Åhhh, jeg vil væk fra den her opgang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

HeXeri

Ja, så er de sgu igang igen. Underboerne! Og når det ikke er dem, så er det dem ovenpå. Det skal lige siges, jeg er også ung - og bare fordi jeg er blevet mor, kan jeg stadig godt huske hvordan det er, når man er 'fri som en fugl' - men come on, det er f***ing torsdag, musikken har kørt siden klokken 14, og som dagen er skredet frem, så der skruet mere og mere op for bassen/musikken og det monotone musik!! Yihaa !! Er SÅ træt af det, ffs!!! Og nej, udlejeren er da skide ligeglad, så længe folk betaler huslejen!! Argh, håber snart vi får tilbudt noget i Hornslet, på trods af, at vi kun har boet her siden midt maj - men det her sted, i det her kvarter, i den her opgang, skal min datter IKKE vokse op!! Og ikke mindst, så gider jeg ikke bo her!!

Skulle lige ud med mine frustrationer, manden er på arbejde/gået i seng, så kunne ikke brokke mig andre steder men øv, hvor spild af indskud ..

Hvis udlejer nægter at gøre noget ved situationen kan huslejenævnet i din kommune hjælpe. By- og planlægningsudvalget kan hjælpe dig med støjniveau grænser.

LLO (Lejernes landsorganisation) kan også hjælpe, hvis du ikke selv kan finde rundt i regler og paragraffer, men de er dyre (1100 kr for en sag i huslejenævnet og indmeldelse i LLO)

http://www.lejerneslo.dk/asp/vispjece.asp?Id=14 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Sally-Slingshot skriver:

Alpedalen og rækkehusene på tendrupvej ellers en okay by, hyggelig men synes der er meget ballade men der er mange butikker og supermarkeder

I'll keep that in mind

Ja, det er nemlig så - der sker lidt, men heller ikke for meget og ja, butikkerne er der også det er også mest fordi det er tæt ved mit arbejde (arbejder i skødstrup, når jeg ikke er på barsel), og det er det alternativ min kæreste og jeg kunne blie enige om han gider ikke tilbage til Århus og omegn (lystrup, hjortshøj, osv), og så må vi jo 'nøjes'

Ved godt der er ballade, men det er der jo alle steder, nogen steder værre end andre, men håber da ikke det er noget vi som sådan ville kunne mærke når den tid er

Anmeld

7. september 2012

Camilla <3

rikkeregnbue skriver:

Det er så FUCKING  Får lyst til at rive hovedet af mine overboer!!!!!

De vælger ALTID at hamre og bore EFTER klokken 19 = Ida sover OG DE MÅ IKKE!!!! DER SKAL VÆRE STILLE KLOKKEN 19!!

Og dem der bor ovenpå mig, deres søn bor ved siden af mig = Renden frem og tilbage KONSTANT og smækken med dørene ENDNU MERE KONSTANT!!!

Den dag de vækker Ida ved det larm der... Nøj... Så får de virkelig at høre/se hvem der er heksen i den her opgang!

Pas på blodtrykket. hahah 

Ej, det lyder godt nok træls..  

Anmeld

7. september 2012

Ccamilla

rikkeregnbue skriver:

Det er så FUCKING  Får lyst til at rive hovedet af mine overboer!!!!!

De vælger ALTID at hamre og bore EFTER klokken 19 = Ida sover OG DE MÅ IKKE!!!! DER SKAL VÆRE STILLE KLOKKEN 19!!

Og dem der bor ovenpå mig, deres søn bor ved siden af mig = Renden frem og tilbage KONSTANT og smækken med dørene ENDNU MERE KONSTANT!!!

Den dag de vækker Ida ved det larm der... Nøj... Så får de virkelig at høre/se hvem der er heksen i den her opgang!

Haha, oh i know the feeling ! Er glad for at jeg ikke er den eneste der har det sådan !

De burde lave lejligheder til trælse larmende naboer - så vidste man hvor de var henne, og man kunne slippe for dem !

Anmeld

7. september 2012

Ccamilla

HeXeri skriver:

Hvis udlejer nægter at gøre noget ved situationen kan huslejenævnet i din kommune hjælpe. By- og planlægningsudvalget kan hjælpe dig med støjniveau grænser.

LLO (Lejernes landsorganisation) kan også hjælpe, hvis du ikke selv kan finde rundt i regler og paragraffer, men de er dyre (1100 kr for en sag i huslejenævnet og indmeldelse i LLO)

http://www.lejerneslo.dk/asp/vispjece.asp?Id=14 

Han nægter ikke at gøre noget - han siger han snakker med dem, men der sker nada !

Sidst han skulle snakke med dem, var han her forbi inden, og man kunne høre han ikke var derinde forbi (stuen ligger ud til opgangen og der er MEGET lydt) ..

Men kan jo ikke sige det med 100% sikkerhed, men er 99% sikker på han ikke gør noget som helst

Men vil ha' det i mente, hvis vi får brug for det - håber dog ikke det når så langt ud

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Chancen skriver:

Pas på blodtrykket. hahah 

Ej, det lyder godt nok træls..  

Haha! Don't mess with Rikke

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Olivia's Moar skriver:

Haha, oh i know the feeling ! Er glad for at jeg ikke er den eneste der har det sådan !

De burde lave lejligheder til trælse larmende naboer - så vidste man hvor de var henne, og man kunne slippe for dem !

Ja! Det kunne sgu være GENIALT

Anmeld

7. september 2012

Camilla <3

rikkeregnbue skriver:

Haha! Don't mess with Rikke

hahaha  Nej, tak skæbne .. Jeg bliver faktisk selv lidt bange nu. 

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Chancen skriver:

hahaha  Nej, tak skæbne .. Jeg bliver faktisk selv lidt bange nu. 

Ja, pas på... Jeg ved hvor du bor

Anmeld

7. september 2012

Camilla <3

rikkeregnbue skriver:

Ja, pas på... Jeg ved hvor du bor

shit! Hvad gør jeg?!  HAHA!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.