Best-Container-Slicer-Cutter-Peelers-Chopper-/160898056806?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2576458266

Anmeld

10. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Msmed skriver:

Det er helt den samme som i reklamerne, men på eBay kan man bestille den fra Kina til meget billigere penge! Man skal dog forvente der godt kan gå 3 uger før den bliver leveret - men med den besparelse er det ventetiden værd 

http://www.ebay.com/itm/New-Nicer-Dicer-Plus-Best-Container-Slicer-Cutter-Peelers-Chopper-/160898056806?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2576458266

Lækkert 

Tjekkede nemlig lige Tvins på Trustpilot og uha de har dårlige anmeldelser, så turde da virkelig ikke købe nicer dicer fra tv shoppen 

Anmeld

10. oktober 2012

Stumpen

Mimic skriver:

http://foodgear.dk/kokkenudstyr/borner-mandolinjern/borner-v3-mandolinjern/

jeg har denne, der minder meget om den, det er de bedste penge jeg længe har givet ud og bruger den ofte, nu er den ved at være så lsidt at jeg overvejer at købe den nye model af den:

http://foodgear.dk/kokkenudstyr/borner-mandolinjern/borner- v5-mandolinjern-incl-holder/

eller denne som er den seneste:

http://foodgear.dk/kokkenudstyr/borner-mandolinjern/b%C3%B8rner-v6-steel-mandolinjern/

den gamle har fulgt mig i 10 år og har aldrig skuffet mig (kun når den har været ved at koste mig fingrene fordi jeg kun liiige skulle bruge 3 skiver agurk og ikke gad finde holderen frem) 

ville personligt aldrig købe fra tv shop, har smidt 800 kr ud på det en gang og det var det værste bras...

Börner derimod har over 50 års erfaring på markedet og har lang garanti på deres produkter

Jeg har en som minder om den - købt for 50 kr i Bilka - men an simpelhen ikke finde fidussen med at lave stave? 

Anmeld

10. oktober 2012

betina23

Team Putte skriver:

Hehe nemlig! sidder helt klistret til skærmen når de viser reklamer for den Men 600 kr + fragt er altså lidt pebret så den skal fandme være iorden hvis jeg bruger så mange penge 

Køb den over eBay.DK det ca halvdelen a prisen
Jeg ville gerne ha den men jeg har en hakker til min køkken maskine så det måske lidt dumt a mig

Anmeld

10. oktober 2012

Team Putte

Colourcat66 skriver:

Jeg har faktisk lige bestilt NICER DICER fra Tvins tv-shop..... Jeg elsker at lave sund mad og er vegetar, så bruger gerne tid i køkkenet. Jeg håber at den virker efter hensigten ligesom på tv (sad næsten og savlede over den den anden dag da den igen blev vist på tv) - har længe truet med at jeg vil have den!

Køber ellers aldrig på den måde, men trængte til at trøstekøbe - sidder  her med to brækkede ribben og et dårligt ben efter at være kørt ned - så synes jeg "fortjener" at købe den!!!!! Desuden er det en mega praktisk og tidsbesparende ting - hvis den ellers kan det de lover 

Glæder mig til at høre om den er noget værd!

Anmeld

14. oktober 2012

HeidiN85

Hejsa

jeg har desværre ikke selv prøvet den, men har selv været tæt på at købe den! dog kom jeg på andre tanker... hvis man tænker over det, så er ALT det de bruger i tv-shop gjort klar! dvs. at man skal alligevel stå og skære det hele småt for det kan komme igennem den lille plade som skære ud...

det er nemt at blive fristet men min mening er bare hvis man alligevel skal skære alt ud så småt, kan man jo lige så godt tage det sidste med! så spare man jo trodsalt opvasken

Anmeld

15. oktober 2012

2børn2

Msmed skriver:

Du skal lige huske at lægge Told og moms til :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.