Medicin omkostninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg kan ikke få dækket medicin da jeg tilbage i 2008 fik medicin mod depression.

Så er i en special gruppe der IKKE dækker medicin.ØV!!!

Vil det sige at man max kan komme til at betale 3500 pr år eller hvordan?

Kan man ikke få tilskud til IVF hvis man har haft en depression? Det var da ligegodt meget nok hvis man er rask og det hele?

Det vidste jeg ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Kan man ikke få tilskud til IVF hvis man har haft en depression? Det var da ligegodt meget nok hvis man er rask og det hele?

Det vidste jeg ikke!

jeg kan ikke få medicin tilskud fordi jeg er i gruppe "s" pga jeg havde en depression.

grotesk det skal følge en flere år efter

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Vi har et kronikkertilskud som led i IVF behandling, og som lyder sådan her:

På et år

Max 15000 kr.

Eller

F.eks - 85% ved køb på 3.100 kr. Eller over

Mange af de sprøjter jeg skal have koster om mod 5000kr. Pr. Stk og skal derfor kun af med 750 kr. Ved køb af sådan en sprøjte.

Håber det hjælper.. Jeg troede selv at, jeg skulle af med 15000 kr. Før jeg kunne få tilskud og det jo mange penge at så skulle punge ud med 3 x 5000 kr. På en gang .. Men det skal man heldigvis ikke..

Tak for svar.

puha jeg treode også lige vi skulle smide op mod 15.000

Anmeld

7. september 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Tak for svar.

puha jeg treode også lige vi skulle smide op mod 15.000

I hvert fald ikke på en gang og det har da meget og sige

Anmeld

7. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

jeg kan ikke få medicin tilskud fordi jeg er i gruppe "s" pga jeg havde en depression.

grotesk det skal følge en flere år efter

Hold da op, så er jeg da glad for, at min læge ikke smed en depressions label på mig, da jeg gik ned med stress! Det kunne da have fået nogle rigtig trælse konsekvenser!

Tak for Info! Og ja det er da langt ude, at det skal forfølge en!

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hold da op, så er jeg da glad for, at min læge ikke smed en depressions label på mig, da jeg gik ned med stress! Det kunne da have fået nogle rigtig trælse konsekvenser!

Tak for Info! Og ja det er da langt ude, at det skal forfølge en!

Det er hos sygesikring danmark, det jeg snakket om. Bare så vi ikke misforstår hinanden.

Anmeld

7. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er hos sygesikring danmark, det jeg snakket om. Bare så vi ikke misforstår hinanden.

Nåå ok, så forstår jeg bedre! Kunne heller ikke forstå hvis det var det offentlige!

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Nåå ok, så forstår jeg bedre! Kunne heller ikke forstå hvis det var det offentlige!

Nej nej. bare rolig

Anmeld

7. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Når man har kronikertilskud,kan man max komme til at betale 3655 kr om året,hvis man altid modtager det billigste udgave af medicinen,ellers kommer man til at betal differancen mellem det dyre og det billige produkt,der for er der nogen ,der kommer til at betale lidt mere,da nogle klinikker synes kun de dyre udgaver virker. 

Anmeld

7. september 2012

Becks

Jeg betaler 85,- for hormoner og 350,- for ÆL-sprøjten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.