Åhhh, jeg vil væk fra den her opgang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Ja, så er de sgu igang igen. Underboerne! Og når det ikke er dem, så er det dem ovenpå. Det skal lige siges, jeg er også ung - og bare fordi jeg er blevet mor, kan jeg stadig godt huske hvordan det er, når man er 'fri som en fugl' - men come on, det er f***ing torsdag, musikken har kørt siden klokken 14, og som dagen er skredet frem, så der skruet mere og mere op for bassen/musikken og det monotone musik!! Yihaa !! Er SÅ træt af det, ffs!!! Og nej, udlejeren er da skide ligeglad, så længe folk betaler huslejen!! Argh, håber snart vi får tilbudt noget i Hornslet, på trods af, at vi kun har boet her siden midt maj - men det her sted, i det her kvarter, i den her opgang, skal min datter IKKE vokse op!! Og ikke mindst, så gider jeg ikke bo her!!

Skulle lige ud med mine frustrationer, manden er på arbejde/gået i seng, så kunne ikke brokke mig andre steder men øv, hvor spild af indskud ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Camilla <3

Det er bare så irriterende sådan noget! 

Der hvor vi boede før, spillede vores nabo i den anden opgang så højt nogen gange, at vi somme tider simpelthen vågnede af det. 

Vi kunne stå i stuen, og lige så tydeligt hører ALT hvad hun spillede. 

Selv når vi ringede på, så kunne hun ikke høre ringeklokken. 

Forstår ikke hvordan man kan holde ud at høre så højt musik .. ?! 

Anmeld

6. september 2012

Ccamilla

Chancen skriver:

Det er bare så irriterende sådan noget! 

Der hvor vi boede før, spillede vores nabo i den anden opgang så højt nogen gange, at vi somme tider simpelthen vågnede af det. 

Vi kunne stå i stuen, og lige så tydeligt hører ALT hvad hun spillede. 

Selv når vi ringede på, så kunne hun ikke høre ringeklokken. 

Forstår ikke hvordan man kan holde ud at høre så højt musik .. ?! 

Nej, fatter det heller ikke ! Hvis det så bare var en gang i mellem, så ville jeg være fuldkommen ligeglad - men den er stensikker, gerne tirsdag til lørdag (søndag og mandag har jeg HELDIGVIS fred), skal der spilles musik for fulde hammer, enten under- eller overboen ..

Nu ved jeg godt, at jeg 'bare' er på barsel, men vil sgu da gerne have bare lidt søvn ! Øv .. Og hvis så udlejeren bare gjorde noget ved det! Ville ønske at min kæreste var hjemme hver dag, og skulle op om morgenen (som den eneste i opgangen, for at det ikke skal være løgn), så var der nok sket noget. Jeg er for konfliktsky til at gå ned og banke på, men det er han ikke.

Altid noget at bettepigen kan sove for det

Anmeld

7. september 2012

Camilla <3

Olivia's Moar skriver:

Nej, fatter det heller ikke ! Hvis det så bare var en gang i mellem, så ville jeg være fuldkommen ligeglad - men den er stensikker, gerne tirsdag til lørdag (søndag og mandag har jeg HELDIGVIS fred), skal der spilles musik for fulde hammer, enten under- eller overboen ..

Nu ved jeg godt, at jeg 'bare' er på barsel, men vil sgu da gerne have bare lidt søvn ! Øv .. Og hvis så udlejeren bare gjorde noget ved det! Ville ønske at min kæreste var hjemme hver dag, og skulle op om morgenen (som den eneste i opgangen, for at det ikke skal være løgn), så var der nok sket noget. Jeg er for konfliktsky til at gå ned og banke på, men det er han ikke.

Altid noget at bettepigen kan sove for det

Ved os var det gudskelov ikke så ofte, men når det står på og man bliver vækket af det, altså der går min grænse sku!  Men til gengæld havde vi DESVÆRRE, en overbo i modsat side, ( vi boede 1 TV, og overboen 2 TH!) og vi kunne simpelthen høre dem trampe i gulvet HVER DAG! 

