hvor meget erstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Sujan

Kan du ikke prøve af give sundhedsplejersken et kald.. hun er der jo for det samme og kender jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

modesty

Kay skriver:

altså  hun var ked og viste tydlige tegn på sult... ville ik tage bryst og ik sove... i timer... jeg prøvde at hånd udmalke hvilket jeg normalt kan... og det kom intet... efter hun fik en flaske var hun mæt og tilfreds og sov efterfølgende... så tænker det var nødvændigt... 

Tja... Jeg har også prøvet det en enkelt gang med min dreng på den måde du beskriver der. Men det blev ikke en vane. Hvis hun ovenikøbet er kolikbarn, ville jeg gøre alt hvad jeg kunne for ikke at give flaske.

Anmeld

10. september 2012

Kay

Bassemor<3 skriver:

Jeg ville helt klart kæmpe for amningen. Lige så snart du begynder at supplerer med mme. så går det ned af med mælkeproduktionen. Jeg havde samme problem, da A var mindre. og jeg drak 2 nisseøl om dagen, drak "amme the" købt i helsekosten. og det virkede !! Så det vil jeg helt klart foreslå !

jeg har skam ingen plan om at stoppe amning... og det var heller ik min plan at suplere... men når jeg sidder med tomme bryster og en lilli pige der skriger af sult syntes jeg virkelig ik der er andet valg... da nisse øl og amme the jo ik virker på få sekunder og på magisk vis fylder mine bryster

Anmeld

10. september 2012

Kay

michelledam skriver:

Jeg vil sige. Giv til hun ikke vil habe mere. Min sp sagde da jeg spurgte hende om der var en grænse for hvor meget isabella måtte få. At hun skulle bare have til hun ikke ville have mere.

tak  ja hun stopper selv når hun er mæt  

Anmeld

10. september 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

Elna der lige er fyldt 3 uger har virket meget sultent i dag... men afvist brystet... og det virker heller ik som om jeg rigtig havde mere mælk  

havde en brik nan 1 liggende og der hapsede hun så 80 ml.

så hun var jo sulten... 

tænker vi måske er nød til at suplere amning med mme... men hvor meget skal de hai den størrelse? tænker jeg ville gi hende når hun virker sulten men afviser brystet... men kan de spise for meget? 

Når hun er så lille skal hun have det hun kan spise.

En god rette snor er at hvis hun tømmer helt kan hun ofte spise mere, hun skal helst lige efterlade en slat, så ved du hun er mæt

Ella spiser sjældent mere end 120ml

Anmeld

10. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

jeg har skam ingen plan om at stoppe amning... og det var heller ik min plan at suplere... men når jeg sidder med tomme bryster og en lilli pige der skriger af sult syntes jeg virkelig ik der er andet valg... da nisse øl og amme the jo ik virker på få sekunder og på magisk vis fylder mine bryster

Er sikker på at din sp vil sige at du skal supplere op med mme - det var hvad jeg fik af vide af Birgitte.. Jeg ammede Fine i mange timer hver eneste dag, men hun tog ikke på som hun skulle - derfor er hun kun på flaske idag..

Anmeld

10. september 2012

Kay

rikkeregnbue skriver:

I den alder tror jeg Ida spiste omkring 90-120 ml MME  Og siden hun var 4 mdr har hun fået 180 ml, og det er stadig nok til hende (nu får hun jo også andet)

En ting er... Pas på hendes mave, specielt hvis hun i forvejen er kolik barn - men det ved du nok godt.

Anden ting, så tror jeg at jeg ville prøve at supplere op med MME som du selv skriver - men tænk på, kan det lønne sig i sidste ende?

Du danner jo ikke mere mælk af, at supplere op på MME eller? (Jeg har selv flaskebarn). Jeg tænker.. Jeg var nok selv vendt over til fuld flaske.

Held og lykke! Håber amningen kommer op og køre igen

her i weekenden har vi gjort sådan at hun spiser hos mig og hvis hun er mere sulten og jeg ik har mere får hun mme. men ingen mme uden jeg ik har mere... vil nemlig gerne blive ved med at amme.. og så har jeg bedt vores sp ringe... for at høre hvad hun har  at sige...

Anmeld

10. september 2012

Kay

Sujan skriver:

Kan du ikke prøve af give sundhedsplejersken et kald.. hun er der jo for det samme og kender jer.

jo... har jeg også gjort men hun er jo ik på job i weekenden så venter på hun ringer tilbage...

Anmeld

10. september 2012

Kay

modesty skriver:

Tja... Jeg har også prøvet det en enkelt gang med min dreng på den måde du beskriver der. Men det blev ikke en vane. Hvis hun ovenikøbet er kolikbarn, ville jeg gøre alt hvad jeg kunne for ikke at give flaske.

prøver også alt hvad vi kanog håber vores sp har tid til at komme forbi i dag...

Anmeld

10. september 2012

Kay

Josefine<3 skriver:

Er sikker på at din sp vil sige at du skal supplere op med mme - det var hvad jeg fik af vide af Birgitte.. Jeg ammede Fine i mange timer hver eneste dag, men hun tog ikke på som hun skulle - derfor er hun kun på flaske idag..

er nemlig også i tvivl om hun tager på som hun skal  så har sendt hende en sns og venter på hun ringer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.