Bange for hun mistrives i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

bøllen

henh01 skriver:

undrer mig meget over at du ikke stopper her mens legen er god???

Det var da helt ufatteligt så lavt du absolut skal synke ved konstant at vadde i det! At jeg opfattede det sådan behøver du jo overhovedet ikke at bruge din energi på!

Jesus!!!!

:-) smil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Alexander&Lærke

Nu har du jo allerede fået mange svar, men jeg syntes også du skal få et møde med pædagogerne, lige tage fat i den når der lige er et hul evt om morgnen der har de vel ikke så travlt.....  I min søns børnehave gør de sig altid gode lige til at sige god morgen når man kommer også er der en bestem pædagog som står for afkrydsningen af børnene hende skal man også lige sige farvel til.. Syntes bestem også de burte det i vuggestuen, også så man lige kan fortalt hvis der har været noget for natten osv. Jeg tænker også at omgivelserne kan være for store for hende... måske hun nemt bliver oversimuleret hvis de er mange børn...  Og ikke trives med at være der på den baggrund... Og når hun vågner om natten må også være et tegn på at hun ikke trives helt som hun nok burte.... Måske dp var et bedre miljø for såden en. Men nu må du jo lige høre pædagogernes vudering

Min søn går selv i en meget stor bh også alt for stor.. Med plads til 130 børn, han bliver meget nemt overstimueret/træt og kan slet ikke overskue sitautionen og laver dumme ting når det hele bliver for meget....  Hvis vi havde opdagede det tidliger end vi gjore var han også blevet flyttet til en anden mindre ins.

Anmeld

6. september 2012

Maja88

nu kommer pædagogen lige..... 

du skal huske på det er en ekstremt stor omvæltning at komme væk hjemme fra mors trygge rammer....  husk dig selv på.. jo kortere aflevering. jo nemmere er det ig tro mig... så snart mor er ude af syne..sp er man ikke ked mere.... men ved udemærket godt det r hårdt.... det kynne godt lyde til at din datter er overstimuleret og træt..bee dem om at prøve at putte hende oftere... 18.30 er meget sent i min verden medmindre i står sent op... her er min datter 18 måneder og  begyndt at kunne trække hende til kl 18.. men det r kun gode dage... men giv det hele tid og husk.. ikke bliv hængende i afleveringen

Anmeld

6. september 2012

løkkeled

Tænker også at det måske kunne hjælpe med dagpleje istedet.

Håber I finder en løsning

Anmeld

6. september 2012

Barejegsnartergravid

Altså mine tanker er, at indkøringen måske skal være længere, for nogleer 14 fint og andre ikke.

Og så tænker jeg som alle andre at snakke med pædagogerne, for kan slet ikke forestille mig de ville lade hende græde så længe og de ville da vel sige det. Hos os.siger de altid om det har været en god eller dårlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.