hvor meget erstatning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Når hun er så lille skal hun have det hun kan spise.

En god rette snor er at hvis hun tømmer helt kan hun ofte spise mere, hun skal helst lige efterlade en slat, så ved du hun er mæt

Ella spiser sjældent mere end 120ml

har fundet frem til at hun spiser 60 ml. ca. efter hunhar spist hos mig så det er jo fint...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Skouboe

Kay skriver:

ja det tænkte jeg også... men min mor sagde jeg skulle passe på hun ik fik for meget 

Hvis hun får for meget kommer det bare op igen, så lad være med at bekymre dig om det.

Lad hende spise hos dig så meget du kan få i hende, og lav en flaske med rigeligt og lad hende spise til hun selv slipper. Min gamle, kloge SP fortalte mig med min første at hvis hun tømte flasken havde jeg ikke lavet nok.

Drop anbefalinger og skemaer osv, og kig på hende. Hvis hun er sulten, giv hende noget at spise, indtil hun er mæt

Anmeld

10. september 2012

ano14316

Kay skriver:

altså  hun var ked og viste tydlige tegn på sult... ville ik tage bryst og ik sove... i timer... jeg prøvde at hånd udmalke hvilket jeg normalt kan... og det kom intet... efter hun fik en flaske var hun mæt og tilfreds og sov efterfølgende... så tænker det var nødvændigt... 

Det er altså helt normalt at opleve i starten, og det kan være flere ting der spiller ind, så jeg synes du skal snakke med din SP inden du fast begynder at supplere med mme. I hvertfald hvis du har et ønske om at fortsætte med at amme. 

Men det skal selvfølgelig være helt op til dig.. 

for du lige, det er bare ikke sjovt når man er usikker på om de små pus får mad nok.. 

Anmeld

10. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

er nemlig også i tvivl om hun tager på som hun skal  så har sendt hende en sns og venter på hun ringer...

Åh det er vigtigt at hun tager på!!

Har du også Birgitte?

Anmeld

10. september 2012

Kay

Skouboe skriver:

Hvis hun får for meget kommer det bare op igen, så lad være med at bekymre dig om det.

Lad hende spise hos dig så meget du kan få i hende, og lav en flaske med rigeligt og lad hende spise til hun selv slipper. Min gamle, kloge SP fortalte mig med min første at hvis hun tømte flasken havde jeg ikke lavet nok.

Drop anbefalinger og skemaer osv, og kig på hende. Hvis hun er sulten, giv hende noget at spise, indtil hun er mæt

det er også det vi har gjort her i weekenden 

Anmeld

10. september 2012

Kay

ano14316 skriver:

Det er altså helt normalt at opleve i starten, og det kan være flere ting der spiller ind, så jeg synes du skal snakke med din SP inden du fast begynder at supplere med mme. I hvertfald hvis du har et ønske om at fortsætte med at amme. 

Men det skal selvfølgelig være helt op til dig.. 

for du lige, det er bare ikke sjovt når man er usikker på om de små pus får mad nok.. 

lidt sent da vi begynte fredag... og venter på sp vender tilbage... har prøvet at få fat i hende...

Anmeld

10. september 2012

Kay

Josefine<3 skriver:

Åh det er vigtigt at hun tager på!!

Har du også Birgitte?

jeps...  har ik fået svar fra hende endnu

Anmeld

10. september 2012

RiUL

Kan det ikke være appetitspring? Jeg ville prøve at tilbyde fra begge bryster, evt i et stille mørkt rum, måske ligge mig ned og amme. Der er altid mælk i brysterne, selvom man ikke selv lige kan hånd udmalke det

Ville droppe mme, det stopper din mælkeproduktion, da det godt kan mætte længere, og hun ikke får holdt produktionen igang

Anmeld

10. september 2012

Finemoar<3

Kay skriver:

jeps...  har ik fået svar fra hende endnu

Hun er lige taget herfra - havde besøg af hende fra 10.30 til nu

Hun ringer til dig nu eller efter næste besøg

Anmeld

10. september 2012

Kay

Josefine<3 skriver:

Hun er lige taget herfra - havde besøg af hende fra 10.30 til nu

Hun ringer til dig nu eller efter næste besøg

jeps : her hørt fra hende... håber hun har tid til at klemme os ind i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.