Fik et forslag igår fra en i familien ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

Peanut

mybaby-girl skriver:

Igår var vi henne og besøge kærestens faster og vi kom til at snakke om hvad vi kunne servere til barnedåben, da jeg ikke gider at have vores forældre til at stå i køkkenet hele dagen istedet for at være med til festen ....

Og der blev snakket om at det var da længe rigeligt med kold kartoffelsalat, lune frikadeller og flutes og hvidløgssmør ved siden af ...

Hva siger i ???

Jeg synes selv det er en god ide

Lyder lækkert, simpelt og godt 

Og ikke noget man sådan får hver dag (vi gør i hvert fald ikke) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

MyLove E

mybaby-girl skriver:

Igår var vi henne og besøge kærestens faster og vi kom til at snakke om hvad vi kunne servere til barnedåben, da jeg ikke gider at have vores forældre til at stå i køkkenet hele dagen istedet for at være med til festen ....

Og der blev snakket om at det var da længe rigeligt med kold kartoffelsalat, lune frikadeller og flutes og hvidløgssmør ved siden af ...

Hva siger i ???

Jeg syntes godt i kan, men ville nok også lave noget påstå salat eller broccoli salat og noget kylling:-)

Anmeld

22. oktober 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
mybaby-girl skriver:

Hvilken kartoffelret ville du servere som en ekstra ret ?  Nogle ideer ?

fx. lavede jeg den anden dag nogle kartofler, hvor jeg lige kogte dem 5-8 min, inden jeg pakkede dem ind i staniol, smurt med Olie. På kartoflerne dryssende jeg hakket hvidløg og frisk timian. Så i ovenen ca. 40 min - det smager fantastisk. Når kartoflerne er kogte skal de lige halveres inden de pakkes i staniol.

Anmeld

23. oktober 2012

mybaby-girl

Tauf skriver:

Jeg syntes godt i kan, men ville nok også lave noget påstå salat eller broccoli salat og noget kylling:-)

vi har også valgt at tilføje blandet salat, og pastasalat

Anmeld

23. oktober 2012

mybaby-girl

2skønnebørn skriver:

fx. lavede jeg den anden dag nogle kartofler, hvor jeg lige kogte dem 5-8 min, inden jeg pakkede dem ind i staniol, smurt med Olie. På kartoflerne dryssende jeg hakket hvidløg og frisk timian. Så i ovenen ca. 40 min - det smager fantastisk. Når kartoflerne er kogte skal de lige halveres inden de pakkes i staniol.

Oka, lyder lækkert

Anmeld

23. oktober 2012

Moar2011

mybaby-girl skriver:

Hva siger i ???

go ide - hvor mange bliver i ?

Vi lavet Kæmpe pålægsbord .. 55kr pr kuvert ..
fik 3 af svigermors venner til at stå i køkknenet. (SÅ dejligt)

vi havde en FANTASTISK dag

Anmeld

23. oktober 2012

mybaby-girl

Storms-Mor skriver:

go ide - hvor mange bliver i ?

Vi lavet Kæmpe pålægsbord .. 55kr pr kuvert ..
fik 3 af svigermors venner til at stå i køkknenet. (SÅ dejligt)

vi havde en FANTASTISK dag

Vi er ikk helt enige om hvor mange vi bliver endnu, men imellem 35-50 mennesker ...

Dejligt og lyder også lækkert

Anmeld

23. oktober 2012

Moar2011

mybaby-girl skriver:

Vi er ikk helt enige om hvor mange vi bliver endnu, men imellem 35-50 mennesker ...

Dejligt og lyder også lækkert

okey vi var 63

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.