Fik et forslag igår fra en i familien ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.226 visninger
37 svar
1 synes godt om
10. september 2012

mybaby-girl

Igår var vi henne og besøge kærestens faster og vi kom til at snakke om hvad vi kunne servere til barnedåben, da jeg ikke gider at have vores forældre til at stå i køkkenet hele dagen istedet for at være med til festen ....

Og der blev snakket om at det var da længe rigeligt med kold kartoffelsalat, lune frikadeller og flutes og hvidløgssmør ved siden af ...

Hva siger i ???

Jeg synes selv det er en god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Aabye

Synes også det lyder som en rigtig god ide..
Her laver vi "tag-selv-smørrebrøds-buffet" med en masse godt brød, og en masse godt pålæg og en masse tilbehør.. Nemt og overskueligt og ikke voldsomt dyrt heller..

Anmeld

10. september 2012

mybaby-girl

Line - med Bobben skriver:

Synes også det lyder som en rigtig god ide..
Her laver vi "tag-selv-smørrebrøds-buffet" med en masse godt brød, og en masse godt pålæg og en masse tilbehør.. Nemt og overskueligt og ikke voldsomt dyrt heller..

lyder også rigtig lækkert ..

For to år siden da lavede vi også smørrebrød, med svinekam og tarteletter og tærter og det helt fine, og da stod forlædre i køkkenet og forberedte det hele plus at de havde lavet lidt derhjemme også ... Det vil jeg bar ikk igen, da de også er med til festen ..

Anmeld

10. september 2012

Aabye

mybaby-girl skriver:

lyder også rigtig lækkert ..

For to år siden da lavede vi også smørrebrød, med svinekam og tarteletter og tærter og det helt fine, og da stod forlædre i køkkenet og forberedte det hele plus at de havde lavet lidt derhjemme også ... Det vil jeg bar ikk igen, da de også er med til festen ..

Jeg har fået to hjælpere som dog ikke skal med i kirken.. faktisk min mors naboer.. De er helt min redning..
Det er heldigvis ikke meget der skal laves.. Tingene skal bare anrettes..
Mine to hjælpere skal så være med til festen.. Men de vil så ordne alle tingene imens vi er i kirken.. Super lækkert..

Anmeld

10. september 2012

Sofin

Synes det lyder helt fint

Da vi holdte dåb for vores søn sidste år, havde vi diverse grønt, pålæg og brød. Så kunne gæsterne selv smøre en sandwich med det de havde lyst til.
- Kaffe og kage senere.
Vi havde så arrangeret med min fars svigermor (som ikke var inviteret), at sørge for opfyldning på fadene og de ting, så hverken vores forældre eller os selv skulle tjekke det.
Hun fik så en lille gave som tak.

Dette gør vi også til lillesøsters dåb i januar

Anmeld

10. september 2012

lukasmor

mybaby-girl skriver:

Igår var vi henne og besøge kærestens faster og vi kom til at snakke om hvad vi kunne servere til barnedåben, da jeg ikke gider at have vores forældre til at stå i køkkenet hele dagen istedet for at være med til festen ....

Og der blev snakket om at det var da længe rigeligt med kold kartoffelsalat, lune frikadeller og flutes og hvidløgssmør ved siden af ...

Hva siger i ???

Det synes jeg absolut sagtens i kan! :-)

Anmeld

10. september 2012

mybaby-girl

Line - med Bobben skriver:

Jeg har fået to hjælpere som dog ikke skal med i kirken.. faktisk min mors naboer.. De er helt min redning..
Det er heldigvis ikke meget der skal laves.. Tingene skal bare anrettes..
Mine to hjælpere skal så være med til festen.. Men de vil så ordne alle tingene imens vi er i kirken.. Super lækkert..

Kærestens faster sagde også at vi sagtens kunne få hendes datter til at stå i køkkenet istedet for vores forældre ...

Anmeld

10. september 2012

mybaby-girl

Lukasmor skriver:

Det synes jeg absolut sagtens i kan! :-)

Anmeld

10. september 2012

mybaby-girl

Sofin skriver:

Synes det lyder helt fint

Da vi holdte dåb for vores søn sidste år, havde vi diverse grønt, pålæg og brød. Så kunne gæsterne selv smøre en sandwich med det de havde lyst til.
- Kaffe og kage senere.
Vi havde så arrangeret med min fars svigermor (som ikke var inviteret), at sørge for opfyldning på fadene og de ting, så hverken vores forældre eller os selv skulle tjekke det.
Hun fik så en lille gave som tak.

Dette gør vi også til lillesøsters dåb i januar

Lyder også helt godt

Anmeld

10. september 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
mybaby-girl skriver:

Hva siger i ???

Jeg syntes det er for tamt, og for hverdags agtigt.

Jeg ville ydermere servere nogle lækre salater og evt. lave en skinke i ovnen også.

Måske en slags kartoffel mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.