Fik et forslag igår fra en i familien ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Barejegsnartergravid

Det er måske ikke brugbart, blev jeg inviteret til det ville jeg sybes det var helt fint dog også med en salat synes jeg, men skulle jeg selv servere det ville jeg synes det var lidt tamt, men det er måske fordi dem jeg kender ville forvente mere, men ville absolit synes det var fint hvis en anden servederede det, som sagt nok ikke videre brugbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Rikke, Liam & Linus

mybaby-girl skriver:

lyder også rigtig lækkert ..

For to år siden da lavede vi også smørrebrød, med svinekam og tarteletter og tærter og det helt fine, og da stod forlædre i køkkenet og forberedte det hele plus at de havde lavet lidt derhjemme også ... Det vil jeg bar ikk igen, da de også er med til festen ..

Kan man ikke bare sige til forældrene at de skal slappe af og hygge sig istedet for at hjælpe?

Anmeld

10. september 2012

mybaby-girl

Rikke&Liam skriver:

Kan man ikke bare sige til forældrene at de skal slappe af og hygge sig istedet for at hjælpe?

Hehe, ikk mine forældre og svigerforældre ..

Anmeld

10. september 2012

MorDk

Jeg sys det lyder lækkert!!

Anmeld

22. oktober 2012

mybaby-girl

2skønnebørn skriver:

Jeg syntes det er for tamt, og for hverdags agtigt.

Jeg ville ydermere servere nogle lækre salater og evt. lave en skinke i ovnen også.

Måske en slags kartoffel mere.

Hvilken kartoffelret ville du servere som en ekstra ret ?  Nogle ideer ?

Anmeld

22. oktober 2012

Lullaby

mybaby-girl skriver:

Igår var vi henne og besøge kærestens faster og vi kom til at snakke om hvad vi kunne servere til barnedåben, da jeg ikke gider at have vores forældre til at stå i køkkenet hele dagen istedet for at være med til festen ....

Og der blev snakket om at det var da længe rigeligt med kold kartoffelsalat, lune frikadeller og flutes og hvidløgssmør ved siden af ...

Hva siger i ???

Jeg synes selv det er en god ide

Altså jeg ville blive ked af det for jeg kan ikke lide kold kartoffelsalat. Så måske en pastasalat hvor man selv kan blande ville jeg helt klart foretrække. Og det er ikke noget der kræver megen forberedelse, har selv gjort det til fester

Anmeld

22. oktober 2012

mybaby-girl

Lullaby skriver:

Altså jeg ville blive ked af det for jeg kan ikke lide kold kartoffelsalat. Så måske en pastasalat hvor man selv kan blande ville jeg helt klart foretrække. Og det er ikke noget der kræver megen forberedelse, har selv gjort det til fester

Pastasalat havde jeg også tænkt på, men eftersom du skrev kartoffelret mere, så tænkte jeg var det skulle være

Anmeld

22. oktober 2012

Lullaby

mybaby-girl skriver:

Pastasalat havde jeg også tænkt på, men eftersom du skrev kartoffelret mere, så tænkte jeg var det skulle være

Det var ikke mig der skrev det

Anmeld

22. oktober 2012

mybaby-girl

Lullaby skriver:

Det var ikke mig der skrev det

ups hehe

men tak for svar

Anmeld

22. oktober 2012

Pige2009

mybaby-girl skriver:

Igår var vi henne og besøge kærestens faster og vi kom til at snakke om hvad vi kunne servere til barnedåben, da jeg ikke gider at have vores forældre til at stå i køkkenet hele dagen istedet for at være med til festen ....

Og der blev snakket om at det var da længe rigeligt med kold kartoffelsalat, lune frikadeller og flutes og hvidløgssmør ved siden af ...

Hva siger i ???

Jeg synes selv det er en god ide

Kan man da sagtens Det er jo, hvad man selv gør det til. Synes nogle dåbe idag er meget overskruet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.