Åhhh, jeg vil væk fra den her opgang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Chancen skriver:

shit! Hvad gør jeg?!  HAHA!! 

Haha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Camilla <3

rikkeregnbue skriver:

Haha!

Anmeld

9. september 2012

Savannah

Olivia's Moar skriver:

I'll keep that in mind

Ja, det er nemlig så - der sker lidt, men heller ikke for meget og ja, butikkerne er der også det er også mest fordi det er tæt ved mit arbejde (arbejder i skødstrup, når jeg ikke er på barsel), og det er det alternativ min kæreste og jeg kunne blie enige om han gider ikke tilbage til Århus og omegn (lystrup, hjortshøj, osv), og så må vi jo 'nøjes'

Ved godt der er ballade, men det er der jo alle steder, nogen steder værre end andre, men håber da ikke det er noget vi som sådan ville kunne mærke når den tid er

Undskylder det sene svar :-)

Ja det er rigtig nemt at komme til skødstrup fra hornslet, det tager knap 10 min med tog.
Ja der er ballade alle steder, jeg tror bare jeg har set det tættere på fordi jeg har været ung i Hornslet. Har boet der i 10 år :-) men jeg tror slet ikke det mærkes som børnefamilie, for dem er der rigtig mange af. De fleste 'ballademagere' er efterhånden så gamle at de rykker mod Århus. Hvis ikke det var fordi jeg vil bo ude på landet, ville det helt sikkert være et sted jeg ville bo med børn. Mvh .-)

Anmeld

3. oktober 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Så er de igang igen ... Dem ovenpå den her gang !
I know, den er jo kun 18.00 - men det kan sgu da ikk passe at jeg skal kunne synge med på sangene, og at hele lejligheden skal ryste .. Beskeden jeg sendte som brok til min kæreste lyder sådan;

ARGH!!!! ER DET FUCKING SPRINGGYMNASTER DER ØVER SERIE MED HØJ MUSIK & BAS, VI HAR SOM FUCKING OVERBOER !!!! ÅHHHHHHHHHH !!! JEG BLIR SINDSSYG !!! MINUS SØVN, EN DATTER DER ALDRIG VIL SOVE & LORTE OVERBOER ER EN DÅRLIG COCKTAIL !!!

^sikke en masse skældsord der kom, puha håber ikke de har slukket klokken 23, så går rappenskralden først igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.