hvor meget erstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Kay

RiUL skriver:

Kan det ikke være appetitspring? Jeg ville prøve at tilbyde fra begge bryster, evt i et stille mørkt rum, måske ligge mig ned og amme. Der er altid mælk i brysterne, selvom man ikke selv lige kan hånd udmalke det

Ville droppe mme, det stopper din mælkeproduktion, da det godt kan mætte længere, og hun ikke får holdt produktionen igang

har også tilbudt begge bryster flere gange... det er jo ik fordi jeg bare propper mme i hende for sjov! har prøvet alt... og hun har kun taget 150g på på lidt over 2 uger... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

merle2010

århh suk jeg havde samme problem da min søn blev 3 uger havde han endnu ikke nået fødselsvægten og havde gulsot...

kunne kun malke 20 ml ud på begge bryster, lod ham tømme begge bryster og gav ham flaske efter hvor han spiste omkring 60 - 80 ml...

jeg malkede ud hver time og drak hvidt øl og amme he i stride strømme... intet virkede og tilsidt gad han simpelthen ikke tage brystet mere, det gik for langsomt og det mættede ham jo ikke...

jeg var grædefærdig, men også afklaret da jeg stoppede med at amme.. jeg havde pumpet i 14 dage DER..

nu er han 10 uger og spiser 150 - 200 ml... hver 3 - 4 time...

Anmeld

10. september 2012

RiUL

Kay skriver:

har også tilbudt begge bryster flere gange... det er jo ik fordi jeg bare propper mme i hende for sjov! har prøvet alt... og hun har kun taget 150g på på lidt over 2 uger... 

Nej det ved jeg godt

Jeg håber at din sp havde nogle gode råd  

Anmeld

10. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

jeps : her hørt fra hende... håber hun har tid til at klemme os ind i morgen

Husk nu vores mødregruppe imorgen - kl 12 hos mig

Hvis det er kan Birgitte sagtens komme herop for at snakke med dig..

Anmeld

11. september 2012

Kay

merle2010 skriver:

århh suk jeg havde samme problem da min søn blev 3 uger havde han endnu ikke nået fødselsvægten og havde gulsot...

kunne kun malke 20 ml ud på begge bryster, lod ham tømme begge bryster og gav ham flaske efter hvor han spiste omkring 60 - 80 ml...

jeg malkede ud hver time og drak hvidt øl og amme he i stride strømme... intet virkede og tilsidt gad han simpelthen ikke tage brystet mere, det gik for langsomt og det mættede ham jo ikke...

jeg var grædefærdig, men også afklaret da jeg stoppede med at amme.. jeg havde pumpet i 14 dage DER..

nu er han 10 uger og spiser 150 - 200 ml... hver 3 - 4 time...

håber dælemer hun bliver ved at ville ha brystet... ellers tænker jeg at malke ud og give hende det på flaske... 

Anmeld

11. september 2012

Kay

Josefine<3 skriver:

Husk nu vores mødregruppe imorgen - kl 12 hos mig

Hvis det er kan Birgitte sagtens komme herop for at snakke med dig..

jeps venter på hun ringer 

Anmeld

11. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

jeps venter på hun ringer 

Super

Har du taget sneglene op af fryseren?

Jeg skulle have - drikke og pålæg, ikke?:/

Anmeld

11. september 2012

Kay

Josefine<3 skriver:

Super

Har du taget sneglene op af fryseren?

Jeg skulle have - drikke og pålæg, ikke?:/

jeps de skal bare ligelunes hjemme ved dig : oj jo det mener jeg 

Anmeld

11. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

håber dælemer hun bliver ved at ville ha brystet... ellers tænker jeg at malke ud og give hende det på flaske... 

Hvis du vil sikre dig at kunne amme ved siden af - så giv mme i en kop/glas - så får hun ikke "falsk nemmere bryst" og derved mister lysten..

Anmeld

11. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

jeps de skal bare ligelunes hjemme ved dig : oj jo det mener jeg 

Heldigt at vi har en ovn så hehe..

Okay - vi må tage det som det kommer , er ret dikker på at det var hvad jeg skulle stå for + bolig

Har du fundet ud af hvor jeg bor henne af? Ellers så brug din gps i mobilen hvis du har sådan en - det er nemt at finde herhen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.