Det var simpelthen lige så alle vægge + loft rystede ind i stuen. 

Der fik jeg også bare nok til sidst! Så jeg røg op ad trapperne og bad dem stoppe med at LØBE rundt i lejligheden! Det holdte 3 DAGE! 

Det er sku utroligt at der er nogen der skal ha' så frie tøjler, at andre bliver generet af det!  Ved os skulle vi indsamle 3 underskrifter, for at sende 1 klage.  og ham nedenunder, han var nok så påvirket af stoffer og af selv at larme, at han nok var pænt ligeglad. 

Når for pokker, ja, jeg skal godt nok også presses langt ud, før jeg tør sige noget.  

Anmeld

7. september 2012

Savannah

Argh, naboer Nu skriver du Hornslet, så jeg vil bare råde dig til at være obs på opgangen eller kvarteret der også Kh og god STILLE weekend.

Anmeld

7. september 2012

2babygirls

Olivia's Moar skriver:

Ja, så er de sgu igang igen. Underboerne! Og når det ikke er dem, så er det dem ovenpå. Det skal lige siges, jeg er også ung - og bare fordi jeg er blevet mor, kan jeg stadig godt huske hvordan det er, når man er 'fri som en fugl' - men come on, det er f***ing torsdag, musikken har kørt siden klokken 14, og som dagen er skredet frem, så der skruet mere og mere op for bassen/musikken og det monotone musik!! Yihaa !! Er SÅ træt af det, ffs!!! Og nej, udlejeren er da skide ligeglad, så længe folk betaler huslejen!! Argh, håber snart vi får tilbudt noget i Hornslet, på trods af, at vi kun har boet her siden midt maj - men det her sted, i det her kvarter, i den her opgang, skal min datter IKKE vokse op!! Og ikke mindst, så gider jeg ikke bo her!!

Skulle lige ud med mine frustrationer, manden er på arbejde/gået i seng, så kunne ikke brokke mig andre steder men øv, hvor spild af indskud ..

Der er altid ledige rækkehuse i Løgten, men de er så også godt med I pris.

Anmeld

7. september 2012

Ccamilla

Baby2påvej skriver:

Der er altid ledige rækkehuse i Løgten, men de er så også godt med I pris.

I know vi boede i et rækkehus i løgten, men det var simpelthen for dyrt - derfor vi flyttede i første omgang men tak for rådet ellers ..

Anmeld

7. september 2012

Ccamilla

Sally-Slingshot skriver:

Argh, naboer Nu skriver du Hornslet, så jeg vil bare råde dig til at være obs på opgangen eller kvarteret der også Kh og god STILLE weekend.

Hehe, tak det skal jeg nok nogle bestemte områder jeg skal passe på ?
Nu siger jeg jo skrevet op, men ved jo godt at der kan gå lææænge før vi får noget - men så der lys for enden

Anmeld

7. september 2012

Savannah

Olivia's Moar skriver:

Hehe, tak det skal jeg nok nogle bestemte områder jeg skal passe på ?
Nu siger jeg jo skrevet op, men ved jo godt at der kan gå lææænge før vi får noget - men så der lys for enden

Alpedalen og rækkehusene på tendrupvej ellers en okay by, hyggelig men synes der er meget ballade men der er mange butikker og supermarkeder

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er så FUCKING  Får lyst til at rive hovedet af mine overboer!!!!!

De vælger ALTID at hamre og bore EFTER klokken 19 = Ida sover OG DE MÅ IKKE!!!! DER SKAL VÆRE STILLE KLOKKEN 19!!

Og dem der bor ovenpå mig, deres søn bor ved siden af mig = Renden frem og tilbage KONSTANT og smækken med dørene ENDNU MERE KONSTANT!!!

Den dag de vækker Ida ved det larm der... Nøj... Så får de virkelig at høre/se hvem der er heksen i den her opgang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.